en
Feedback
ʚ🍓Berry field ɞ .ᐟ

ʚ🍓Berry field ɞ .ᐟ

Open in Telegram

I draw fruit people Insta : @berryollette :3

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
842
Subscribers
+124 hours
+87 days
+830 days
Posts Archive
اوسی اینترو های این دوتا توی انیمیشنه 3:
+1
اوسی اینترو های این دوتا توی انیمیشنه 3:

خود نینتندو که کمرشکنه قیمتش بعد گیماشم جداگونه ۱۰ میلیونن دونه ای😭😭 تمومش کنید این بازی کثیفو😭😭😭

به من نینتندو بدهید

Art from Pride month 2023 :,)) I should redraw this sometime
Art from Pride month 2023 :,)) I should redraw this sometime

قبل اینکه گرون شه بریم اذوقه کانفیگ جمع کنیم یا زوده؟🥀

Daydreaming about how cool ts will be when it’s finished instead of actually finishing it
Daydreaming about how cool ts will be when it’s finished instead of actually finishing it

😭😭ایشالا ترم بعدی برمیگردیم به بدبختیای همیشگیمون

دلم میخواد ۵ صبح پاشم برم مترو بقیه بشینن تو بغلم

من الان رگ میدم برم دانشگاه

باورم نمیشه اینو میگم ولی دلم برا دانشگاه تنگ شده

پونصددددد شدیمممم خیلی ممنون بابت همایتاتوننن واقعا هرچی بگم بازم کمه😭🫶 و ممبرای جدید هم خوش اومدیننن ایشالا که you enjoy your stay here ایهی

sticker.webp0.16 KB

یکی دوتا سوال پرتکرار درباره این انیمیشن ازم پرسیده شده که تو جاهای دیگه جوابشو دادم اینجا هم میزارم که اگر احیانا انیماتور یا بگینری باشه شاید به دردش خورد :>
۱. از چه اپ/سافت‌وری استفاده میکنی؟
برای این ویدیو از procreate dreams استفاده کردم ولی معمولا اکثر انیمیشن هام رو توی toonsquid انجام میدم . تون سکویید تو زمینه انیمیشن خیلی حرفه‌ای تره و دست ارتیست رو باز میزاره و حتی قابلیت ریگ و استخوان بندی هم داره. (پروکرییت دریمز تا چندوقت پیش هنوز بتا بود و همچنان جای پیشرفت داره و اگر اعصابتون برای کرش و لگ نمیکشه اصلا توصیش نمیکنم (حداقل فعلا))
۲. با چند فریم در ثانیه کار کردی؟
من تو اکثر انیمیشنام بالا تر از ۱۰ نمیرم و برای این ویدیو هم از 9 fps استفاده کردم. البته من اون حس crunchy بودن انیمیشن رو ترجیح میدم واسه همینه که اف پی اسم رو کم ورمیدارم. ینی اگر میخواین کارتون روان تر باشه ۱۲-۱۴ اف‌پی‌اس بیشتر به کارتون میاد نکته: اف‌پی‌اس اصلا چی هست؟ انیمیشن در اثر حرکت سریع چند سکانس پشت سر هم به وجود میاد. وقتی اف‌پی‌استون رو انتخاب میکنید درواقع تعداد سکانس های مورد نیاز برای ایجاد یک ثانیه رو تعیین میکنید. یعنی اگر اف‌پی‌اسم ۱۰ باشه باید ۱۰ تا فریم بکشم تا یک ثانیه انیمیشن بسازم.
۳. در کل ساخت انیمیشن چقد زمان میبره؟
زیاد. حقیقت اینه که خیلی خیلی زیاد. حالا زمان دقیقش بستگی به سرعت عمل، اف‌پی‌اس٫ اندازه مدت انیمیشن و مقدار دتایل داره ولی درکل انیمیشن از کارهای زمان بریه و صبر و حوصله زیادی میخواد. البته با اینکه سخته اگه با قضیه زمان بر بودنش کنار بیاین واقعا پروسه خیلی شیرینیه. و ارزش تایم گزاشتن روش رو داره :>> اره دیگه همین خدانگهدارتان

شغنسعنصعمصعن ممنون بابت ستارههه😭💕

از اونجایی که خیلیاتون دوستش داشتین گفتم اینجا هم بزارمش 3: oc lore animation lets gooo

سرعت عملی که تو ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ داشتم رو بهم پس بدهید

نگو دلیل اصلی اینکه دوسیسترز لیکوریشو از هر اپدیتی محروم میکرده من بودم هر دفعه لیکو ۰.۰۰۰۱ ثانیه رو صفحه میومد من دو تا تشنج چهارده تا هم ارت میزدم 😭

اخرین ارتی که از لیکوریش کشیده بودم هنوز ۲۰۲۶ نشده بود خاک به سرم کنن یه زمان روزی چهار تا لیکوریش میکشیدم💔💔

photo content

More twst shi i drew when in war ehe
+1
More twst shi i drew when in war ehe