es
Feedback
میراکل

میراکل

Canal cerrado

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
127
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-230 días
Archivo de publicaciones
شاید فکر کنید الان که مدت کوتاهیه پام رو گذاشتم فیزیوپات نظرم در این مورد تغییر کرده باشه، اما نه. حتی بیشتر هم تاکید می‌کنم بخونید. فیزیولوژی رو خوب بخونید، بافت رو بخونید، آناتومی رو بخونید و ..! اینکه پایه‌ی خوبی داشته باشید تو فیزیوپات خیلی کمکتون می‌کنه، هر چند کسی که پایه‌ی خوبی نداره هم می‌تونه خودش رو خوب بالا بیاره. الان منی که پایه‌ی تقریبا میشه گفت متوسطی‌ دارم وقتی یک سری درسا رو می‌خونم حس یک ترمولکی رو دارم که داره جان‌ کوئیرا‌ و لانگمن‌ می‌خونه.😭😂 درسا رفته رفته شیرین میشن، نخونید، یاد بگیرید. نجاتتون‌ میدن :)

برای واقعی آیا پزشکی رشته‌ای که بدون عشق بشه ادامه داد؟

از درس‌های فیزیوپات‌‌ لذت می‌برم اما از تدریس‌ استادها‌، خیر.

امیدوارم همون خیالی رو بپوشی‌ که بافتیش‌.

بگو لجبازی بدون اینکه بگی: استاد ۱:۳۰ ساعت دیر کرد و بعدش اومد. من با اینکه دانشگاه بودم نرفتم سرکلاسش‌ =]]]

و فردا هم باهاشون کلاس داریم و خوشحالم. =)))

چند روز پیش اولین کورسمون‌ شروع شد و حقیقتش‌ تا الان بهترین استاد این ترم رو دیدم. هم اخلاقشون‌ خوب بود. هم تدریس به نسبت خوبی داشتن.

خیلی دوست دارم زودتر آخر ترم بشه و امتحانشو بدم و ببینم چجوریاست‌💀

استاد پاتولوژیمون‌ میگن خیلی خیلی سخت گیره. جدا از اینکه از دانشجوها شنیدم حتی خودشم برگشته میگه چند بار باید رفرنس رو بخونید که شاید نصف نمره رو بگیرید اونوقت پاستون‌ می‌کنم💘💘💘

بیایید از دانشگاه بگم.

امروز کنار خیابون منتظر اسنپ بودیم که یه مرده رد شد و در حالی که داشت می‌رفت زد رو شونه‌ام. نمیدونم چی بگم اما کاش مرد جماعت آدم شن.

کلا هر چی جلوتر میرم بیشتر میفهمم که اینجا دانشگاه نیست، دانش‌گاعه‌ =)))

به وایب اولیه‎ای که از آدما میگیرم خیلی باور دارم ولی رفتار آدما میتونه اونارو از نظرم زشت یا زیبا کنه.ولی این روزها کسی به این مسئله‎ی آدم خوبی بودن اهمیت نمیده و تمرکز رفته روی ظاهر و تنها همین.

اینجا خوابگاه. این محیط. هم منو می‌کشه هم زنده نگهم می‌داره.

ولی من به خودم قول دادم همه چیو درست کنم.
ولی من به خودم قول دادم همه چیو درست کنم.

با آدم‌ها حرف بزنید‌. داستان‌هاشون رو بشنوید. اینجوری می‌تونید یه جور دیگه هم دنیا رو ببینید.

اکثر آدم های اطرافت اصلاً تورو قبول ندارن و فقط زمانی که به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنی تو رو میبینن، پس تویِ مسیر شروع، خیلی دنبال تایید دیگران نباش.

امروز زندگیم از من بیشتره و باید کلی کار انجام بدم.

اکلر با قهوه ترکیب موردعلاقه 🤎~
اکلر با قهوه ترکیب موردعلاقه 🤎~

نمیدونم براتون کار می‌کنه یا نه ولی اگه کسی لازم داره، دست به دست کنید برسه بهش.🙂