ar
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
234
المشتركون
+2124 ساعات
+217 أيام
+2130 أيام
أرشيف المشاركات
👍

دمتم گرم

درود به غیرتت

حالا کصکش فیلماشو کجا میبینی

رایان درحال جق بیغیرتی زدن با پیامای خاورمیانه :

بس کن😭

شوخوش

اقا بس پایان فعالیت امروز

حالا که بحثش شد میدونستید من پدر بزرگم ۹ تا انگشت داشته؟ جدی میگم شاید فک کنید غیر عادیه ولی ۹ تا انگشت روی دست چپش داشت و ی عمو رمضان هم داشتم قلبش سمت راست بود

یادش بخیر

نرمالترین ممبر خاورمیانه

دبیرستان یه رفیق داشتم میرفت از کوس خر بابابزرگش عکس میگرفت میفرستاد گروه رفیقا

تو مدرسمون تو حیاطش وسطش یه پلس میخوره به زیرزمین ۵ نفرو که میخواستن همو بکنن گرفتن ازشونم عکس گرفتن

چشم

https://t.me/sefartkhane/3895 بفرست بخونیم ماهم

کونی بس کن ناشناستو ببند