en
Feedback
راز دل ما

راز دل ما

Open in Telegram

آی دی مدیر کانال⬇️⬇️ @apetamentoo

Show more
5 038
Subscribers
-224 hours
-207 days
-7230 days
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+18
in 2 channels
May '26
+7
in 1 channels
Get PRO
April '260
in 0 channels
Get PRO
March '260
in 0 channels
Get PRO
February '26
+35
in 1 channels
Get PRO
January '26
+13
in 2 channels
Get PRO
December '25
+3 576
in 3 channels
Get PRO
November '25
+9
in 2 channels
Get PRO
October '25
+26
in 5 channels
Get PRO
September '25
+9
in 3 channels
Get PRO
August '25
+22
in 2 channels
Get PRO
July '25
+1 443
in 1 channels
Get PRO
June '25
+3 088
in 2 channels
Get PRO
May '25
+24
in 3 channels
Get PRO
April '25
+29
in 4 channels
Get PRO
March '25
+28
in 3 channels
Get PRO
February '25
+4 020
in 1 channels
Get PRO
January '25
+17
in 2 channels
Get PRO
December '24
+24
in 3 channels
Get PRO
November '24
+40
in 2 channels
Get PRO
October '24
+3 539
in 1 channels
Get PRO
September '24
+26
in 1 channels
Get PRO
August '24
+1 020
in 1 channels
Get PRO
July '24
+1 086
in 1 channels
Get PRO
June '24
+23
in 2 channels
Get PRO
May '24
+140
in 1 channels
Get PRO
April '24
+4 355
in 2 channels
Get PRO
March '24
+8
in 3 channels
Get PRO
February '24
+7 038
in 1 channels
Get PRO
January '24
+905
in 3 channels
Get PRO
December '23
+4 353
in 1 channels
Get PRO
November '23
+1 006
in 2 channels
Get PRO
October '23
+5
in 1 channels
Get PRO
September '23
+6 175
in 0 channels
Get PRO
August '23
+27
in 0 channels
Get PRO
July '23
+10
in 0 channels
Get PRO
June '23
+3 402
in 0 channels
Get PRO
May '23
+14
in 0 channels
Get PRO
April '23
+3 311
in 0 channels
Get PRO
March '23
+32
in 0 channels
Get PRO
February '23
+9
in 0 channels
Get PRO
January '23
+3 126
in 0 channels
Get PRO
December '22
+31
in 0 channels
Get PRO
November '22
+29
in 0 channels
Get PRO
October '22
+35
in 0 channels
Get PRO
September '22
+1 083
in 0 channels
Get PRO
August '22
+7
in 0 channels
Get PRO
July '22
+4 293
in 0 channels
Get PRO
June '22
+4 886
in 0 channels
Get PRO
May '22
+4 097
in 0 channels
Get PRO
April '22
+5 090
in 0 channels
Get PRO
March '22
+607
in 0 channels
Get PRO
February '22
+2 511
in 0 channels
Get PRO
January '22
+18
in 0 channels
Get PRO
December '21
+4 735
in 0 channels
Get PRO
November '21
+34
in 0 channels
Get PRO
October '21
+10
in 0 channels
Get PRO
September '21
+58
in 0 channels
Get PRO
August '21
+4 670
in 0 channels
Get PRO
July '21
+17
in 0 channels
Get PRO
June '21
+5 072
in 0 channels
Get PRO
May '21
+14
in 0 channels
Get PRO
April '21
+21
in 0 channels
Get PRO
March '21
+4
in 0 channels
Get PRO
February '21
+28
in 0 channels
Get PRO
January '21
+39
in 0 channels
Get PRO
December '20
+6 475
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
