𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶
Open in Telegram
عندي مشاعر وبدفنها.
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
293
Subscribers
+124 hours
-77 days
-4830 days
Posts Archive
كل ما أشوف جُملة "القدر مش موافق.. الكون مش سامح.. ربنا مش رايد."
بفتكر إن الحُب مش عايز بني آدم جبان، لا دا عايز واحد جريء عارف كويس إنه عشان يوصل محتاج يتعب ويحاول ويحارِب.. وإن التسليم للقدر يأتي بعد المحاولات مش قبلها.
الحُب للشُجعان والمُحِبّ يصِل إذا أراد الله له الوصول:))
اللّٰه يزوِّج كُل حَبيبٍ بحَبيبِه.
ليتني لم أرد على رسالتك ذات يوم
ليتني تركتك غريبا كالبقيه لا تعرفني
ولا اعرفك ليتني تجاهلتك ولم افتح لك ابوابي
ليتني يومها لم اسمح لك بتجاوز اسوار وطني
وابقيتك بعيدا حيث لا قصه بيننا ولا ذكرى .
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
