en
Feedback
SevenHells

SevenHells

Open in Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

Show more
484
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-1230 days
Posts Archive
غروب شنبه دلم برای بوی آغوش مادرم تنگ شده و این یعنی نهایت غربت... :(

و دست‌هات که برای قلب من پیامبر آرامشند...

بعضی شب‌ها توی تاریکی محض دراز میکشم و فقط به چشم‌هات فکر میکنم. بدون شک میتوانم در مورد چشم‌هات طومار بنویسم با اینکه چشم‌های تو نه درشتند و نه ریز و مژه‌هات نه بلندند نه کوتاه. تو معنای تعادلی و این تعادل برای من از هر استاندارد و مدی زیباتر است...

اگه زندگی مث یه بازی فوتبال باشه، نحوه ی بازی کردن من توش اینه که هر چند وقت یهو میدوعم وسط زمین، چار پنج تا گل به خودی میزنم و بعد دوباره میدوعم بیرون و در سکوت بقیه ی زندگی رو به باختمو تماشا میکنم.

photo content

کاش میشد شلوار هرکی ازش بدت میادو توی خیابون بکشی پایین و فرار کنی.

بعضی وقتا هم فک میکنم این که انقدر با عقابا همذات پنداری میکنم به خاطر شخصیت منحصر به فردم و این که با تنهایی کش دارم در اوج آسمان پرواز میکنم، نیست. بلکه به خاطر عقابی بودن دماغمه.

انقد موبایلم وحشیانه میوفته رو دماغم که بعضی وقتا برام سوال میشه مگه باید چه اتفاقی بیوفته که این دماغ بشکنه؟ از سپر کپتن امریکا هم مقاوم تره.

نمیخوام بخشنده باشم. چیزی که مال منه مال منه. چخه.

Katelyn-Tarver-You-Dont-Know-Lyrics_36092846.mp34.02 MB

"اولین سوالی که ازت پرسیدم رو یادته؟" "آره یادمه. پرسیدی میدونی دیوانگی یعنی چی؟" "دقیقا. این دفعه قرار نیست برات قصه بگم. فقط میتونم بگم که دیوانگی یعنی نتونی درباره ی افکارت با دیگران ارتباط برقرار کنی. مثل این میمونه که توی یه کشور خارجی باشی، میتونی ببینی و بفهمی در اطرافت چی میگذره، اما نمیتونی بگی چی لازم داری یا کمک میخوای. چون زبانی که آنها صحبت میکنند را بلد نیستی." "ما همه مون این رو تجربه کردیم‌." "و همه ی ما چه بخواهیم چه نخواهیم دیوانه ایم." -ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد-

تو زیبایی و در زیبایی تو هیچ شکی نیست.

photo content

حس میکنم نه من حق دارم احساساتمو بیان کنم، نه کسی حق داره ازشون خبر داشته باشه. اگه بگم میمیرم و اگه بدونن میمیرن.

گاهی اوقات ترجیح میدم استخون درد بگیرم ولی یکی به جام کارامو انجام بده. حاضرم با شکستگی دنده برم کما ولی یکی باشه برام درس بخونه. حاضرم موقت بمیرم - چون خدا رو خوش نمیاد بی اجازه دائم بمیری - و وقتی بیدار شدم وارد مرحله بعدی زندگیم شده باشم. آره. اینم میگذره. ولی تا حالا پرسیدی چجوری میگذره؟!

از شما ملت عزیز دعوت میکنم که آهنگ قشنگ برام بفرستین.

بیاید منو توجیه کنید، چرا یک منشی باید از دکتری که براش کار میکنه افاده ش بیشتر باشه؟ واقعا چرا؟!

03 - Ahle Naa Ahli.mp311.77 MB

سرم به اندازه تمام میگرن های جهان درد میکنه.

هرچی سعی میکنم برگردم به زندگی عادی و حرفای عادی نمیشه. چه کنیم؟!