26 June+2
25 June+1
24 June0
23 June+1
22 June0
21 June0
20 June0
19 June0
18 June0
17 June+1
16 June0
15 June+1
14 June+1
13 June+1
12 June0
11 June+2
10 June0
09 June0
08 June+1
07 June0
06 June0
05 June+3
04 June+1
03 June+2
02 June+1
01 June0
Channel Posts
2
آن مرد بی‌مشک آمد... حسین با اشک آمد... مادر... با قدی خمیده آمد... روضه بخوان، روضه‌خوان! یک مشک از قبیله‌ی ما... یک عمو گرف
آن مرد بی‌مشک آمد... حسین با اشک آمد... مادر... با قدی خمیده آمد... روضه بخوان، روضه‌خوان! یک مشک از قبیله‌ی ما... یک عمو گرفت!😭😭
62
3
تصویر کمتر دیده شده از حرم امام حسین در قرن 19 میلادی (1882 م) این تصویر را نقاش مکتب اورینتالیسم (شرق گرایی) ژان لویی ژروم د
تصویر کمتر دیده شده از حرم امام حسین در قرن 19 میلادی (1882 م) این تصویر را نقاش مکتب اورینتالیسم (شرق گرایی) ژان لویی ژروم در سال 1882 در سفر به سرزمین کربلا در جنوب شرق امپراطوری کشیده است. پیروان این مکتب با سفر به مشرق زمین به ثبت تصاویر از جهانی می پرداختند که برای مخاطب غربی تداعی کننده رویایی بود که در آن زمان نقل محافل مغرب زمین بود. نکته جذاب در این تصویر عدم وجود ضریح در این مکان است. به سنت سلاطین عثمانی بر روی مقبره یک صندوق تخت مانند مستقر شده است. با کمی دقت متوجه می شویم. صندوق به سه قسمت تقسیم شده است. قسمت بالای صندوق با یک گنبد کوچک به علی اکبر(س) پسر بزرگ امام حسین(ع) تعلق دارد بخش میانی با گنبد کمی بزرگتر به مقبره سرور آزادگان امام حسین(ع) اختصاص یافته است. بخش پایینی با قالبی گهواره ای شکل به حضرت علی اصغر(س) شهید شش ماهه کربلا تعلق دارد. در بخش پایینی صندوق محدوده قبور شهدا با یک پنجره مستقر در فرورفتگی قوسی شکل مشخص است. پرچم های روی صندوق اهدایی پادشاهان و بزرگانی است که به زیارت این مکان مقدس نایل شده اند. @Razedelema @monajat124
55
4
اجرای صحنه روز عاشورا 🔹️ برای اولین بار صحنه واقعی روز عاشورا منطبق بر مقاتل به صورت کامل و اجرای هنرمندان عراقی در کربلا به تصویر کشیده شد. التماس دعا @Razedelema @monajat124
47
5
به تعداد نیس ڪه به معرفته... یوسف 11 تا برادر داشت حسین یه عباس 🖤 @monajat124 @Razedelema روضه یعنی چشم های عبّاس وقتی تیر به مشک خورد فَوَقَفَ العَبّاس مُتحیَّرا...
52
6
فرار رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به شما دوستان عزا دار تسلیت عرض می نماییم 🏴.‌‎‌‌‌‎‌ @monajat124 @Razedelema
فرار رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به شما دوستان عزا دار تسلیت عرض می نماییم 🏴.‌‎‌‌‌‎‌ @monajat124 @Razedelema
54
7
روح از طریق رنج بیدار می‌شود اما... از طریق عشق به کمال می‌رسد و در آخر چشمانـت همه دارایـی من است چقدر جنگ و عشق به هم شبیه
روح از طریق رنج بیدار می‌شود اما... از طریق عشق به کمال می‌رسد و در آخر چشمانـت همه دارایـی من است چقدر جنگ و عشق به هم شبیه اند ‌.. هردو تمام نشدنی اند.. و حاصل هر دو تنهایی ست .. چشمِ بیدار بر این تلخی ایام ببند خواب‌هایی شکرین بهر تو دیده‌ست بهار! https://t.me/Razedelema/monajat124
670
8
بین تاریڪیِ دنیا نظـَری ڪرد به ما ما هدایت شده‌ی ِچهره‌ی ِماه ِقمریم دوست داشتن بعضیا شبیه یه نسیم خنکه؛ نه می‌زنه زیر و رو ک
