en
Feedback
583
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-330 days
Posts Archive
جراح فاش می‌کند: ۵ تمرین مبتنی بر علم که پیری را معکوس می‌کنند! | نکات م... https://youtube.com/watch?v=l5KXFjSqNgg&is=VulJDL5bzTwRfz1A

کلی میشه در بارش نوشت ؛ که بخاطر روحیه گرفتن و ارامش مقداری از آن هست https://t.me/bibadilgp

Repost from کافه قلم
زیباترین کارت قرمز در تاریخ فوتبال ⚽️🐈

مهربان بودن ، مهمترین قسمت انسان بودن است این دل انسان است که او را سعادتمند و ثروتمند میکند . دلت مهربان زندگیت آروم همراه با خوشبختی . سلام صبح بخیر .

انقدر پای هرچی مصیبته وایستادیم شرمنده‌ی پاهامونیم! اجازه هست دیگه بشینیم؟ آدمای بزرگ اگه پایینِ مجلسم بشینن ^^چایی رو از اونجا میچرخونن!^^ شب بخیر رفیق

گذشتن که آره، همه چی می‌گذره، ولی مهم اون آدمیه که توی این پروسه‌ی گذشتن نابود می‌شه و کسی متوجه نمی‌شه.... کهنه رفیق من آزادزی کامران امیدی - ناهیدشید پنجم تیر ۱۴۰۵ 🍇🌹🍷

بفرما دستگاه های سی ان سی هم ...... خودتون ببینید 🥴🥴🙄🙄😵‍💫 https://t.me/bibadilgp

خخخخخخو درست میگه 😂😂😂 خودمونیم میشه اینو تنها گذاشت ؟ من ک فکر میکنم از دستش فرار کرده رفته مسجد خوابیده .😂😂😂 https://t.me/bibadilgp

️دوست داشتن به حرف نیست به وقتیه ڪه برات میذاره به ارزشیه ڪه برات قائل میشه به اعتمادیه ڪه بهت داره به دلگرمیه ڪه بهت میده زن
️دوست داشتن به حرف نیست به وقتیه ڪه برات میذاره به ارزشیه ڪه برات قائل میشه به اعتمادیه ڪه بهت داره به دلگرمیه ڪه بهت میده زندگی می گذرد و هر کس سهمی از عمر دارد تا آنجا که از دست برآید باید چنان زندگی کرد که تلخ نباشد و برای دیگران هم تلخی نیاورد، که زندگی همه اش شوخی است... http://telegram.me/bibadilgp

با خیالت زنده‌ام، رویای من تعبیر شو در کنارم زندگی کن، در کنارم پیر شو هر شبم با یاد تو، روشن‌تر از مهتاب‌هاست چشم بازم با تو باشد، بسته با تدبیر شو غصه‌ها را دور کن، آرامشم مهمان تو با نگاهت مرهمی شو، با دلت تقریر شو تا ابد این راه را، با تو نفس خواهم کشید ای تمام قصه‌ها، پایان من تسیر شو در کنارم زندگی کن، در کنارم پیر شو با خیالت زنده‌ام، رویای من تعبیر شو https://t.me/bibadilgp

توو آینه نگاه کردم به موهای سپیدم یاد اون بیت افتادم که میگفت: "مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه‌ای پیر می‌شود گاهی.." #️دوست داشتن به حرف نیست به وقتیه ڪه برات میذاره به ارزشیه ڪه برات قائل میشه به اعتمادیه ڪه بهت داره به دلگرمیه ڪه بهت میده زندگی می گذرد و هر کس سهمی از عمر دارد تا آنجا که از دست برآید باید چنان زندگی کرد که تلخ نباشد و برای دیگران هم تلخی نیاورد، که زندگی همه اش شوخی است... http://telegram.me/bibadilgp

کشتی ترمز نداره !!! مثلا مورد اول حتمآ کار مهمی پیش آمده . کشتی که به طرف آن یکی می اید حساب میکند با خاموش کردن پروانه چ مقدار هنوز نیروی رانش داره بعد به بهترین نقطه اتصال که رسید جهت چرخش پروانه را عوض میکند در یک مدت زمان محدود و کشتی درجا حالت ترمز میکند مثلا پروانه را رو به عقب چند دور میچرخاند و یا کشتی های بزرگ یک پروانه در قسمت میانی یه جلو تر دارند . که بسیار کار بردی یست

وین دایر می‌گه؛ ‌اگه فکر می‌کنی هزینه‌ی رسیدن به اهدافت زیاده...، پس صبر کن تا صورت حساب تلاش نکردنت رو ببینی... کهنه رفیق من آزادزی کامران امیدی - هرمزشید چهارم تیر ۱۴۰۵ 🍇🌹🍷

ببین تو هر کاری کافیه بلد نباشی چه کار کنی و ی خورد اشتباهت یا عدم تجربه کمی کج شی نابود میشی . حالا کافی بود میزد زیر آب و مستقیم میرفت آب از روش رد میشد . البته اونم در لحظه باید تصمیم گرفت . https://t.me/bibadilgp