Saba's jingilis
Open in Telegram
دارای مدرک دکتری جنشناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
515
Subscribers
+224 hours
+257 days
+10130 days
Posts Archive
آجی یادته یبار تو ناشناس بله گفتم همینطوری رندوم رفتم مصاحبه کاری گفتی نتیجه شو بگو؟
الان از سرکار بهت پیام میدم
از وسط این ماه دارم میام و استخدام شدم🥹💛
بچه ها واقعا ناراحتم
دیشبم رفته بودم بیرون و لاستیک ترکید اونقدر که باید نگرانم نشد
نمیدونم واقعا…
شاید من پر توقعم
منتهی برگشتم میگه رفتی دوراتو زدی غراشو برای ما اوردی 🥺
https://t.me/sabajingili/4426
ببین ما هم نمیگیم قراره بره کاری کنه
ببخشید میگیم گوه خورده رو حرفت حرف زده
بچه ها من الان مامانم به بابام میگه اینجا رو نمیریم میگه باشه نمیریم. این پسربچه ها چین اه بزن پارش کن آجی
https://t.me/sabajingili/4426
آجی میدونم واقعا سخته
ولی تو حرفتو زدی
بهش هم گفتی که ناراحت شدی از این قضیه
بقیش پای خودشه
همین رفتارش میتونه خیلی چیزا رو برای تو روشن کنه
بعد واقعا هم ۶ ماه تازه اول راهید که همو بشناسین
من بهش اعتماد کامل دارم به دوستاشم همینطور اما اینجا بحث ارزش حرفمه
که برمیگرده میگه تو ۶ ماهه اومدی تو زندگیم میخوای منو از بیرون رفتن با دوستام منع کنی
https://t.me/sabajingili/4421
اون از اول باید میگفت تو نیای نمیرم نه که حتی بگو نرو بگه میرم؟؟ بهش بگو نشنیدم چشم بگی بلندتر لطفا عزیزم🫵🫵🫵
https://t.me/sabajingili/4421
آجی نمیدونم چجوری بگم ولی یه سری چیزا تو آدما رو تو نمیتونی تغییر بدی
تو از اول میدونستی که این آدم مدلشه با جمع بشینه عرق بخوره
و تو مدلت نیست و شرایطشو نداری
عوض کردن آدما تو رابطه کار یه شب دو شب نیست اصلا وظیفه تو هم نیست!
اگه زنش بودی و این رفتار و داشت و تو دوست نداشتی باز یه چیزی.
کلا تو رابطه نمیتونی انقد کنترل کنی طرفو که نرو با فلان جمع
فلان کار و نکن
https://t.me/sabajingili/4421
اجی دوست پسرت باید اینقدر شعور داشته باشه که بع خاطر تو نره
ولی اگع نداره
بزار بره وقتی برگشت خوارشووووو بگا که تخن نکنه بی تو جایی بره
صبا از بچه ها بپرس ببین اگه دوسپسرشون بخواد با رفیق صمیمی و خانومش بره عرق بخوره و چون شرایطشو نداره خودش نمیتونه بره و به دوسپسرش میگه نرو و میگه میرم و فلان ناراحت نمیشن؟
واقعا عصبی ام
https://t.me/sabajingili/4414
عه آجی
راستش نمیدونم چون من اصفهان نبودم فقط این اکسم و دوستا و خونواده اصفهانیشو دیده بودم که خوشگل بودن.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
