uz
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish
3 499
Obunachilar
-124 soatlar
-137 kunlar
-6830 kunlar
Postlar arxiv
ســــريال : مانکن 🔺 قسمت : 24 ✅ کیفیت 1080 #مانکن نسخه لو رفته @gitmit

ســــريال : مانکن 🔺 قسمت : 24 ✅ کیفیت 480 #مانکن نسخه لو رفته @gitmit

آهنگ #جدید علی یاسینی دورترین نزدیک @gitmit

تو باش و ببین از همه دل میکنم❤️ #آرون_افشار زلزله #کلیپ @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 13 ✅ کیفیت 1080 #کرگدن @gitmit

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 13 ✅ کیفیت 480 #کرگدن @gitmit

آهنگ #جدید آرون افشار زلزله @gitmit

بیا که من، بی تو، تو این تاریکی گم شدم... @gitmit

. از امسال فقط بهمن و اسفند مانده، و خاطرات خوب و بد... و اتفاقات غیر منتظره... حالا هر چقدر هم که روی کلمه، خاطره و فاجعه تاکید کنیم، نه لحظه ها برمیگردند نه رفته ها... برای این دو ماه باقی مانده از سال، یک آینه پیشنهاد می کنم، و اینبار یک نگاه دقیق تر به آن... و یک سوال که شاید بد نباشد، از آدمِ درون آینه بپرسیم: سهم من در آنچه گذشت چقدر بود...؟ در دفترچه روزانه ام می نویسم : از امسال دو ماه مانده، از عمر چند صباح...؟ و به آن لحظه که قرار به تغییرِ خود است، چند روز...؟ @gitmit

بگذار هر ثانیه، حالِ تو خوب باشد ، بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند. تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار ... حالِ خوبِ خ
بگذار هر ثانیه، حالِ تو خوب باشد ، بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند. تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار ... حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن ! بی واسطه خوب باش ، بی واسطه شادی کن و بی واسطه بخند ... شک نکن ؛ تو که خوب باشی ؛ همه چیز خوب می شود ، خوب تر از چیزی که فکرش را میکنی ... @gitmit

شیرین من بمان.... @gitmit

. چقدر احمقیم که فکر میکنیم همدیگر را میشناسیم. گاه در بیست و چند سالگی اتفاقاتی آدم را به اندازه ۶۰سال پخته میکند مثل شکستن دلت یا حرفهای تلخ و نیش دار. بعد میگویی صد رحمت به غریبه! وقتی انتظارش را نداری و چنان رد میشوی، که تکه های شکسته ات به درد بند زدن هم نمیخورد میفهمی شناختن آدمها کار بیست چند سال هم نیست! باید سفید کنی تمام موهایت را، طعم له شدن را بچشی، بعد خودت را لعن کنی که چقدر احمقم! من هم نشناختم، نمی شناسم و امیدی هم ندارم، چون آدمها آنقدر رنگ عوض میکنند که گیجت میکنند حتی عزیز ترینشان... @gitmit

ولی نباید از اینکه تنهایی ناراحت باشی، وقتی این تنهایی انتخاب خودته ! تو اطرافت رو خوب دیدی، همه چيو سنجیدی، به این نتیجه رسی
ولی نباید از اینکه تنهایی ناراحت باشی، وقتی این تنهایی انتخاب خودته ! تو اطرافت رو خوب دیدی، همه چيو سنجیدی، به این نتیجه رسیدی که با وجود آدما، بیشتر احساس میکنی تنهایی ! این نوع تنها شدن ناراحتی نداره. من با اطمینان کامل بهت میگم تو خیلی قوی هستی، خیلی، به اندازه تنهایی هات... @gitmit

آهنگ #جدید مهدی احمدوند جنون @gitmit