بین تاریڪیِ دنیا نظـَری ڪرد به ما ما هدایت شده‌ی ِچهره‌ی ِماه ِقمریم دوست داشتن بعضیا شبیه یه نسیم خنکه؛ نه می‌زنه زیر و رو کنه، نه هیجان الکی میاره، فقط آروم میاد و حالتو بهتر می‌کنه. همون حس قشنگی که نمی‌فهمی چرا، ولی بودنش یه جور آرامش قشنگ توی دلت می‌ذاره. بعد از من چیزهایی که دوستشان دارم را از یاد نبر. شعر را، باران را، ماه را، موسیقی را خودت را خودت را خودت را. https://t.me/Razedelema/monajat124
1 249
9
غازهای وحشی فرود می آیند، اینبار بر نی های بریده... تا محرم راهی نمانده❤️ @Razedelema @monajat124
83
10
🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 اِنّ الْحُسینَ مِصْباحُ الْهُدی وَ سَفِینَةُ النِّجاةِ.... آغاز ماه خون قیام « محرّم» را تسلیت عرض می نمایم... @Razedelema @monajat124
83
11
-وقتی که می بینی دلت رسوای عالم می شود آن وقت تقویم تو هر روزش مُحرّم می شود… https://t.me/Razedelema/monajat124
83
12
و حیاتِ آدمی آن هنگام آغاز می‌گردد که دوستت دارمی می‌شنود که دلش می‌خواهد... #فاطمه_صابری آنکه منتظر است، هنوز نرسیده و آنکه
و حیاتِ آدمی آن هنگام آغاز می‌گردد که دوستت دارمی می‌شنود که دلش می‌خواهد... #فاطمه_صابری آنکه منتظر است، هنوز نرسیده و آنکه رهاست در آغوش راه است! بَهرِ آرامِ دلم، نامِ دلارام بگو #مولانا آیا عاشقانه هایم را هنگامی که سکوت کرده ام میشنوی؟؟ #خدا https://t.me/Razedelema/monajat124
1 293
13
@Razedelema @monajat124
@Razedelema @monajat124
1 312
14
‍ «دستان دلم بالاست تسلیم دو خط شعرم » یک بیت برای تو یک بیت ز دلتنگی اصلا چه کسی داند در شعر نهان گشتی هر مصرع شعرم را همچون نفسی گشتی... این محتضرِ شعرم رو بود به آن دنیا با یک نفست جانا احیاش به جان کردی حالا که نهان گشتی در هر کلمه پیدا یک شب مددی بنما دست دل خود گیر و یک پا قدمی بگذار در صحن و سرای من من هم دو سه تا کاغذ در دست قلم گیرم بنشین کمکی فرما... از دلخوشی ام‌ گویم یعنی مثلاً گویم او آمد و رو در رو، چون صید مرا بگرفت من ماهی آن تورم من منتظر آن بند او پیش خودش می‌گفت صیدش به نظر کردم من پیش خدا ناله او صید، مرا گیرد... این جمع به اضداد است در راه وصال تو من در کف این دریا از قید دو صد قلاب هر لحظه رها بودم حیف است به دام او ننشینم و بگریزم... حیف است که شعرم را اینجا ببرم پایان بنشین قدمی نزدیک از آنچه کنون هستی بگذار بگویم من از راز دو چشمانت شرح دو جهان لذت در مردمکت خفته این صحنه‌ی درگیری بین تپش قلبم با مشکی چشمانت یک نبرد خونینی است بین تب دستانت با سردی روح من ای کاش شفا یابد بعد تو دل و جانم در این هیجان ماندم در این تب یک شورش آتش زنم این دوری من حاصل این جنگم... برخیز قدم بگذار یک صحنه‌ی دل‌انگیز در متن به جا بگذار بگذار #حسان گوید ناگه هیجان آمد یک جمله سخن با من تاریخ نویسد آن چیزی که پس از گفتن بین من و تو شاید غیر از دو سکوت ناب یک موی که آشفته چشمی است که می‌خندد .... در پای قدمهایت این موی سپیدم شد ای گندم ممنوعه یک بار هبوطم شد از جنت بی پایان... اما به دلم گویم برخیز !!! خطاکاریم تا حضرت بی همتا بخشنده بماند او ما هی غلط و تکرار... او هی کرم و تکرار... #حسان #صیاد 1404/12/1 پیشنهاد میکنم بخاطر نوع ضبط صدا با هندزفری 🎧گوش کنید👌 @Razedelema @monajat124
