en
Feedback
کانال روستای بوانلو

کانال روستای بوانلو

Open in Telegram

بهشت شمال شرق خراسان شمالی ارتباط با مدیران کانال @Payamirib @erdelan44

Show more
2 086
Subscribers
No data24 hours
+17 days
-430 days
Posts Archive
تهیه سبد غذایی توسط مدیر محترم دبستان نوردانش بوانلو برای تعدادی از خانواده های کم بضاعت روستا . ضمن سپاس از این کار خدا پسند
+2
تهیه سبد غذایی توسط مدیر محترم دبستان نوردانش بوانلو برای تعدادی از خانواده های کم بضاعت روستا . ضمن سپاس از این کار خدا پسندانه برای ایشان از درگاه خداوند در آغاز سال نو و شروع بهار طبیعت سعادت .سلامت .سرورو سربلندی آرزومندیم @buvanloo💐💐💐🌸🌸🌺🌺

لطفا در جهت شادی مجالس خود از هنرمندان بوانلویی بویژه جوان هنرمندمان آقا سجاد یکتا (قوی هیکل بوانلو) استفاده و حمایت کنید.

اهنگ رفیق خواننده:: سجاد یکتا و حسن اریا 💾شاعر:: حسین فروهر 🎹تنظیم کننده؛:مهدی حیدر زاده ☎️شماره جهت رزرو مجالس: 09379711642

شماره‌ های ضروری و کاربردی که لازممون میشه. این عکس رو توی گالری‌تون ذخیره کنید 👌 ➣ @NiazCom_ir | ترفند ™
شماره‌ های ضروری و کاربردی که لازممون میشه. این عکس رو توی گالری‌تون ذخیره کنید 👌 ➣ @NiazCom_ir | ترفند ™

شماره‌ های ضروری و کاربردی که لازممون میشه. این عکس رو توی گالری‌تون ذخیره کنید 👌 ➣ @NiazCom_ir | ترفند ™
شماره‌ های ضروری و کاربردی که لازممون میشه. این عکس رو توی گالری‌تون ذخیره کنید 👌 ➣ @NiazCom_ir | ترفند ™

0axvhf67u1-277056993_515085863472073_2708733628968558994_n.mp4

چهار فصل دیگر از دیوان زندگی را ورق زدم. گاهی در غزل عاشقانه گفتم و گاه در قصیده حمد و ثنا کردم. گاهی مثنوی را بدون تکرار قافیه سرودم و گاه در دوبیت آنچه داشتم، گفتم. و گاهی شعر نو سرودم و بر قامت تو واژه و ترکیب بدیع دوختم. هی گفتم و هی ناتمام ماند. قلم اندیشه کرد. سال به پایان رسیده و من هنوز در نگارشم. زبان در کام مانده و چشم غماز، سر سخن باز کرده و دل آشکارا می گرید بر آنچه که نباید می شد و شد. از آنچه نباید می کرد ولی به خبط و خطا رفت. گاهی از سر غفلت بود و گاه کوتاهی. آااااااااااااای نزدیک تر از من به خدا، حلالم کنید و در پایکوبی و شعف عیدتان دعایم کنید. عیدتان پیشاپیش مبارک. سال جدیدتان رویایی. ✍خوشنما @buvanloo💐💐🌼🌼🌸🌸🌺🌺

●هنگ و دنگ مصاحبه با استاد اسماعیل ستارزاده در رادیو کرمانجی ( سال ۱۳۴۵) هنگ:" مگر رسم وفا وایه " دنگ:اسماعیل ستارزاده صدای بوانلو @buvanloo

KAWEYÊ HESINKAR Û NEWROZ کاوه آهنگر و نوروز KAWEYÊ HESINKAR Û NEWROZ Newroz ji bo gelê kurd cejna bihar û rizgarîyê ye. Sembola vê cejnê jî Kaweyê hesinkar e. Zemanekî li Îranê hikumdarekî bi navê Dehaqî hebû. Dehaq mirovekî zordar bû.Rojekî di milên wî de du mar derdikevin. Ev mar wî gelekî diêşînin. Ji bo êşa Dehaq kêm bibe. Her roj mejîyê du ciwanan didan wan maran. Ji ber vê gelek ciwanên welatî dihatin kuştin. Çend kurên Kaweyê Hesinkar jî hatin kuştin. Tenê kurekî wî mabû. Rojekî xwestin wî kurî jî bibin. Kawe xwe ranegirt û serî hilda.Xelkê bajêr dan dû wî, qesra Dehaqî hilweşandin û ew kuştin. Bi vî awayî zordarîya Dehaqî bi dawî anîn. Ew roj roja 21ê Adar bû. Piştî wê rojê Adarê bû roja cejnê. Ji wê cejnê re Cejna Newrozê hat gotin. کاوه آهنگر و نوروز نوروز برای ملت/قوم کورد جشن بهار و آزادی است. نماد این جشن هم کاوه آهنگر است. یک زمانی در ایران یک حاکم به نام ضحاک بود، ضحاک انسانی ظالم بود. روزی روی شانه های او دو مار در آمدند. این مارها او را خیلی ازودند، بخاطر اینک ناراحتی ضحاک کم بشود، هر روز مغز دو جوان را به آن مارها می دادند، بخاطر این خیلی از جوان های کشور کشته می شدند. چند پسر کاوه آهنگر هم کشته شدند. تنها یک پسر او مانده بود. روزی خواستند این پسر را هم ببرند. کاوه توجه نکرد/پیروی نکرد و سرپیچی کرد/طغیان کرد/شورش کرد. مردم بازار به دنبالش راه افتادند، قصر ضحاک را نابود/خراب کردند و آن/او را کشتند. به این صورت ظلم ضحاک به پایان آمد. آن روز، روز 21 آدار بود، روز بعداز آدار روز جشن شد. به آن جشن، جشن نوروز گفته شد. #AMADEKIRIN_WERGÊR_DENG #EHMED_QUDSÎ @ehmed969 @HZKKL

