ar
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

الذهاب إلى القناة على Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
293
المشتركون
+124 ساعات
-77 أيام
-4830 أيام
أرشيف المشاركات
كل ما أشوف جُملة "القدر مش موافق.. الكون مش سامح.. ربنا مش رايد." بفتكر إن الحُب مش عايز بني آدم جبان، لا دا عايز واحد جريء عارف كويس إنه عشان يوصل محتاج يتعب ويحاول ويحارِب.. وإن التسليم للقدر يأتي بعد المحاولات مش قبلها. الحُب للشُجعان والمُحِبّ يصِل إذا أراد الله له الوصول:)) ‏اللّٰه يزوِّج كُل حَبيبٍ بحَبيبِه.

‏ليتني لم أرد على رسالتك ذات يوم ليتني تركتك غريبا كالبقيه لا تعرفني ولا اعرفك ليتني تجاهلتك ولم افتح لك ابوابي ليتني يومها لم اسمح لك بتجاوز اسوار وطني وابقيتك بعيدا حيث لا قصه بيننا ولا ذكرى .

sticker.webp0.01 KB

من يوم فراقنا وانا بشتاق اليك جربت بُعدي ازاي قدرت تفوتني

sticker.webp0.01 KB

‏زعلان من حاجات لا عارف اشارك حد بيها ولا عارف ابطل ازعل عليها.

لقد كُنتِ مهربي الوحيد ، فأين انتِ الأن ؟

وكأنني أنتظر رساله لن تأتي أبدا.

sticker.webp0.01 KB

من ضرائب إن حبيبك هو نفسه صديقك أنك إذا فقدته.. تفقد شخصين في آنٍ واحد.
من ضرائب إن حبيبك هو نفسه صديقك أنك إذا فقدته.. تفقد شخصين في آنٍ واحد.

sticker.webp0.01 KB

طبيبًا يُدَاوي النّاسَ وَهُو عَلِيلٌ .

sticker.webp0.01 KB

أنا عِلةُ نفسي وأين المَفر مني وأنا العَليل؟.

sticker.webp0.01 KB

أحيانًا لا نرغَب فِي الشّفاء، لِأن الألم هُو أخِر صِلة بِما فقَدنَاه .

sticker.webp0.01 KB

غايِب ونَاسِيني.. ولا فَاكِرني وشارِيني؟ راجع يا نور عِيني ولا مِش ناوي تجِيني؟.

sticker.webp0.01 KB

أنَّ وجه المحبوب مغفورٌ له دائمًا. "لمّا أشوفك بنسى أعاتبَك." ♡