ru
Feedback
screen

screen

Открыть в Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
538
Подписчики
-124 часа
+497 дней
+4930 день
Архив постов
:(( هیسونگ و جیک تو پرایوتشون چشامو اشکی کردن:( ای وای جیوون نازنینم جیون عزیزم جیوون AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA من به جیوون ضعف دارم اگه خیلی شیک و نازمنگولی و گیمبیلمگولی به هم نرسن خودکشی میکنم😭😭😭😭😭 توروخدا اینارو خیلی گوگولی به هم برسون وگرنه خودمو کتک میزنم😭😭😭😭 (نه شوخی میکنم توروخدا جدی نگیر هر کاری دوست داری بکن به هر حال برای اسکرین هاپ هاپ.) شخصیت نیکی تا ابد>> نیکی یه چیزی میگه انقدر میخندم پوستم شفاف میشه وای😭😂 خیلی خره😭😭😭 سونگهون چقدر شخصیت بدبخت و بیچاره‌ایه💔 رسما شده عروسک خیمه شب بازی احتمالا پدرش💔 بدبخت خیلی گناه داره دلم براش میسوزههههزخستث از این شخصیتاییم داره که انگار میترسه بخواد تلاشی در جهت برخلاف چیزایی که بقیه ازش میخوان انجام بده از اینایی که مثلا بهش بگی یه لیوان اب بده و اصلا نیازی نباشه یه لیوان ابو بده دستت، ولی میشینه صدتا دلیل بی منطق میچینه که اگه یه لیوان ابو ندم دست فلانی اینجودی میشه اونجوری میشه (مثال جالبی بود خودم میدونم😏) کلی خسته نباشید به نویسنده‌ی گوگول مگول اسکرین💗💗💗💗💗

این چیز خوبی به حساب میاد نه؟

https://t.me/cytir/3412 دزحال هوندن چیخ مسخ شذم نمی‌تونم بزم بعدی

فدات میشمم

هم قهقه زدم هم هقهق عالی بود خسته نباشیییی

کی بود توی چپتر قبلی میخواست با ماشین از روش رد شه‌. کجایی انون.

خوشم میاد هر چپتر نظرتون راجع به سونگهون تغییر می‌کنه

یونجون به معنای واقعی "پیرمرده" و این اصلا یه شوخی نیست

منم عاشق شماها هستم و میمونم تا ابددد :(

مکالمه هیجیک ناز ترین مکالمه دنیا بود و یونجون عین یه پیرمرد خنگوله و نیکی؟؟؟ نیکی لیترلی خنده دار ترین کراکتره عاشقشم کاش هیچوقت کچل نشه. جونگوون مست هم یه پیشی خوردنیه من اگه جای جی بودم یک لقمش میکردم!! سونو یک ذره تند و یک طرفه حرفاشو به سونگهون زد راستش دلم براش میسوزه دلم میخواد بغلش کنم :(

اول از همه مرسی که اینقدر زیاد بود، دوم اینکه خیلی خیلی خیلی خندیدم و سوم اینکه خیلی چیزای جدید هم تو این چپتر فهمیدم و برام واضح تر شد :( مرسی مرسی مرسی کلی خسته نباشی عاجق این ای یو هستم و میمونم تا ابد!!!!

توی دنیای خودشونن چیکارشون دارید

قهقهه زدمممیوثهیویی

https://t.me/cytir/3331?single وای سر این توییتای نیکی و جی یجوری قهقهه زدم که خودم ترسیدم جی و نیکی اسکرین تا ابد بهترین فرندشیپ>> 😭😂😂😂 این ونتوسیا شبیه هرچیزی هستن جز آکادمی بسکتبال هر کدومشون یه فاز دارنن عاشق مارتین شدم حقیقتا سلام صبح دل انگیز اعضای گروه بخیر🗣🗣🗣🗣

من دیشب با پلی کردن این ویس جوری سکته زدم که احساس کردم خوابم پرید

Голосовое сообщение00:13

https://t.me/cytir/3325?single من دارم جیغ میزنم لطفا مزاحمم نشید🗣🗣

همه خیلی این جمله رو منشن کردن ذوق می‌کردم وقتی می‌دیدمش

https://t.me/cytir/3325?single AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "تو همیشه وقتایی که انتظارشو ندارم به عنوان نجات دهنده ظاهر میشی جیک" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

the night I lost Somewhere between the lie and the truth, I fell in love. chapter 7 #AU
the night I lost
Somewhere between the lie and the truth, I fell in love.
chapter 7
#AU