842
订阅者
+124 小时
+87 天
+830 天
帖子存档
خود نینتندو که کمرشکنه قیمتش بعد گیماشم جداگونه ۱۰ میلیونن دونه ای😭😭
تمومش کنید این بازی کثیفو😭😭😭
Daydreaming about how cool ts will be when it’s finished instead of actually finishing it
پونصددددد شدیمممم
خیلی ممنون بابت همایتاتوننن واقعا هرچی بگم بازم کمه😭🫶
و ممبرای جدید هم خوش اومدیننن ایشالا که you enjoy your stay here ایهی
یکی دوتا سوال پرتکرار درباره این انیمیشن ازم پرسیده شده که تو جاهای دیگه جوابشو دادم اینجا هم میزارم که اگر احیانا انیماتور یا بگینری باشه شاید به دردش خورد :>
۱. از چه اپ/سافتوری استفاده میکنی؟برای این ویدیو از procreate dreams استفاده کردم ولی معمولا اکثر انیمیشن هام رو توی toonsquid انجام میدم . تون سکویید تو زمینه انیمیشن خیلی حرفهای تره و دست ارتیست رو باز میزاره و حتی قابلیت ریگ و استخوان بندی هم داره. (پروکرییت دریمز تا چندوقت پیش هنوز بتا بود و همچنان جای پیشرفت داره و اگر اعصابتون برای کرش و لگ نمیکشه اصلا توصیش نمیکنم (حداقل فعلا))
۲. با چند فریم در ثانیه کار کردی؟من تو اکثر انیمیشنام بالا تر از ۱۰ نمیرم و برای این ویدیو هم از 9 fps استفاده کردم. البته من اون حس crunchy بودن انیمیشن رو ترجیح میدم واسه همینه که اف پی اسم رو کم ورمیدارم. ینی اگر میخواین کارتون روان تر باشه ۱۲-۱۴ افپیاس بیشتر به کارتون میاد نکته: افپیاس اصلا چی هست؟ انیمیشن در اثر حرکت سریع چند سکانس پشت سر هم به وجود میاد. وقتی افپیاستون رو انتخاب میکنید درواقع تعداد سکانس های مورد نیاز برای ایجاد یک ثانیه رو تعیین میکنید. یعنی اگر افپیاسم ۱۰ باشه باید ۱۰ تا فریم بکشم تا یک ثانیه انیمیشن بسازم.
۳. در کل ساخت انیمیشن چقد زمان میبره؟زیاد. حقیقت اینه که خیلی خیلی زیاد. حالا زمان دقیقش بستگی به سرعت عمل، افپیاس٫ اندازه مدت انیمیشن و مقدار دتایل داره ولی درکل انیمیشن از کارهای زمان بریه و صبر و حوصله زیادی میخواد. البته با اینکه سخته اگه با قضیه زمان بر بودنش کنار بیاین واقعا پروسه خیلی شیرینیه. و ارزش تایم گزاشتن روش رو داره :>> اره دیگه همین خدانگهدارتان
از اونجایی که خیلیاتون دوستش داشتین گفتم اینجا هم بزارمش 3:
oc lore animation lets gooo
نگو دلیل اصلی اینکه دوسیسترز لیکوریشو از هر اپدیتی محروم میکرده من بودم هر دفعه لیکو ۰.۰۰۰۱ ثانیه رو صفحه میومد من دو تا تشنج چهارده تا هم ارت میزدم 😭
اخرین ارتی که از لیکوریش کشیده بودم هنوز ۲۰۲۶ نشده بود خاک به سرم کنن یه زمان روزی چهار تا لیکوریش میکشیدم💔💔
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
