en
Feedback
خطِ دل

خطِ دل

Open in Telegram

از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
213
Subscribers
No data24 hours
+177 days
+1130 days
Posts Archive
نمیدونم این تابستونه یا دوره ی آموزشی زندگی در جهنم

هیچ وقت به یه آدم دوبار فرصت ندید🙃

زندگی اینجوریه که قوی‌ای، قوی‌ای، قوی‌ای، قوی‌ای، یهو یه آهنگ پلی میشه صدای خورد شدن استخوناتو میشنوی.

«اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی ‏دلتنگی بخشی از رفتنه..» تا ابد موده، تا ابد..!

من امروز فقط درباره‌اش خوابیدم. الان ام میرم بیشتر در موردش بخوابم.

‏دلم برای هر چیزی که نشد باهات تجربه کنم تنگ میشه.

با کل دنیا هم حرف بزنی تا خودش نیاد حالت خوب نمیشه.

‏"دست تنها"كلمه جالبيه! غم واستقلال زيادى توشه، انگار مى تونى آستينت رو بمالی روچشمات، اشكات رو‌پاک كنى و بعد كوه رو بذارى رودوشت وبه جلو حركت كنى، دست تنهای دست تنهای دست تنها...

‍       دلم در سینه بی تاب است واز من با تمنایش       به هر شکلی و ترفندی کماکان یک تو میخواهد

من نمیتونم باور کنم کسی که ذوقت رو کور میکنه، دوستت داشته باشه.

در بی حوصله‌ترین، کلافه‌ترین، کم صحبت‌ترین، اجتماع گریزترین و دل گرفته‌ترین ورژن خودمم.

وقتی قلبم میسوزه تا قلبشو نسوزونم آروم نمیشم🙃

فکت عمیق: مراقب ذهنیت خود باشید چه به آدم ها چه به زندگی اگه خراب بشه درست کردنش از محالاته🙂

گاهی آدم ها با عبور از مرحله ایی از درد چنان عوض می‌شوند ک دیگر خودشان هم خودشان را نمی‌شناسند...

همیشه سعی کن خودت و روح و روانت برات تو اولویت باشن

از دلنوشته ها و یادداشت های خودم اینجا باهاتون به اشتراک میذارم...
آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

سلااااام