en
Feedback
کیهانِ وجود✨️

کیهانِ وجود✨️

Open in Telegram

دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا می‌نویسم،لحظه‌ها رو ثبت می‌کنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری می‌کنم وجودت به اندازه‌ی کیهانی که توش زندگی می‌کنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرف‌های ناگفته‌ت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
256
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-130 days
Posts Archive
photo content
+1

Voice message00:40

من فکر می‌کنم انسان‌ برای دشت های باز، ماجراجویی، گشتن کل دنیا و تجربه زیبایی ها به دنیا آمده باشد. _طناز

photo content
+1

" حقیقت انسان به آن چه اظهار می دارد نیست بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار آن عاجز است، بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش بلکه به ناگفته هایش گوش کن "

‌ ‌ ‌ — ‌ ‌‌ 𝃵 긵 آنشرلی 𝂭 ⏳`𝘀 𝃐‌ ‌ به نظر من همه چیز اینجا زیباست. باغچه ، باغ‌هاې میوه ، جویبار و جنگل ، همه جاې این دنی
+1
‌         ‌ ‌         —    ‌   ‌‌  𝃵 긵 آنشرلی  𝂭 ⏳`𝘀 𝃐‌ ‌ به نظر من همه چیز اینجا زیباست. باغچه ، باغ‌هاې میوه ، جویبار و جنگل ، همه جاې این دنیاے دوست داشتني ، قشنگ است. شما هم احساس میڪنید در چنین صبح قشنگے ، میشود عاشق دنیا شد؟ من از اینجا صداې خنده جویبار را میشنوم . تا به حال متوجه شده‌اید ڪہ شادترین چیز دنیا ، همین جویبارهایند؟ آنها در تمام طول مسیرشان میخندند . حتى در زمستان ، صدایشان از زیر یخ‌ها به گوش میرسد .

گفت : چرا هنوز امید داری؟ گفتم : چون امید همیشه در سخت‌ترین لحظات زندگی منو نجات داد

بچه ها این باتِ خودمه✨️🌱 @setarehayekeyhanbot از این به بعد اگه حرفی داشتین میتونین بیاین اینجا:) لینک بات قبلیم ، همچنان هست✨️🩷: https://t.me/HarfChatBot?start=eece7d210d37

یه چیزی اومد به ذهنم از این به بعد "نور" صداتون میکنم:)✨🤍

❤️ هاتون مثل نور کوچیکی هست که روزمو روشن می‌کنه ، مرسی که هستید نور های من🌙✨

یه <❤️> ازت می‌خوام بزاری روی پستها تا بدونم هنوز اینجا کنار هم هستیم :)

گاهی لازم نیست خودت اوضاعو درستش کنی... چون همه چیز توی این جهان در کنترل ما نیست کافیه یکم رها کنی یا با یه آدم امن در موردش حرف بزنی

sticker.webp0.02 KB

شب هر چقدر هم طولانی بالاخره از نفس می افتد . این قانونِ نور است...✨

Saaren - iran.mp36.01 MB

sticker.webp0.02 KB

قوی‌ترین آدم ها از نظر ذهنی ، اونایی هستن که زود گریه میکنن برخلاف تصور ، پژوهش های روانشناسی ثابت کرده گریه کردن یه نقص نیست بلکه پردازش سریع احساسه و این یعنی در لحظه ذهن داره چیزیو که حس میکنه ابرازهم میکنه و توانایی ذهن بالاتر میره +زود گریه کردن نشونه ضعیف بودن نیست بلکه یه نقطه‌ی قوت محسوب میشه ❤️✨