3 499
Subscribers
-124 hours
-137 days
-6830 days
Posts Archive
3 500
.
از امسال فقط بهمن و اسفند مانده،
و خاطرات خوب و بد...
و اتفاقات غیر منتظره...
حالا هر چقدر هم که روی کلمه،
خاطره و فاجعه تاکید کنیم،
نه لحظه ها برمیگردند نه رفته ها...
برای این دو ماه باقی مانده از سال،
یک آینه پیشنهاد می کنم،
و اینبار یک نگاه دقیق تر به آن...
و یک سوال که شاید بد نباشد،
از آدمِ درون آینه بپرسیم:
سهم من در آنچه گذشت چقدر بود...؟
در دفترچه روزانه ام می نویسم :
از امسال دو ماه مانده،
از عمر چند صباح...؟
و به آن لحظه که قرار به تغییرِ خود است،
چند روز...؟
@gitmit
3 500
بگذار هر ثانیه، حالِ تو خوب باشد ،
بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند.
تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار ...
حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن !
بی واسطه خوب باش ، بی واسطه شادی کن و بی واسطه بخند ...
شک نکن ؛ تو که خوب باشی ؛ همه چیز خوب می شود ،
خوب تر از چیزی که فکرش را میکنی ...
@gitmit
3 500
.
چقدر احمقیم که فکر میکنیم همدیگر را میشناسیم.
گاه در بیست و چند سالگی اتفاقاتی
آدم را به اندازه ۶۰سال پخته میکند
مثل شکستن دلت یا حرفهای تلخ و نیش دار.
بعد میگویی صد رحمت به غریبه!
وقتی انتظارش را نداری و چنان رد میشوی،
که تکه های شکسته ات به درد بند زدن هم نمیخورد
میفهمی شناختن آدمها کار بیست چند سال هم نیست!
باید سفید کنی تمام موهایت را،
طعم له شدن را بچشی،
بعد خودت را لعن کنی که چقدر احمقم!
من هم نشناختم، نمی شناسم و امیدی هم ندارم،
چون آدمها آنقدر رنگ عوض میکنند که گیجت میکنند
حتی عزیز ترینشان...
@gitmit
3 500
ولی نباید از اینکه تنهایی ناراحت باشی،
وقتی این تنهایی انتخاب خودته !
تو اطرافت رو خوب دیدی،
همه چيو سنجیدی،
به این نتیجه رسیدی که با وجود آدما،
بیشتر احساس میکنی تنهایی !
این نوع تنها شدن ناراحتی نداره.
من با اطمینان کامل بهت میگم تو خیلی قوی هستی،
خیلی، به اندازه تنهایی هات...
@gitmit
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
