en
Feedback
مجله روانشناسی و شعر

مجله روانشناسی و شعر

Open in Telegram

در اینستاگرم با ایدی dr_ali_darbani با ما همراه باشید همچنین جهت ارتباط با ادمین @Dr_ali_darbani و برای دریافت وقت مشاوره با تلفن ۰۹۱۲۵۷۵۷۹۱۰ ۰۹۳۷۱۰۶۲۴۷۹ تماس حاصل فرمایید.

Show more
1 893
Subscribers
+124 hours
-47 days
No data30 days
Posts Archive
یکیو دوست داشتم، اونقدر بهش فکر کردم که تصویری که ازش داشتم از خود واقعیش سبقت گرفت! بعد ها دیگه خودشو دوست نداشتم، تصور ذهنی خودمو دوست داشتم. @alidarbani

آدم باید با کسایی که دوسشون داره روراست باشه، ولی این کار گاهی خیلی دردناکه. 🎥 ماجراهای‌مرداک @alidarbani

ناوگان عظیمی از بی پولی به سمتم در حرکته خیلی زود میرسه خواهیم دید چه می‌شود

دوقشر از مردم همیشه بدبخت هستند: یکی آنهایی که حرف هیچکس را گوش نمیدهند و دیگری آنها که به حرف همه گوش میدهند! @alidarbani

Euphoria 16.mp341.57 MB

برای ادامه‌ی زندگی به اندکی آلزایمر نیاز دارم.

«سوگ و رابطه‌ی ما با متوفا» "چه کسی از دنیا رفته است؟" عوامل اجتماعی و فرهنگی هم در شکل‌گیری تجربه‌ی سوگ نقش دارند و هم در ابراز آن. اما افراد عزاداری که متعلق به گروه اجتماعی فرهنگی یکسانی هستند باز هم تفاوت‌هایی اساسی در چگونگی واکنش به فقدان عزیزانشان نشان می‌دهند. (صفحه ۱۵۶) فقدان فرزند همیشه دردناک خواهدماند، زیرا به نوعی مانند از دست دادن بخشی از خویشتن است... در هر جامعه‌ای مرگ فرزندجوان گویی بر شکست جامعه و خانواده صحه می‌گذارد و امید را به باد می‌دهد. فارغ از سن فرزند، مرگ فرزند عذاب‌آورترین و آشفته‌کننده‌ترین منبع سوگ به شمار می‌آید. با اینکه انتظار داریم فقدان نوزاد یا فرزند کم‌سن از هر چیزی رنج‌آورتر باشد، ظاهراً از دست دادن فرزند بزرگ‌سال در مقایسه با فقدان همسر، والد یا خواهر و برادر به سوگ و افسردگی شدیدتر و ماندگارتری می‌انجامد. (صفحه ۱۸۵) #ریچارد_گراس @alidarbani

جهان پیر است و بی بنیاد.. از این فرهاد کُش فریاد.. #حافظ @alidarbani

کم کم از هم حلالیت بطلبین اماده بشین برای خوابیدن یک شب دیگه

این خارشی که اسراییل برای جنگ با ایران داره بیماری لیکن پلان من نداره .....

بابام زنگ‌زده میگه زنگ بزن به عموت فوت پدر زنش روتسلیت بگو 😂 من در سن ۴۵ سالگی 🙈

‏بهترین جواب به فامیل برای سوال کی ازدواج می‌کنی؟ خواهیم دید چه می‌شود....

هرچه مرهم می‌گذارم بند می‌آید مگر . . .

آدم ها خیلی کم بلدند خودشان باشند. کاش آن دسته هم که نقش بازی می کنند توانایی داشتند دست کم، همان نقش را به خوبی درآورند... #جی_دی_سالینجر @alidarbani

ما یک ناوگان فحش ناموسی عظیم به سمت ترامپ اعزام کردیم و به زودی به آنجا خواهد رسید و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. مرتیکه بلاتکلیف

4_5873056271891962026.mp37.85 MB

خوب نیستم با تلاشی که اکنون برای ادامه‌ دادن زندگی می‌کنم می‌توانستم اهرام مصر را بسازم. #کافکا @alidarbani

میگه مراقب خودتون باشید. چکار کنیم؟ پدافندهامونو فعال کنیم؟

سریع برید یه استوری تلگرام بزارید عقب نمونیدا😁