#Rojda #روژدا Newroz نوروز 🍁 🍁 🌼🍂🌸🍂🌺🍂🌸🍂🌼 🍂🌺🍂🌸🍂🌺 🌺🍂🌸 🌸 Bîst û yekê Adarê Mizgîniya biharê Îro roja seyranê Bihev re bigrin dîlanê بیست و یکم آدار مژدەی آمدن بهار را می‌دهد امروز روز تفریح و گردش است با هم به رقص و پایکوبی بپردازید آدار: ماهی معادل ماه مارس میلادی کە بخشی از آن در اسفند و بخشی در فروردین می‌باشد. بیست و یکم آدار برابر با روز نوروز و اول فروردین می‌باشد Werin werin dîlanê Werin werin seyranê Îro Newroz e Newroz pîroz e بیایید، به رقص و پایکوبی بیایید بیایید، به تفریح و گردش بیایید امروز نوروز است نوروز مبارک باشد Agirê Newrozê vêxin Dilê mirovan şa bikin Keç û xortên me Kurdan Berê xwe bidin qadan آتش نوروزی را برپا کنید دل مردمان را شاد کنید ای دختر و پسران کُرد به پا خیزید و بسمت میدان ها بروید Newroz tu çiqas xweş î Ji bona me roja geş î Gul û kulîlk vedibin Namîne tarî û reşî ای نوروز تو خیلی خوب و خوش هستی برای ما روز خوش هستی گل و شکوفەها باز می‌شوند و تاریکی و سیاهی نخواهد ماند 🌸 🌺🍂🌸 🍂🌺🍂🌸🍂🌺 🌼🍂🌸🍂🌺🍂🌸🍂🌼 Wergêr: Weşangeh: 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

#آگهی_استخدام باغ تالار نادری جهت تکمیل نیرو کار خود به تعدادی خانم و آقا جهت مهمانداری در مجالس را دارد. عزیزانی که واجد شرایط و علاقمند هستند با مدیریت باغ تالار آقای سلیم نادری تماس بگیرند

●هنگ و دنگ نەورووز بەگی ل ناو کۆرمانجان هلبست و دنگ : کلیم‌الله توحدی کمانچە: زنده‌یاد نیاز علی صحراروشن دهل: نایب‌علی صحراروشن ضبط: حدود سال 1370 @buvanloo

آخرین پنجشنبه سال را گرامی بداریم!! مرغ باغ ملکوتم نی ام از عالم خاک چند روز قفسی ساخته اند از بدنم آخرین پنجشنبه سال است غم از دست دادن عزیزان ،بر دوش دل سنگینی می کند دل را بی تاب وبی قرار می سازد، او را به دیار خاموشان می برد . یاد و خاطره عزیزان سفر کرده اشک خون می شود اشکهایی که خاک سرد بسترش را در ماتمی جاودان فرو می برد . در این اثنا ما مانده ایم وسرابی خیالی و او مانده است با دستانی پر از خالی . هرشب جمعه روحش به امید هدیه خیراتی وتلاوت قرآنی وذکر صلواتی ، به خانه اش سری می زند وچشم انتظار می ماند اکنون که شب جمعه آخر سال متقارن با عیدنیمه شعبان ومیلاد امام زمان (عج)شده است ضمن تبریک این عید خجسته به ملت بزرگ ایران واعضای محترم کانال ، بر من و شما فرض است که از آنان یاد وبه عنوان عیدانه امشب مهمان سفره هایمان کنیم. یادی که تمرین یادآوری مااست تا ما که گذشتگان آینده هستیم از یادها نرویم در بزرگداشت آخرین پنجشنبه سال و شب‌های الفه که رسمی نیکو از گذشتگان برای درگذشتگان است ،بزرگ مردان سرزمینم با نسیم حضور خویش ، غبارغم از خانه دل سوگواران می زدایند تا باهم در شمیم عطر بهار وعید نوروز سهیم باشند . ادمین کانال بوانلو به پاس این حرمت دیرینه به نمایندگی از تمام اعضای کانال ومردم شریف بوانلو ، به خانواده های سوگوار که امسال عزیزان خود را از دست داده اند ، ضمن ادای احترام .تسلیت و تعزیت عرض می کند وآمدن بهار طبیعت وعید باستانی را نوید بخش سالی پر از شادی وخیر و برکت برای همه عزیزان آرزو می کند هدیه ای ازتلاوت قرآن نثار روح تمام اموات مخصوصا درگذشتگان امسال می نماید وبا ذکر صلوات وفاتحه ای برای شان، طلب آمرزش و مغفرت می کند روحشان شاد و یادشان در دلها ماندگار باد. @buvanloo

4_5828119974694093711.mp33.91 MB

20.LALÊ.LAVCAN RESVANLO.mp328.57 MB

5.GULNAR BAÇÎYANLO.mp319.76 MB

🌹رۆژبوونا ھێڤییا ستەمدیتییان ھ.ز مەھدی(س.خ.ل) پیرۆز بە🌹 🌷میلاد امید ستمدیدگان حضرت مهدی (عج) مبارک باد🌷
🌹رۆژبوونا ھێڤییا ستەمدیتییان ھ.ز مەھدی(س.خ.ل) پیرۆز بە🌹 🌷میلاد امید ستمدیدگان حضرت مهدی (عج) مبارک باد🌷

کانال روستای بوانلو - Statistics & analytics of Telegram channel @buvanloo