1 290
15
*آخرین شهروندِ کشوری که دیگر وجود نداشت!* *مکان: ایستگاه فضایی «میر»* *زمان: زمستان ۱۹۹۱* «سرگئی کریکالف» چمدانش را بسته بود تا بعد از ۵ ماه مأموریت فضایی، به زمین برگردد و دخترِ یک‌ساله‌اش را در آغوش بگیرد. اما ناگهان پیامِ رادیوییِ عجیبی از مسکو رسید: «سرگئی... ما نمی‌توانیم تو را برگردانیم. کشوری که تو را به فضا فرستاد، دیگر وجود ندارد!»* تصور کنید بیرون از سیاره زمین در حال بازگشت به خانه این خبر را دریافت کنید! طنز تلخی‌ست، نه؟! در همان چند ماه، اتحاد جماهیر شوروی روی زمین فروپاشیده بود و به چند کشور تقسیم شده بود.اقتصاد نابود شده و پایگاهِ فرود، حالا در کشورِ جدیدی (قزاقستان) بود که برای اجازه فرود، پولِ کلانی می‌خواست!و قسمت مسخره داستان این بود که روسیه جدید پولی نداشت! رادیو قطع شد و سرگئی در تاریکیِ بی‌انتهایِ فضا، واردِ کشنده‌ترین شکنجه‌یِ روانیِ جهان شد: *«بلاتکلیفیِ مطلق».* آدم‌ها می‌توانند اخبارِ بد را تحمل کنند، اما انتظار و بلاتکلیفی، روان را متلاشی می‌کند. به او می‌گفتند: «شاید ماهِ بعد معلوم نیست، فقط صبر کن.»سرگئی می‌دانست که اگر غصه بخورد و چشم‌انتظارِ اخبارِ زمین بماند، در آن لوله‌یِ فلزی دیوانه خواهد شد. پس کاری کرد که تنها راهِ زنده ماندن در بلاتکلیفی است: او *«روتین‌هایِ کوچک»* را جایگزینِ امیدهایِ واهی کرد او هر روز سرِ ساعت بیدار می‌شد، دو ساعت روی تردمیل می‌دوید تا عضلاتش تحلیل نرود، فیلترهایِ اکسیژن را تمیز می‌کرد و با تجهیزاتِ خراب ور می‌رفت. او ایستگاه را زنده نگه داشت. سرگئی به جایِ نگاه کردن به سیاهیِ ترسناکِ فضا، فقط حواسش به سفت کردنِ پیچ و مهره‌هایِ جلویِ دستش بود.سرانجام، بعد از *۳۱۱ روز* بلاتکلیفی، یک سفینه‌یِ آلمانی با پرداختِ هزینه‌ها او را برگرداند.سرگئی در بزرگ‌ترین بلاتکلیفیِ تاریخ زنده ماند، چون اجازه نداد تعلیقِ بیرون، روانِ درونش را متوقف کند. *نامه‌ای کوتاه به تویی که این قصه را می‌خوانی:*این روزها در ایران، خیلی از ما دقیقاً شبیهِ سرگئی شده‌ایم؛ معلق در یک فضایِ تاریک.چه فرقی می‌کند وقتی در خانه باشیم یا هر لحظه نگران ویران شدن خانه؟ما بیشتر از هر کسی شبیه سرگئی هستیم اما در خانه‌ اقتصاد بی‌ثبات است، سایه جنگ بر سر ما و قیمت‌هایی هر روز تغییر می‌کنند، آینده‌یِ شغلی‌مان روی هواست و مدام منتظریم ببینیم «بالاخره چه می‌شود؟». این بلاتکلیفیِ کشنده باعث شده خیلی‌هایمان در «اتاقِ انتظارِ زندگی» بپوسیم؛ پروژه‌ها را نصفه رها کرده‌ایم، یادگیری را متوقف کرده‌ایم و فقط در شبکه‌های اجتماعی اخبار را می‌بلعیم تا شاید روزنه‌ای پیدا شود. اما رفیقِ وقتی همه‌چیز در تعلیق است، تو معلق نمان!*تو نمی‌توانی قیمتِ دلارِ فردا صبح یا اخبارِ خاورمیانه را کنترل کنی، اما می‌توانی مهارتت را ارتقا دهی. تو نمی‌توانی زمانِ رسیدنِ «سفینه‌یِ نجات» را تعیین کنی، اما می‌توانی فیلترِ روانت را تمیز نگه داری تو نمی‌توانی جلویِ طوفانِ تورم را در این سرزمین عجایب بگیری یا تیترهایِ تاریکِ اخبار را عوض کنی اما هنوز دستانِ گرمی داری که می‌توانی با آن‌ها گلدانِ تشنه‌یِ اتاقت را آب بدهی یا دستِ عزیزت را بگیری.