screen
Відкрити в Telegram
heejake au 𝂅 @auscreenbot / @cy1ir here !
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
555
Підписники
+624 години
+497 днів
+5530 день
Архів дописів
555
و من میتونم حتی مثل جی باشم که احساساتش رو یک مدت طولانی راز نگه داشته و شجاعتش رو جمع کرده تا یک حرکت بزنه ؟!
و حتی میتونم نیکی باشم که با همه حرف میزنه و شیرین زبونی میکنه
و از سینگلی رنج میبره و دارای یک هیومر مختص خودش هست باشم که مردم ممکنه فکر کنن مغزم رو فرستادم سمت باسنم
یا حتی میتونم سونگهون باشم که کلی درد و غم رو توی خودم ریختم و حاضر نیستم به زبونشون بیارم و ترجیح میدم خودم تنهایی شکسته باشم
یا میتونم سونو باشم که برای دوست هاش مثل مامان و بادیگارده
طوری که ″ بچه ی من رو اذیت کردی ؟! جنازه ات رو میدم دستت ″
یا حتی میتونم یونجون باشم که از تحمل تمام این ها در کنار هم ، هم گاهی لذت میبره و گاهی احتیاج پیدا میکنه به قرص آرامبخش
555
واقعا اییو تو خیلی متو هیجان زده میکنه و حوریه که همیشه دلم میخواد بخونمش و منتظرش باشم عاشقتم:(
555
https://t.me/cytir/3111
https://t.me/cytir/3112
راستش من از همون اول هم ، هم طرف جیک بودم و هم هیسونگ
چون جفتشون با توجه به شخصیتشون منطقی جلو میرفتن
و منم یک بدبخت خدا زده ام که از چندگانگی بودن افکار و شخصیت ام رنج میبرم
پس کاملا در عین حال که منطقی میرم جلو و قبل کاری کردن فکر میکنم و مغزم رو با اورتینک نابود کنم
میتونم مثل هیسونگ بی منطق باشم و احساساتم رو اولویت بزارم و چیز های کوچیک رو برای خودم خیلی بزرگ کنم
و این وسط من حتی جونگوون هم هستم
چون میتونم خیلی جدی بهترین مشاور برای دوستام و غریبه ها بشم
ولی مشکل اینه که نصیحت ها و بهترین راه حل هایی که دارم برای بقیه است
نه خودم
555
https://t.me/cytir/3114
منظورت اینه که تحلیل شخصیت هیسونگ و جیک رو از دست بدم؟
نه ممنون به هیچ وجه✋🏻
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
