کیهانِ وجود✨️
Открыть в Telegram
دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا مینویسم،لحظهها رو ثبت میکنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری میکنم وجودت به اندازهی کیهانی که توش زندگی میکنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرفهای ناگفتهت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
256
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-130 день
Архив постов
من فکر میکنم انسان برای دشت های باز، ماجراجویی، گشتن کل دنیا و تجربه زیبایی ها به دنیا آمده باشد.
_طناز
" حقیقت انسان به آن چه اظهار می دارد نیست بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار آن عاجز است، بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش بلکه به ناگفته هایش گوش کن "
+1
— 𝃵 긵 آنشرلی 𝂭 ⏳`𝘀 𝃐
به نظر من همه چیز اینجا زیباست. باغچه ، باغهاې میوه ، جویبار و جنگل ، همه جاې این دنیاے دوست داشتني ، قشنگ است. شما هم احساس میڪنید در چنین صبح قشنگے ، میشود عاشق دنیا شد؟ من از اینجا صداې خنده جویبار را میشنوم . تا به حال متوجه شدهاید ڪہ شادترین چیز دنیا ، همین جویبارهایند؟ آنها در تمام طول مسیرشان میخندند . حتى در زمستان ، صدایشان از زیر یخها به گوش میرسد .
گفت : چرا هنوز امید داری؟
گفتم : چون امید همیشه در سختترین لحظات زندگی منو نجات داد
بچه ها این باتِ خودمه✨️🌱
@setarehayekeyhanbot
از این به بعد اگه حرفی داشتین میتونین بیاین اینجا:)
لینک بات قبلیم ، همچنان هست✨️🩷:
https://t.me/HarfChatBot?start=eece7d210d37
گاهی لازم نیست خودت اوضاعو درستش کنی... چون همه چیز توی این جهان در کنترل ما نیست
کافیه یکم رها کنی یا با یه آدم امن در موردش حرف بزنی
قویترین آدم ها از نظر ذهنی ،
اونایی هستن که زود گریه میکنن
برخلاف تصور ، پژوهش های روانشناسی ثابت کرده گریه کردن یه نقص نیست بلکه پردازش سریع احساسه و این یعنی در لحظه ذهن داره چیزیو که حس میکنه ابرازهم میکنه
و توانایی ذهن بالاتر میره
+زود گریه کردن نشونه ضعیف بودن نیست بلکه یه نقطهی قوت محسوب میشه ❤️✨
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
