en
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Open in Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
234
Subscribers
+2124 hours
+217 days
+2130 days
Posts Archive
دمتم گرم

درود به غیرتت

حالا کصکش فیلماشو کجا میبینی

رایان درحال جق بیغیرتی زدن با پیامای خاورمیانه :

بس کن😭

شوخوش

اقا بس پایان فعالیت امروز

حالا که بحثش شد میدونستید من پدر بزرگم ۹ تا انگشت داشته؟ جدی میگم شاید فک کنید غیر عادیه ولی ۹ تا انگشت روی دست چپش داشت و ی عمو رمضان هم داشتم قلبش سمت راست بود

یادش بخیر

نرمالترین ممبر خاورمیانه

دبیرستان یه رفیق داشتم میرفت از کوس خر بابابزرگش عکس میگرفت میفرستاد گروه رفیقا

تو مدرسمون تو حیاطش وسطش یه پلس میخوره به زیرزمین ۵ نفرو که میخواستن همو بکنن گرفتن ازشونم عکس گرفتن

https://t.me/sefartkhane/3895 بفرست بخونیم ماهم

کونی بس کن ناشناستو ببند