en
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

Open in Telegram
9 683
Subscribers
+624 hours
+67 days
-3530 days
Posts Archive
آخی😂😂😂😂
آخی😂😂😂😂

اینکه در روز بدمان هم ۱۲۰ دقیقه را نباختم قابل توجه بود. اما باید بازسازی کاملی در تیم صورت بگیرد

۱-پرسپولیس نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد. ۲-در بازی هایی مثل دربی که با ضعیف ترین و. بی تاکتیک ترین استقلال مواجه بودیم هم نخواستیم جدی تر بجنگیم و ببریم. ۳-پنالتی همین است

فوتبال پورعلی گنجی مدتهاست تموم شده

بریم برای پنالتی ها

کنعاننننن گلللللل

فقط یکی از هاشمیان بپرسه چجوری می گفت این تیم کامله

برای رسیدن به دروازه حریف دفاع کنارها باید رونده باشند که نیستند

نیمه اول در خلق موقعیت عملکرد خوبی نداشتیم و تراکتور موقعیت های بهتری داشت. سرعت انتقال توپ ما ضعیف است. در سمت راست هم مشکلات ما پابرجاست

بیش از ظرفیت بلیت فروشی مصوب، تماشاگر وارد ورزشگاه شود ، بازی برگزار نخواهد شد.

به نقل از یکی از کارشناسان حقوقی اعلام شده چون پرونده پنجره استقلال به cas رفته پس استقلال محروم نیست. این ادعا صحیح نیست زیرا ارسال پرونده به cas باعث تعلیق حکم نمی شود مگر اینکه مثل پرونده گلر تراکتور، دستور موقت صادر گردد.

استقلال با لغو دیدار با فولاد هرمزگان ، از شرایط مسابقه دور خواهد شد. ساپینتو می داند حذف در بحرین چه پیامدی برای آینده کاری او دارد.

آقای خسرو حیدری وقتی درباره داوری صحبت می‌کنید، بد نیست حافظه تاریخی فوتبال را هم مرور کنید. فینال جام حذفی فصل گذشته مقابل ملوان با چه کیفیت فنی و با اتکا به چه تصمیماتی برده شد و همان تیم بعدش در آسیا با هفت گل شکست خورد؟ اگر مشکل، داوری بود، این فروپاشی فنی در آسیا را با کدام توجیه توضیح می‌دهید؟ مسئله استقلال امروز، داور نیست. تیم شما برنامه فنی ندارد. به محض اینکه رقبا فضاها را می‌بندند، استقلال کاملاً فلج می‌شود. روی نیمکت، در طول نود دقیقه، کسی نیست که به سرمربی خط بدهد، بازی را بخواند یا راه‌حل ارائه کند. تیم بدون مغز متفکر فنی، طبیعی است که به بن‌بست برسد. برای پنهان کردن این واقعیت به آب و آتش نزنید. ترس شما از حذف در بحرین و برکناری کادر فنی است پس به شعارهای پوپولیستی روی آورده اید. وقتی حتی اعضای تراکتور صریح می‌گویند امسال مدعی قهرمانی نیستیم، و از چمن می نالند چطور شما همه چیز را به داوری گره می‌زنید؟ در دربی، استقلال حتی یک موقعیت روی دروازه پرسپولیس نساخت. این واقعیت درون زمین تیم شما است، نه تقصیر داور. استقلال به یمن پول نفت حکومت گران‌ترین تماشاگران فوتبال ایران را دارد. نازون، جنپو و ادان و آقاسی با پول نفت همین مملکت آمده‌اند و عملاً در زمین نقش تماشاگر را بازی می‌کنند. این‌ها تصمیمات فنی و مدیریتی است، نه تاثیر سوت داور. در آسیا هم داوری باعث آن باخت فاجعه‌بار شد؟ مقابل تیم لیگ دویی هم با داوری بردید؛ آن‌جا داور بد نبود؟ داوری همیشه وقتی نتیجه به دست نمی‌آید، متهم ردیف اول می‌شود، اما ضعف فنی را نه می‌شود پنهان کرد و نه با مصاحبه پاک کرد. فوتبال، آینه است. اگر تصویر خوشایند نیست، مشکل از آینه نیست. بروید فکری برای بازی با المحرق کنید . اگر حذف شدید کار نیمکت تمام است.

مقابل تراکتور و دفاع کندش،روی سرعت صادقی و تکنیک او می شود حساب کرد. کاش جوانان دیده شوند....

