میراکل
Closed channel
از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
127
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-230 days
Posts Archive
127
شاید فکر کنید الان که مدت کوتاهیه پام رو گذاشتم فیزیوپات نظرم در این مورد تغییر کرده باشه، اما نه.
حتی بیشتر هم تاکید میکنم بخونید.
فیزیولوژی رو خوب بخونید، بافت رو بخونید، آناتومی رو بخونید و ..!
اینکه پایهی خوبی داشته باشید تو فیزیوپات خیلی کمکتون میکنه، هر چند کسی که پایهی خوبی نداره هم میتونه خودش رو خوب بالا بیاره.
الان منی که پایهی تقریبا میشه گفت متوسطی دارم وقتی یک سری درسا رو میخونم حس یک ترمولکی رو دارم که داره جان کوئیرا و لانگمن میخونه.😭😂
درسا رفته رفته شیرین میشن، نخونید، یاد بگیرید.
نجاتتون میدن :)
127
بگو لجبازی بدون اینکه بگی:
استاد ۱:۳۰ ساعت دیر کرد و بعدش اومد.
من با اینکه دانشگاه بودم نرفتم سرکلاسش =]]]
127
چند روز پیش اولین کورسمون شروع شد و حقیقتش تا الان بهترین استاد این ترم رو دیدم.
هم اخلاقشون خوب بود. هم تدریس به نسبت خوبی داشتن.
127
استاد پاتولوژیمون میگن خیلی خیلی سخت گیره.
جدا از اینکه از دانشجوها شنیدم حتی خودشم برگشته میگه چند بار باید رفرنس رو بخونید که شاید نصف نمره رو بگیرید اونوقت پاستون میکنم💘💘💘
127
امروز کنار خیابون منتظر اسنپ بودیم که یه مرده رد شد و در حالی که داشت میرفت زد رو شونهام.
نمیدونم چی بگم اما کاش مرد جماعت آدم شن.
127
Repost from [ادامهدهنده]
به وایب اولیهای که از آدما میگیرم خیلی باور دارم ولی رفتار آدما میتونه اونارو از نظرم زشت یا زیبا کنه.ولی این روزها کسی به این مسئلهی آدم خوبی بودن اهمیت نمیده و تمرکز رفته روی ظاهر و تنها همین.
127
با آدمها حرف بزنید. داستانهاشون رو بشنوید. اینجوری میتونید یه جور دیگه هم دنیا رو ببینید.
127
Repost from همین چیزهای معمولی!
اکثر آدم های اطرافت اصلاً تورو قبول ندارن و فقط زمانی که به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنی تو رو میبینن، پس تویِ مسیر شروع، خیلی دنبال تایید دیگران نباش.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
