ru
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

Открыть в Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
515
Подписчики
+224 часа
+257 дней
+10130 день
Архив постов
آجی یادته یبار تو ناشناس بله گفتم همینطوری رندوم رفتم مصاحبه کاری گفتی نتیجه شو بگو؟ الان از سرکار بهت پیام میدم از وسط این ماه دارم میام و استخدام شدم🥹💛

دوحالت داره یا خیلی خونسرده یا تو واسش مهم نیستی

من از پسری که زیاد نگران نمیشه بدم میاد

sticker.webp0.18 KB

بچه ها واقعا ناراحتم دیشبم رفته بودم بیرون و لاستیک ترکید اونقدر که باید نگرانم نشد نمیدونم واقعا… شاید من پر توقعم منتهی برگشتم میگه رفتی دوراتو زدی غراشو برای ما اوردی 🥺

https://t.me/sabajingili/4426 ببین ما هم نمیگیم قراره بره کاری کنه ببخشید میگیم گوه خورده رو حرفت حرف زده بچه ها من الان مامانم به بابام میگه اینجا رو نمیریم میگه باشه نمیریم. این پسربچه ها چین اه بزن پارش کن آجی

https://t.me/sabajingili/4426 آجی می‌دونم واقعا سخته ولی تو حرفتو زدی بهش هم گفتی که ناراحت شدی از این قضیه بقیش پای خودشه همین رفتارش میتونه خیلی چیزا رو برای تو روشن کنه بعد واقعا هم ۶ ماه تازه اول راهید که همو بشناسین

ای کله پوک

sticker.webp0.18 KB

من بهش اعتماد کامل دارم به دوستاشم همینطور اما اینجا بحث ارزش حرفمه که برمیگرده میگه تو ۶ ماهه اومدی تو زندگیم میخوای منو از بیرون رفتن با دوستام منع کنی

https://t.me/sabajingili/4421 اون از اول باید میگفت تو نیای نمیرم نه که حتی بگو نرو بگه میرم؟؟ بهش بگو نشنیدم چشم بگی بلندتر لطفا عزیزم🫵🫵🫵

https://t.me/sabajingili/4421 آجی نمی‌دونم چجوری بگم ولی یه سری چیزا تو آدما رو تو نمیتونی تغییر بدی تو از اول می‌دونستی که این آدم مدلشه با جمع بشینه عرق بخوره و تو مدلت نیست و شرایطشو نداری عوض کردن آدما تو رابطه کار یه شب دو شب نیست اصلا وظیفه تو هم نیست! اگه زنش بودی و این رفتار و داشت و تو دوست نداشتی باز یه چیزی. کلا تو رابطه نمیتونی انقد کنترل کنی طرفو که نرو با فلان جمع فلان کار و نکن

https://t.me/sabajingili/4421 اجی دوست پسرت باید اینقدر شعور داشته باشه که بع خاطر تو نره ولی اگع نداره بزار بره وقتی برگشت خوارشووووو بگا که تخن نکنه بی تو جایی بره

وقتی تو میگی نرو باید بگه چشم

صبا از بچه ها بپرس ببین اگه دوسپسرشون بخواد با رفیق صمیمی و خانومش بره عرق بخوره و چون شرایطشو نداره خودش نمیتونه بره و به دوسپسرش میگه نرو و میگه میرم و فلان ناراحت نمیشن؟ واقعا عصبی ام

عروسک جن زده دختر اینده دکتر بابایی
عروسک جن زده دختر اینده دکتر بابایی

معمولا پسرایی که تو اصفهان خوشگلن اصفهانی نیستن یا خوزستانی اند یا بختیاری

https://t.me/sabajingili/4414 عه آجی راستش نمی‌دونم چون من اصفهان نبودم فقط این اکسم و دوستا و‌ خونواده اصفهانی‌شو دیده بودم که خوشگل بودن.

دعا کنین پیدا کنم یه جای خوب که تیرو بمونم تهران تا آخر امتحانا دیگه