کاش یحیی خودش از فولاد برود. برود و یک نیم فصل دور از نیمکت، به بازسازی دوباره خودش بپردازد. گاهی اوقات او روی اشتباهاتی ویرانگر مثل بکارگیری نعمتی اصرار می کند و نتیجه اش هر بار با ناکامی همراه است. برو و این بار مقتدرانه برگرد. حیف است تو به این زودی از فوتبال بروی. مسیر فعلی مسیر خوبی نیست. این تیم فولاد امضای تو را ندارد.

با توجه به درج سابقه ارسال ایمیل 👆در فیفا، نادیده گرفتن این فسخ تبعات دارد. قرارداد فسخ شده و به دلیل بسته بودن پنجره ،مثل ماجرای ماشاریپوف قابل ثبت مجدد نیست

متن نامه ارسالی ایجنت اندونگ به استقلال که به فیفا( متن انگلیسی) و فدراسیون هم ارسال شده به شرح ذیل است: مدیریت محترم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران با سلام و احترام بدین‌وسیله، به وکالت و نمایندگی از آقای دیدیه اندونگ، و در چارچوب قرارداد حرفه‌ای منعقده فیمابین، به استحضار می‌رساند نظر به تخلفات مستمر، اساسی و مؤثر باشگاه در ایفای تعهدات قانونی و قراردادی، موکل ناگزیر از اعلام فسخ قرارداد حرفه‌ای خود با باشگاه استقلال ایران به استناد «دلیل موجه (Just Cause)» می‌باشد. حسب مفاد قرارداد، مقررات جاری فوتبال جمهوری اسلامی ایران، آیین‌نامه‌ها و الزامات الزام‌آور فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقررات بین‌المللی حاکم بر قراردادهای حرفه‌ای بازیکنان، به‌کارگیری بازیکن خارجی منوط به دارا بودن اقامت معتبر، روادید و مجوزهای قانونی لازم از مراجع ذی‌صلاح می‌باشد. این در حالی است که باشگاه، علیرغم تکالیف صریح قانونی، در موعد مقرر نسبت به انجام اقدامات ضروری و فراهم نمودن اسناد و مجوزهای لازم برای اشتغال قانونی موکل اقدامی مؤثر به عمل نیاورده است. با وجود مکاتبات و پیگیری‌های مکرر موکل، باشگاه طی مدت طولانی از رفع نواقص قانونی خود امتناع نموده و عملاً شرایط ادامه همکاری حرفه‌ای را ناممکن ساخته است، به نحوی که موکل بدون هرگونه تقصیر، از امکان انجام تعهدات حرفه‌ای خود محروم گردیده است. بدیهی است استمرار این وضعیت، موجب نقض آشکار مقررات مهاجرتی، مسئولیت‌های قانونی، لطمه جدی به وضعیت شغلی و امنیت حرفه‌ای موکل، و ایجاد مخاطرات انضباطی و حقوقی برای وی خواهد بود؛ امری که به هیچ‌وجه قابل انتساب به بازیکن نبوده و مستقیماً ناشی از قصور و تخلف باشگاه می‌باشد. نظر به اینکه شرایط ایجادشده، مغایر با مفاد قرارداد، مقررات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و الزامات قانونی کشوری محل فعالیت بوده و اصرار بر تداوم وضعیت غیرقانونی، فاقد هرگونه توجیه حقوقی است، موکل حق فسخ فوری قرارداد را مطابق مقررات حاکم و اصول مسلم حقوق قراردادها برای خود محفوظ می‌داند. بر این اساس، اعلام فسخ قرارداد حاضر به استناد «دلیل موجه» صورت پذیرفته و بدیهی است کلیه حقوق، مطالبات و دعاوی ناشی از این قرارداد، از جمله حق مراجعه به مراجع صالح داخلی و بین‌المللی، از جمله دیوان داوری ورزش (CAS)، برای موکل محفوظ خواهد بود. همچنین مسئولیت کلیه آثار و تبعات حقوقی، مالی و حرفه‌ای ناشی از این فسخ، منحصراً متوجه باشگاه استقلال ایران خواهد بود. با احترام دیدیه اندونگ

این استقلال متوسط.... آنها تکراری بازی می کنند و حریفان آگاهانه

تیم ساپینتو هیچی برنامه ای برای حمله و خلق موقعیت نداشت و دل به ایستگاهی ها بسته بود.

استقلال در نیمه اول با یک‌پنالتی مشکوک به گل رسید و بعد از آن تمام بازی در اختیار خیبر بود. آسانی همچنان کم فروغ نشان می دهد و رضاییان ناهماهنگ با او. خط هافبک خیبر با دوندگی زیاد ، بازی را در دست داشت. یک پنالتی و دو گل دیگر که وار مردود اعلام کرد ماحصل فوتبال خوب خیبر بود.