en
Feedback
سپهرِ ایران 🕊️🖤

سپهرِ ایران 🕊️🖤

Open in Telegram

بهشت زهرا قطعه 10 ردیف 777 شماره 28

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified

📈 Analytical overview of Telegram channel سپهرِ ایران 🕊️🖤

Channel سپهرِ ایران 🕊️🖤 (@sepehrebrahimi7) is an active participant. Currently, the community unites 11 718 subscribers, ranking in the Other category.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 11 718 subscribers.

According to the latest data from 22 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 2 553 over the last 30 days and by 209 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 168.88%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 44.12% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 19 681 views. Within the first day, a publication typically gains 5 142 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 1 565.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
بهشت زهرا قطعه 10 ردیف 777 شماره 28

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 23 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Other category.

11 718
Subscribers
+20924 hours
+1 3807 days
+2 55330 days
Posts Archive
Voice message00:36

صدای شما 🫰❤️

به راستی که بعضی از غم‌ ها عزیزند و تو تا ابد عزیزترین غم من میمانی.

فرزند شماره ۷ ایران

عکساتون 🫰❤️
عکساتون 🫰❤️

ممنونم از تک تکتون که توی این چنل هستید و باعث میشید اسم و یاد سپهرِ من فراموش نشه🫶 امروز 10 هزار تایی شدیم. ولی!! . . چنل سپهرِ ایران باید میلیونی بشه... ✌️❤️❤️‍🩹

برای فرزند‌ ایران و جان فدای میهن،سپهر عزیزمان بعضی رفتن‌ها فقط یک اتفاق نیستند؛ سکوتی هستند که تا مدت‌ها در گوش آدم می‌پیچد و جای خالی‌شان در هیچ کجای زندگی پر نمی‌شود. تو رفتی، اما ردِ حضورت هنوز میان خاطره‌ها باقی مانده است. در میان حرف‌هایی که ناتمام ماندند، لبخندهایی که فراموش نمی‌شوند و روزهایی که با یادت رنگ دیگری می‌گیرند. آدم‌های بزرگ با رفتن از میان نمی‌روند؛ آن‌ها در قلب کسانی که دوستشان داشته‌اند زندگی می‌کنند و نامشان در حافظه زمان ماندگار می‌شود. امروز اگرچه جای تو خالی‌ست، اما یاد و خاطره‌ات همچنان روشن است؛ همچون ستاره‌ای که از چشم پنهان می‌شود اما نورش هنوز به زمین می‌رسد. آرام بخواب؛ که مهربانی، خاطره و نامت فراموش نخواهد شد. یادت جاودان و نامت همیشه ماندگار. Yekta✍

هرچیزی تو زمان خودش زیباست اما تو همیشه و تا ابد در ذهن و قلب مردم سرزمینت زیبایی🖤
هرچیزی تو زمان خودش زیباست اما تو همیشه و تا ابد در ذهن و قلب مردم سرزمینت زیبایی🖤

•برای فرزند ایران و جان فدای میهن سپهر ابراهیمی• فقط پنج ماه گذشته، اما انگار زمان از همان روز ایستاده است. برای جوانی که می‌توانست زندگی کند، بخندد، آرزو بسازد و آینده‌اش را زندگی کند... اما جانش را برای چیزی بزرگ‌تر از خودش فدا کرد؛ برای وطنش، برای مردمش، و برای رؤیایی که در دل داشت. بعضی آدم‌ها از دنیا می‌روند، اما بعضی‌ها با رفتنشان به بخشی از تاریخ و حافظه‌ی یک سرزمین تبدیل می‌شوند. سپهر... شاید دیگر میان ما نباشی، اما نامت در قلب کسانی که دوستت داشتند زنده است. در اشک‌های خانواده‌ات، در دلتنگی خواهرت، در خاطراتی که جا گذاشتی، و در قلب مردمی که تو را فراموش نخواهند کرد. پنج ماه گذشته، اما هنوز هم برای خیلی‌ها باورش سخت است که دیگر اینجا نیستی. هنوز هم جای خالی‌ات درد می‌کند. هنوز هم نامت با بغض به زبان می‌آید. بعضی آدم‌ها نمی‌میرند... در عشق، در خاطره، و در راهی که برای آن ایستادند، جاودانه می‌شوند. یاد تو فقط یک یاد نیست؛ روایتی است از جوانی که از جان خود گذشت و نامش را در قلب یک وطن جاودانه کرد. یادش گرامی ،نامش جاوید🖤🥀 ✍🏻:Taraneh

عکساتون 🫰🩵
عکساتون 🫰🩵

کاش یه روزی برسه، اون‌قدر معمولی و آروم زندگی کنیم که دیگه هیچ‌جای دنیا «خبر» محسوب نشیم؛ خسته‌ایم از تیتر اول بودن...

صبر ایوب مثالی‌ست که ما صبر کنیم... ورنه آن زجر که ما دیدیم ایوب ندید :)

اونایی ک مردن زنده ترینن و مایی ک زنده ایم مرده ترین🖤

photo content

سپهر عزیز ... رفتن تو فقط یک خبر نبود، زخمی بود که روی دل خیلی‌ها ماند. تو رفتی، اما خاطره لبخندها، مهربانی‌ها و حضورت هنوز میان ما نفس می‌کشد. بعضی آدم‌ها آن‌قدر بزرگ‌اند که حتی نبودنشان هم حضورشان را فریاد می‌زند ؛ تو یکی از همان‌هایی . نامت با عزت و ایثار گره خورده و یاد تو همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند. آرام بخواب قهرمانم ؛ ما هرگز فداکاری و راهی را که برای آن جان دادی فراموش نخواهیم کرد . یادت جاودان، راهت پر رهرو و نامت همیشه ماندگار، سپهرم . 📩نویسنده : خانوم هانا

photo content

480_88302334439619.mp38.17 MB

از دست من میری... از دست تو میرم... تو زنده میمونی... منم که میمیرم... 💔 شما فرستادید 🤍🤌

و در نهایت شبی برای آخرین بار، به تو فکر می‌کنم و تمام می‌شوم...