𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶
الذهاب إلى القناة على Telegram
عندي مشاعر وبدفنها.
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
293
المشتركون
+124 ساعات
-77 أيام
-4830 أيام
أرشيف المشاركات
كل ما أشوف جُملة "القدر مش موافق.. الكون مش سامح.. ربنا مش رايد."
بفتكر إن الحُب مش عايز بني آدم جبان، لا دا عايز واحد جريء عارف كويس إنه عشان يوصل محتاج يتعب ويحاول ويحارِب.. وإن التسليم للقدر يأتي بعد المحاولات مش قبلها.
الحُب للشُجعان والمُحِبّ يصِل إذا أراد الله له الوصول:))
اللّٰه يزوِّج كُل حَبيبٍ بحَبيبِه.
ليتني لم أرد على رسالتك ذات يوم
ليتني تركتك غريبا كالبقيه لا تعرفني
ولا اعرفك ليتني تجاهلتك ولم افتح لك ابوابي
ليتني يومها لم اسمح لك بتجاوز اسوار وطني
وابقيتك بعيدا حيث لا قصه بيننا ولا ذكرى .
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