رفیقِ جان اگر امشب در سرمایِ این بلاتکلیفیِ کشنده مچاله شده‌ای، از تو می‌خواهیم زل زدن به این سیاهیِ بی‌رحم را رها کنی.پیچ و مهره‌هایِ کوچکِ زندگیِ خودت را سفت کن، نگذار سرمایِ بیرون، چراغِ ایستگاهِ روانت را خاموش کند. تو فقط با لجاجتی باشکوه ادامه بده این بلاتکلیفی ابدی نیست. بالاخره این سفینه‌یِ سرگردان هم به زمین می‌نشیند و جاذبه‌یِ زندگی، با عشق تو را در آغوش می‌کِشد و در گوشت زمزمه می‌کند: دیدی تمام شد؟چقدر دلمان برایت تنگ شده بود؛ خوش‌آمدی به خانه."* https://t.me/Razedelema/monajat124
1 242
16
زندگی فصل هایی دارد، پس از اینکه به فصل‌های بعدی مبتلا شویم، برای توصیف خود، گذشته را گاه تصحیح و گاه تخریب میکنیم... تخریبِ
زندگی فصل هایی دارد، پس از اینکه به فصل‌های بعدی مبتلا شویم، برای توصیف خود، گذشته را گاه تصحیح و گاه تخریب میکنیم... تخریبِ همان بهاری که زمانی در لذتش غش کرده بودیم! و حالا؟ گستاخانه لباس تحلیل گری را به تن و شروع به صحبت کردن کرده‌ایم؛ از این پس از خود و همچنین واقعیت‌ها، به لطف تئاتر حرفه‌ای ذهنمان، دور و دور تر می‌شویم. #سیلا که اگر بِنویسم "ط و" شِعر را به شعر افزوده‌ام https://t.me/Razedelema/monajat124
1 342
17
من احتمال اینکه تو دوست بداری را دوست داشتم ««آدم بدبخت دنبال چیزی میگرده که حالشو خوب کنه آدم قوی دنبال چیزی میگرده که ضعفشو
من احتمال اینکه تو دوست بداری را دوست داشتم ««آدم بدبخت دنبال چیزی میگرده که حالشو خوب کنه آدم قوی دنبال چیزی میگرده که ضعفشو بفهمه فرق این دوتا همینه یکی میخواد نوازش بشه یکی میخواد جراحی بشه»» دوست داشتنت را به بند می‌کشم، می‌آویزم در خلوت‌کده‌ی تنهایی، شاید که باد خاطراتت را بخشکاند، رنگ‌شان را ببرد، عطرشان را… اما هر بار که باد می‌وزد، خواستنت تازه‌تر از همیشه به رقص در می‌آید، گویی، نبودت شرجی باران است: که هر چه کنی، باز اشک می‌شود و می‌بارد. #بداهه ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ #مریم عرفانیان (گندم) یرحلون و نبقی https://t.me/Razedelema/monajat124
1 398
18
ما غیر علی دلبر و ارباب نداریم سوگند که بی عشق علی تاب نداریم تا در شب گیسوی علی گمشدگانیم زنهار که ماشوق به مهتاب نداریم.. م
ما غیر علی دلبر و ارباب نداریم سوگند که بی عشق علی تاب نداریم تا در شب گیسوی علی گمشدگانیم زنهار که ماشوق به مهتاب نداریم.. مبلغ غدیر باشیم @Razedelema @monajat124
58
19
#غدیر_را_بیشتر_بشناسیم #غدیر_ازراه_رسید... #مبلغ_غدیر_باشیم #اشهد_ان_علیا_ولی_الله @Razedelema @monajat124
#غدیر_را_بیشتر_بشناسیم #غدیر_ازراه_رسید... #مبلغ_غدیر_باشیم #اشهد_ان_علیا_ولی_الله @Razedelema @monajat124
56
20
در من هزار صندلی، در من هزار جای ِ تو خالی ست... در من! هزار جای ِ خالیِ تو درد میکند ای امید هیچ چیز به اندازه ی تو ما را فر
در من هزار صندلی، در من هزار جای ِ تو خالی ست... در من! هزار جای ِ خالیِ تو درد میکند ای امید هیچ چیز به اندازه ی تو ما را فریب نداد و ناگهان به یادِ تمام آنچه با تو گذرانده‌بودم، گریستم... پلکی زدیم و وقت خداحافظی رسید ساعت برای با تو نشستن حسود بود الصبر یشکو منا https://t.me/Razedelema/monajat124
1 364