مجله روانشناسی و شعر
Kanalga Telegram’da o‘tish
در اینستاگرم با ایدی dr_ali_darbani با ما همراه باشید همچنین جهت ارتباط با ادمین @Dr_ali_darbani و برای دریافت وقت مشاوره با تلفن ۰۹۱۲۵۷۵۷۹۱۰ ۰۹۳۷۱۰۶۲۴۷۹ تماس حاصل فرمایید.
Ko'proq ko'rsatish1 893
Obunachilar
+124 soatlar
-47 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
1 893
یکیو دوست داشتم،
اونقدر بهش فکر کردم که تصویری که
ازش داشتم از خود واقعیش سبقت گرفت!
بعد ها دیگه خودشو دوست نداشتم،
تصور ذهنی خودمو دوست داشتم.
@alidarbani
1 893
آدم باید با کسایی که دوسشون داره روراست باشه،
ولی این کار گاهی خیلی دردناکه.
🎥 ماجراهایمرداک
@alidarbani
1 893
ناوگان عظیمی از بی پولی به سمتم در حرکته
خیلی زود میرسه
خواهیم دید چه میشود
1 893
دوقشر از مردم همیشه بدبخت هستند:
یکی آنهایی که حرف هیچکس را گوش نمیدهند و دیگری آنها که به حرف همه گوش میدهند!
@alidarbani
1 893
«سوگ و رابطهی ما با متوفا»
"چه کسی از دنیا رفته است؟"
عوامل اجتماعی و فرهنگی هم در شکلگیری تجربهی سوگ نقش دارند و هم در ابراز آن. اما افراد عزاداری که متعلق به گروه اجتماعی فرهنگی یکسانی هستند باز هم تفاوتهایی اساسی در چگونگی واکنش به فقدان عزیزانشان نشان میدهند.
(صفحه ۱۵۶)
فقدان فرزند همیشه دردناک خواهدماند، زیرا به نوعی مانند از دست دادن بخشی از خویشتن است... در هر جامعهای مرگ فرزندجوان گویی بر شکست جامعه و خانواده صحه میگذارد و امید را به باد میدهد.
فارغ از سن فرزند، مرگ فرزند عذابآورترین و آشفتهکنندهترین منبع سوگ به شمار میآید. با اینکه انتظار داریم فقدان نوزاد یا فرزند کمسن از هر چیزی رنجآورتر باشد، ظاهراً از دست دادن فرزند بزرگسال در مقایسه با فقدان همسر، والد یا خواهر و برادر به سوگ و افسردگی شدیدتر و ماندگارتری میانجامد.
(صفحه ۱۸۵)
#ریچارد_گراس
@alidarbani
1 893
این خارشی که اسراییل برای جنگ با ایران داره
بیماری لیکن پلان من نداره .....
1 893
بابام زنگزده میگه
زنگ بزن به عموت فوت پدر زنش روتسلیت بگو 😂
من در سن ۴۵ سالگی 🙈
1 893
آدم ها خیلی کم بلدند خودشان باشند.
کاش آن دسته هم که نقش بازی می کنند
توانایی داشتند دست کم، همان نقش را به خوبی درآورند...
#جی_دی_سالینجر
@alidarbani
1 893
ما یک ناوگان فحش ناموسی عظیم به سمت ترامپ اعزام کردیم و به زودی به آنجا خواهد رسید و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.
مرتیکه بلاتکلیف
1 893
خوب نیستم
با تلاشی که اکنون برای ادامه دادن زندگی میکنم
میتوانستم اهرام مصر را بسازم.
#کافکا
@alidarbani
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
