screen
Open in Telegram
heejake au 𝂅 @auscreenbot / @cy1ir here !
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
538
Subscribers
-124 hours
+497 days
+4930 days
Posts Archive
538
:((
هیسونگ و جیک تو پرایوتشون چشامو اشکی کردن:(
ای وای جیوون نازنینم جیون عزیزم جیوون AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
من به جیوون ضعف دارم اگه خیلی شیک و نازمنگولی و گیمبیلمگولی به هم نرسن خودکشی میکنم😭😭😭😭😭 توروخدا اینارو خیلی گوگولی به هم برسون وگرنه خودمو کتک میزنم😭😭😭😭 (نه شوخی میکنم توروخدا جدی نگیر هر کاری دوست داری بکن به هر حال برای اسکرین هاپ هاپ.)
شخصیت نیکی تا ابد>>
نیکی یه چیزی میگه انقدر میخندم پوستم شفاف میشه وای😭😂
خیلی خره😭😭😭
سونگهون چقدر شخصیت بدبخت و بیچارهایه💔 رسما شده عروسک خیمه شب بازی احتمالا پدرش💔
بدبخت خیلی گناه داره دلم براش میسوزههههزخستث
از این شخصیتاییم داره که انگار میترسه بخواد تلاشی در جهت برخلاف چیزایی که بقیه ازش میخوان انجام بده
از اینایی که مثلا بهش بگی یه لیوان اب بده و اصلا نیازی نباشه یه لیوان ابو بده دستت، ولی میشینه صدتا دلیل بی منطق میچینه که اگه یه لیوان ابو ندم دست فلانی اینجودی میشه اونجوری میشه (مثال جالبی بود خودم میدونم😏)
کلی خسته نباشید به نویسندهی گوگول مگول اسکرین💗💗💗💗💗
538
مکالمه هیجیک ناز ترین مکالمه دنیا بود و یونجون عین یه پیرمرد خنگوله و نیکی؟؟؟ نیکی لیترلی خنده دار ترین کراکتره عاشقشم کاش هیچوقت کچل نشه. جونگوون مست هم یه پیشی خوردنیه من اگه جای جی بودم یک لقمش میکردم!! سونو یک ذره تند و یک طرفه حرفاشو به سونگهون زد راستش دلم براش میسوزه دلم میخواد بغلش کنم :(
538
اول از همه مرسی که اینقدر زیاد بود، دوم اینکه خیلی خیلی خیلی خندیدم و سوم اینکه خیلی چیزای جدید هم تو این چپتر فهمیدم و برام واضح تر شد :( مرسی مرسی مرسی کلی خسته نباشی عاجق این ای یو هستم و میمونم تا ابد!!!!
538
https://t.me/cytir/3331?single
وای
سر این توییتای نیکی و جی یجوری قهقهه زدم که خودم ترسیدم
جی و نیکی اسکرین تا ابد بهترین فرندشیپ>>
😭😂😂😂
این ونتوسیا شبیه هرچیزی هستن جز آکادمی بسکتبال
هر کدومشون یه فاز دارنن
عاشق مارتین شدم حقیقتا
سلام صبح دل انگیز اعضای گروه بخیر🗣🗣🗣🗣
538
https://t.me/cytir/3325?single
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
"تو همیشه وقتایی که انتظارشو ندارم به عنوان نجات دهنده ظاهر میشی جیک"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
538
Repost from evaneşce
the night I lostSomewhere between the lie and the truth, I fell in love.
chapter 7#AU
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
