en
Feedback
screen

screen

Open in Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
555
Subscribers
+624 hours
+497 days
+5530 days
Posts Archive
https://t.me/cytir/3127 چون مورد علاقه ی ماست هست

بابا من هی نمی‌خوام بگم.

وای دقیقاً توی چپتر بعدی

اونچه هر روز رو به نیکی

و من میتونم حتی مثل جی باشم که احساساتش رو یک مدت طولانی راز نگه داشته و شجاعتش رو جمع کرده تا یک حرکت بزنه ؟! و حتی میتونم نیکی باشم که با همه حرف میزنه و شیرین زبونی میکنه و از سینگلی رنج می‌بره و دارای یک هیومر مختص خودش هست باشم که مردم ممکنه فکر کنن مغزم رو فرستادم سمت باسنم یا حتی میتونم سونگهون باشم که کلی درد و غم رو توی خودم ریختم و حاضر نیستم به زبونشون بیارم و ترجیح میدم خودم تنهایی شکسته باشم یا میتونم سونو باشم که برای دوست هاش مثل مامان و بادیگارده طوری که ″ بچه ی من رو اذیت کردی ؟! جنازه ات رو میدم دستت ″ یا حتی میتونم یونجون باشم که از تحمل تمام این ها در کنار هم ، هم گاهی لذت میبره و گاهی احتیاج پیدا می‌کنه به قرص آرامبخش

نه بابا شاهکار چیه واقعاً اینجوری هم نیست

خجالتم. میدی.

https://t.me/cytir/3115 روانی بودن باعث میشه شاهکار خلق بشه 🛐🛐

:(((( خوشحالم کردییی منم عاشقتمم

واقعا ای‌یو تو خیلی متو هیجان زده میکنه و حوریه که همیشه دلم میخواد بخونمش و منتظرش باشم عاشقتم:(

منم همینطور انون منم همینطور بیا بغلم

وقتی به خودش می‌رسه کارهایی می‌کنه که واقعا خودشم انتظارشو نداره

بعداً می‌بینید

دقیقاً برای جونگوون هم همین اتفاق می‌افته

https://t.me/cytir/3111 https://t.me/cytir/3112 راستش من از همون اول هم ، هم طرف جیک بودم و هم هیسونگ چون جفتشون با توجه به شخصیتشون منطقی جلو میرفتن و منم یک بدبخت خدا زده ام که از چندگانگی بودن افکار و شخصیت ام رنج میبرم پس کاملا در عین حال که منطقی میرم جلو و قبل کاری کردن فکر میکنم و مغزم رو با اورتینک نابود کنم میتونم مثل هیسونگ بی منطق باشم و احساساتم رو اولویت بزارم و چیز های کوچیک رو برای خودم خیلی بزرگ کنم و این وسط من حتی جونگوون هم هستم چون میتونم خیلی جدی بهترین مشاور برای دوستام و غریبه ها بشم ولی مشکل اینه که نصیحت ها و بهترین راه حل هایی که دارم برای بقیه است نه خودم

آره به نظرم تحلیل کنین من به ذهنم بیاد اینا چی به هم بگن

https://t.me/cytir/3114 منظورت اینه که تحلیل شخصیت هیسونگ و جیک رو از دست بدم؟ نه ممنون به هیچ وجه✋🏻

من روانی‌ام بچه‌ها ممکنه چیزایی که می‌نویسم رو در لحظه پاک کنم پس جدی نگیرید

نه واقعاً خاص نیست بخواب

https://t.me/cytir/3095 انقدر چیز خاصی نبود که از خوابوپاشدم و نشستم ببینم چه اتفاقی داره میفته.