en
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

Open in Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

Show more
4 788
Subscribers
+324 hours
+567 days
+2630 days
Posts Archive
+ اگر ضدِ‌اخلاق و ضدِارزش، به یک افتخار تبدیل بشه، کم‌کم بی‌مسئولیتیِ اجتماعی به بار میاره، و در پسِ فراگیر شدنِ ضداخلاقی‌ها،
+ اگر ضدِ‌اخلاق و ضدِارزش، به یک افتخار تبدیل بشه، کم‌کم بی‌مسئولیتیِ اجتماعی به بار میاره، و در پسِ فراگیر شدنِ ضداخلاقی‌ها، تبعات این بی‌مسئولیتیِ اجتماعی دامن‌گیرِ همهٔ اعضای تشکیل‌دهندهٔ اون اجتماع خواهد بود. در این‌ صورت دیگه هیچ‌چیزی توجیه‌کنندهٔ آسیب‌های فرهنگیِ اجتماعی نیست. اخلاق، حریم، فرهنگ و خانواده‌محوری مهمه. از شعارهای رای ‌جمع‌کنِ عوام‌فریبانه‌ای که برای توجیه بعضی از این معضلات فرهنگی داده می‌شه، عبور کنیم. حریمِ فرهنگ و ارزش بازیچهٔ منافع سیاسی جناح‌ها نیست!

بَـــح بَـــح چه حرکتِ زیبایی…🤍 از «یا‌علی» زبان و دهان خسته کِی شود؟ اصـلاً زبان، برایِ همـین در دهـانِ ماست..

بدیهیات! در خانه اگر کَس است، یک حرف بس است.

«ما گرسنه نیستیم اقای رئیس!» این یادداشت رو در بابِ ادبیات مسئـولین و به‌ویژه رئیس‌جمهور بخونید؛ ادبیاتی که بارها گفته شده در چارچوبِ این چهاردیواری‌ها و این جلسات محصور نمی‌مونه و بازتاب داخلی و خارجی داره!
«رَضِیَ بِالذُّلِّ مَنْ کَشَفَ عَنْ ضُرِّهِ»؛ هرکس اظهار ضعف و ناتوانی کند، به ذلت خود راضی شده! زیرا نمایش کاستی‌ها، دشمن را به طمع می‌اندازد و جامعه را از درون می‌فرساید.

ای بشرِ بیچارهٔ ناتوان، که وقتِ دلتنگی بال نداری و غبطه می‌خوری به حال گنجشک‌ها…
+1
ای بشرِ بیچارهٔ ناتوان، که وقتِ دلتنگی بال نداری و غبطه می‌خوری به حال گنجشک‌ها…

Repost from •مستکین•
بیچاره اونی که اعتقاداتش رو تو کلوزفرند می‌ذاره.

Repost from •مستکین•
بیچاره اونی که اعتقاداتش رو تو کلوزفرند می‌ذاره.

بدون شرح. لوایحی که با اصرار دولت، بدون شفاف‌سازی ابهامات و برطرف‌ کردنِ نگرانی‌هایِ جدی نسبت به تضمینِ منافع ملی بصورت مشروط تصویب و ابلاغ شد؛ به امیدِ خروج ایران از لیست‌سیاه FATF. اتفاقاً یکی از این نگرانی‌ها همین بود که تضمینی وجود نداره که علیرغم تصویب و الحاق و اجرا؛ ایران از این لیست خارج بشه. نسبت به ابهامات هم شفاف‌سازی خاصی برای عُموم اتفاق نیفتاد؛ مثلا دربارهٔ کنوانسیونِ مبارزه با تامین مالی تروریسم؛ دربارهٔ تفاوت تعریفِ تروریسم از نظرِ ما و اونا توضیحی ارائه نشد. از نظر غربی‌ها انصارالله و حزب‌الله و سپاه و … تروریست محسوب می‌شن؛ اما اسرائیل خیر. و امروز هم خبر رسید که FATF کماکان ایران رو از لیستِ سیاه خارج نمی‌کنه و از قضا یکی از دلایل-بهانه‌هاش رو هم اینطور عنوان کرده که ایران باید طبق قواعدِ پالرمو و CFT و بطور کلی FATF عمل کنه؛ نه این‌که ملاحظهٔ قوانین داخلی و منافع ملی خودش رو بکنه! منافعی از جمله حقِ تحفظ‌هایی که ایران دربارهٔ شناسایی گروه‌های تروریستی موقع تصویب در نظر گرفته. قابل پیش‌بینی بود. چی بگم والا.

ممنونم از عزیزانی که صلوات فرستادن و فوروارد کردن؛ بااینکه کماکان نیازمند دعای شمام ولی دم شما گرمه!

ممنون می‌شم اگه برای حلِ یه مسئلهٔ مهمی یه صلوات برام بفرستید که بخیر بگذره…🤍

با آب‌طلا بنویسید و قاب کنید و بر سر‌ درِ محــافلِ حضــوری و مجــازی بیاویزید..
+1
با آب‌طلا بنویسید و قاب کنید و بر سر‌ درِ محــافلِ حضــوری و مجــازی بیاویزید..

آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه‌الله):
آنها توقع نداشتند که موشک ایرانی، ساخت دست جوان ایرانی، بتواند با شعله‌های خودش، با آتش خودش، اعماق برخی از مراکز حساس تحقیقاتی آن‌ها را تبدیل به خاکستر بکند.
پس حواستون باشه تو این وانفسایِ جنگِ رسانه، ذلیل‌پرست‌ها روایتِ وارونه به خوردتون ندن و فاکتورهایِ اقتدار رو در جهتِ توهماتِ خودشون تو ذهنِ شما تحقیر نکنن…

سرمایه‌ای بنام آیت‌الله خامنه‌ای.

ما عکسِ تو را، به کوی و میدان زده‌ایم تصویرِ تو را، به پردهٔ جان زد‌ه‌ایم… ایرانـی‌ترین، مومن‌ترین، شجاع‌ترین، ایران‌دوسـت‌ترین؛ آقای ایران‌دوست!

وقتی گفته می‌شه مواضع، حرف‌ها و کنش‌هایِ مقامات ایرانی در رسانه‌هایِ بین‌المللی بازتابِ ویژه داره؛ یعنی همین. موضعِ اقتدار هم
وقتی گفته می‌شه مواضع، حرف‌ها و کنش‌هایِ مقامات ایرانی در رسانه‌هایِ بین‌المللی بازتابِ ویژه داره؛ یعنی همین. موضعِ اقتدار هم یعنی همین. رهبر انقلاب: «رئیس‌جمهور آمریکا افتخار می‌کند که صنعت هسته‌ای ایران را بمباران کردیم و از بین بردیم. خیلی خوب، به همین خیال باش!» برای مثال المانیتور و العربیه انگلیسی برای این بخش از بیانات رهبری اینطور تیتر زده:
آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به ترامپ درباره ادعایش مبنی بر نابودی تاسیسات هسته‌ای گفت: «به خیال‌پردازی ادامه بده!»

وقت بذاریم و تحلیلِ صحیح و مبتنی بر «واقعیت» رو کامل گوش بدیم. بعد مصادیقِ مربوط به هر بخش از این تحلیل‌ها رو بشناسیم، درباره‌ش مطالعه و تحقیق کنیم. چون یک بینشِ غلط، سلسله‌ای از نتیجه‌گیری‌های غلط رو به بار میاره.
صوت کاملِ بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی و المپیادهای علمی جهانی. ۱۴۰۴/۰۷/۲۸.

- «شما چه‌کارهٔ دنیایید؟!» همین چند‌خط غیرت رویِ استقلال و هویتِ ملیِ مستقل رو اگه بذارید جلویِ غربزده‌ها، مغزشون موقع پردازشِ این موضوع که «به امریکا چه ربطی داره؟» ارورِ ۴۰۴ می‌ده.

در برهه‌ای که کمتر کسی به فکر اقناعِ افکار‌‌عمومیه، هرکی سرگرمِ سرگرمی‌ها و شعارهای تکراریِ خودشه، از گوشه و کنار کماکان «سراب» رو بجایِ راهِ اصلی به افکار عمومی نشون می‌دن و کمتر پاسخِ واحدی به اراجیفِ متجاوزینِ به وطن داده می‌شه؛ آقا‌سیدعلی خامنه‌ای در یک سخنرانیِ کامل و جامع هم جوابِ یاوه‌گویی‌های قلدرهایِ جهان رو می‌ده، هم رو در رو با جوانِ ایرانی حرف می‌زنه، از زحماتش و مدال‌آوری‌هاش تقدیر می‌کنه، هم تحلیلِ صحیح به جوان ایرانی ارائه می‌ده، هم «امید» رو در دل‌ها زنده نگه می‌داره. مثلِ یک پدر برای خانواده.🤍

رسانه به شما تحمیل می‌کند که بر سرِ چه چیزی رگِ گردن باد کنید و غوغا کنید و تکفیرِ افراد را از چه مسیری طی کنید. و شما بی‌آنکه بدانید؛ عیناً همان پازل را تکمیل خواهید کرد. رسانهٔ مجازی‌ای که در و پیکـر نداشته باشد، با گردنی ‌کلفت‌تر برایِ شـما تعیین تکلیف خواهد کرد؛ گردن‌کلفتی‌ای که این‌ روزها ملموس‌تر است.

البته؟ به متهم رسیدگی نشه، مدعی‌العموم می‌شه، طلبکار می‌شه، بیانیه‌خوان می‌شه. به محضِ اینکه افتضاح دستاوردهای آبکی‌شون رسوا بشه؛ یه میکروفن هم می‌ذارن جلوشون و بیژن زنگنه و ظریف و روحانی و عباس اخوندی می‌شه. محکومینِ امنیتی و فعالین در فتنهٔ ۸۸ می‌شن و الان به سمَتِ دولتی منصوب می‌شن. چه کاریه؟ بالاخره یه گردنی پیدا می‌شه که همه‌چیو بندازن روش. چیزی که زیاده فرانچسکو.