3 502
Subscribers
No data24 hours
-137 days
-6530 days
Posts Archive
3 501
هیچوقت منو توی موقعیتی قرار نده،
که مجبور بشم بهت ثابت کنم
همونقدر که میتونم دوسِت داشته باشم،
میتونم نسبت بهت سرد باشم
و طوری رفتار کنم که شک کنی اصلا وجود داری...!
آدما از یه جاهایی به بعد تموم میشن، کم میارن...
@gitmit
3 501
نمیدونم چرا با اینکه آهنگ و متن خوب میذارم بازم لفت میدن
به نظرتون مشکل داره کانال؟؟؟؟
3 501
دیر میفهمی ولی بالاخره میفهمی،
که حتی نزدیک ترین و صمیمی ترین آدمای زندگيتم
به فکر خودشونن...
@gitmit
3 501
پای من شکست، وقتی دوازده سالم بود.
سر کلاس ژیمیناستیک، بخاطر یک شیطنت،
بخاطر یک پشتک بیجا و... آه، خیلی درد داشت.
می دونی بعد از اینکه پات میشکنه چی میشه؟
باید پاتو گچ بگیری، تا چند وقت هم نباید حرکتش بدی.
بعد یاد میگیری که چطوری با عصا راه بری.
آهسته، نامطمئن و بیتعادل،
اما به هرحال راه میری..
چند وقت بعد وقتی دکتر داره گچ رو باز میکنه،
بهت میگه که کم کم همه چیز مثل گذشته میشه،
ولی نمیشه...
به نظرم هیچ کسی بعد از اینکه شکستگی رو تجربه میکنه،
مثل گذشته نمیشه...
حتی اگه کاملا خوب بشه،
حتی اگه هیچ اثری از شکستگی روش نمونه.
نمیگم بدتر میشی یا بهتر.
فقط دیگه اون آدم سابق نیستی.
اون اتفاق، یا چنان شجاعتی بهت میده
که باعث میشه که دیگه از شکستگی هراس نداشته باشی
و حتی باز هم شکستگی رو تجربه کنی،
یا اینکه انقدر میترسوندت که از حاشیه امنت تکون نخوری...
@gitmit
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
