en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 704 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 996 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 704 subscribers.

According to the latest data from 23 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -261 over the last 30 days and by -1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.73%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 311 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 24 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 704
Subscribers
-124 hours
-407 days
-26130 days
Posts Archive
کاش ناشناخته باقی می‌ماندند، آدم‌هایی که فکر می‌کردیم بهترینند!

رفتار دیگران با تو، بازتابی از «مشکلاتِ درونی» اون‌هاست نه شخصیت تو. وقتی که به این درک برسی، دیگه دنبال اثبات خودت نیستی، آگاه میشی و آروم، و از آدم‌ها نه با خشم بلکه با یه «فهمیدمِ» واقعی فاصله می‌گیری.

کسی مرا درک نمی کرد. حق هم داشتند. من درک شدنی نبودم. من همان دختر لوس وحشتناکی بودم که باید به سختی روزگار می گذراندم. باید عادت می کردم.

وقتی براش گل میخرم استوری نمی کنه اما میره میاد بوسم میکنه میگه چقدر گلم قشنگه، عکس با ایموجی چشم و نظر نمیذاره اما وقتی حواسم نیست ازم عکس میگیره چند وقت بعد برام میفرسته میگه ببین چه قشنگی ادا نیست واقعیه، عشق رو خرج خودم میکنه نه مجازی! یکی رو پیدا کنید عشق رو خرج خودتون بکنه ...

‏نفهمیدی چون نگفتم، نگفتم چون نمی‌فهمیدی.

من حوصله ی بحث با کسی که همیشه فکر می‌کنه خودش درست میگه خودش درست فکر میکنه خودش فقط خوبه و منطقش کار میکنه رو ندارم با گفتن یه کلمه « باشه » خودمو خلاص میکنم نه اینکه ضعیف باشم نه میدونی فقط بحث کردن با یه آدم نادون عاقل بودن من رو میبره زیر سوال! پس بهتره بذاری به حال خودش و انرژیتو حفظ کنی چون تنها اینه که مهمه!

آدمی‌زاد مجبوره هر اتفاقی رو هم تجربه کنه؛ فرداش باز تیکه‌های خودش رو کنار هم قرار بده و دوباره خودشو به زندگی گره بزنه. مجبوره چشم‌هاش رو روی خیلی چیزها ببنده؛ نه اینکه مهم نباشن، فقط چون زورش بهشون نمی‌رسه.

‏یه جوری زندگی کنین هیشکی متوجه روز خوب و بدتون نشه، باور کنین بیشتر اینایی که به عنوان رفیق و فامیل دور و برمونن با دیدن خوشحالیامون ناراحت میشن و با دیدن روزای تلخمون خوشحال میشن‌...

‏دیلیت دوطرفه چت یعنی از هر لحظه‌ای که باهات گذروندم پشیمونم، مرورش آزاردهنده‌ست و می‌خوام حداقل آثار بیرونی ارتباط باهات محو بشه.

شاه بیت امروز این باشه؟ "هر‌کجا‌ کردم‌ محبت، غرقِ‌ محنت‌ شد‌ دلم! یا‌ من‌ این‌ حکمت‌ ندانم، یا‌ محبت باب‌ نیست"

تا حالا دقت کردین که آدمای خوشگل ازت تعریف میکنن آدمای پولدارِ واقعی، ساپورتت میکنن ورزشکارایِ واقعی بهت کلی راهکار و راهنمایی میدن و فقط اونایی که هیچ گوهی نیستن و چیزی برای ارائه ندارن دنبال هر راهی میگردن که تحقیر و تخریبت کنن و بکشنت پایین .

توی شطرنج یه اصطلاحی هست میگن "حرکت بعدیت از اشتباه قبلیت مهم‌‌تره..." توی زندگی هم همینه خراب کردی؟ مهم نیس حالا ببین بعدش چی‌کار میخوای بکنی،این مهمه...

من سهم خودم را انجام دادم امیدوارم غیبت من آرامشی به تو بدهد که عشق من نتوانست 🌌

یادت نره: همه‌ی اونایی که اذیتت می‌کنن، در واقع دارن دنبال واکنش تو می‌گردن. تا وقتی آروم و با تمرکز بمونی، بازی رو بردی. قدرت واقعی جاییه که انتخاب می‌کنی جواب ندی، چون می‌دونی آرامشت، با ارزش‌تر از اثبات کردنه. بی‌واکنشی ضعف نیست، تسلطه. یعنی تو تصمیم می‌گیری کی لایق انرژیت باشه. امروز قراره انرژیتو صرف چی کنی؟ دفاع از خودت یا ساختن خودت؟

‏صبر بیش از حد هر ذوقی رو از بین می‌بره.

راستش من آدم صبوری نیستم. آخه وقتی انتخاب دیگه‌ای جز صبر نداری؛ اسمش «صبر» نیست، اسمش «جبره». من مجبورم!

خطاب به آدم عمیق زندگیم: وقتی بهت می‌گم که تو برام با بقیه فرق داری، به این معنیه که خيلی برام عزيزی؛ مشکلت مشكل منه، غمت غمِ منه، موفقیتت موفقيت منه، باختنت باخت منه، يعنی تو همه سختیا کنارتم، شادیات مال خودت ولی خب باید غمتو بياری باهم غصشو بخوریم که زودتر تموم شه...

اینو به جد دارم می‌گم و بدبختانه برام بارها تجربه شده، اگر در زمان مناسب به کسی که باید برینید، نرینید، بعدا پشیمونی وحشتناکی میاره. میشه گفت از بد‌ترین پشیمونی‌ها همینه. و هر بار یادش میوفتی که چرا با گوه یکیش نکردی، کلت به قدری کثافت میشه که می‌خوای منفجر بشی از خشم و پشیمونی. خلاصه که هیچوقت اون لحظه طلایی رو از دست ندید.

قشنگترین تعریف آرامش همینه که مصطفی ملکیان میگه : « آرامش یعنی ؛ به حداقل رساندن تأثیر بیرون در درون ! » همینقدر ساده و عمیق …

ولی به نظرم رابطه باید هدفمند باشه، مثلا با هدف نهاییِ ازدواج! ناخوداگاه بیفتیم تو این مسیر که؛ باشگاه بریم، کتاب بخونیم، کافه بریم، کار کنیم، سیو پول کنیم، ماشین بخریم، ست بپوشیم، مهمونی بریم، شهربازی بریم، بزرگت کنم، بزرگم کنی، بالغ شیم، حرف بزنیم، بغل کنیم، امن باشیم!