🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
Closed channel
Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
216
Subscribers
No data24 hours
+67 days
+1530 days
Posts Archive
0.11$ (pips 11i) දැක්කනේ spread එක අඩුම boker තමා neex කියන්නේ ❤️😚😍
ඔයාලත් forex tarding කරනෝනම් spread අඩු neex boker ගෙන් trde කරන්න
වෙන ඒවගෙන් කරන්න එපා මේ ටිකේ ඒවගේ spread එක වැඩි ඔයාලට trde කරන්න අමාරුයි ❤️😍
කොහොමද අනිත් boker හැමෝටම වඩා neex spred එක අඩුයි නේද ❤️😍
මම ඔයාලට කවදාවත් වැරදි දෙයක් කියන්නේ මාත් neex එකෙන් trde කරන නිසයි එකේ spread එක ගැන දන්න නිසයි ඔයාලට කිව්වේ ❤️😍
100% BONUS එකත් තියේ SPREAD එකත් අඩුයි 🤍😍
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
මේ වගේ signl ඔයාලා ඉන්න vip group වලත් දුන්නද නෑනේ නෑනේ 😁😱😍
ඒ අය ඔහොම සෙල් එකක් යනෝද කියලත් දන්නේ නෑ
Trde ගත්ත අය free group වල ඉන්නෝනම් hold කරන් ඉන්න trders තව buy වෙනෝ ❤️😍
ඔය SS දෙක බලන්නකෝ
GOLD MARKT එකේ SELL එක සහ BUY වෙන LEVEL හරියටම කියන මම 😱❤️😍
ගිහින් බලන්න GOLD MARKT එකට ආස හිතෙයි ❤️😱😍
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
Group ඉන්න ගොඩක් අය මගෙන් අහන මේ පහල ප්රශ්න වලට පිලිතුර
NEEX ACCOUNT එකක් හදන් TRDE කරන්න කියලා මම කියන්නේ
අනිත් BOKER ලගේ SPREND එක වැඩි ඒ නිසා රටවල් වල යුද්ධය ඉවර වෙනකන් MARKT එකේ VOL වැඩි ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එකෙන් TRDE කරන්න
TRADE එකක් PLACE කරාම OPEN නොවිම .දාපු TP BOOK නොවිම.දාපු සෙල් එක PLACE කරපු තැනට වඩා පහලින් වැටිම්/දාපු BUY එක PLACE කරපු තැනට වඩා ඉහලින් වැටිම
මේ වගේ දෙවල් වලට ඔයත් මුහුන දෙනෝ ඇති
FUNDED ACCOUNT ගැන නම් හොදක් කියන්නේ නෑ කොහොමත්
TRADE කරන අය NEEX ACCOUNT එකෙන් TRDE කරන්න මම කරන්නෙත් දැනට NEEX ACCOUNT එකෙන් ඒ නිස RECOMMEND කරනෝ
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
CRYPTO THILI FOREX SIGNAL
මාස 5යි දින දින 21ටම STOP LOS එකක් HIT ඇත්තේ දින 2ක SIGNAL දෙහකට පමනි.අනිත් සෑම SIGNL එහෙකටම PROFIT එකක් අරන් දී ඇත 😱❤️😍
HURRY UP GUYS CRYPTO THILI VIP SIGNL SERVICE 💙😎
WHATSAPP :- 0755204732
Group ඉන්න ගොඩක් අය මගෙන් අහන මේ පහල ප්රශ්න වලට පිලිතුර
NEEX ACCOUNT එකක් හදන් TRDE කරන්න කියලා මම කියන්නේ
අනිත් BOKER ලගේ SPREND එක වැඩි ඒ නිසා රටවල් වල යුද්ධය ඉවර වෙනකන් MARKT එකේ VOL වැඩි ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එකෙන් TRDE කරන්න
TRADE එකක් PLACE කරාම OPEN නොවිම .දාපු TP BOOK නොවිම.දාපු සෙල් එක PLACE කරපු තැනට වඩා පහලින් වැටිම්/දාපු BUY එක PLACE කරපු තැනට වඩා ඉහලින් වැටිම
මේ වගේ දෙවල් වලට ඔයත් මුහුන දෙනෝ ඇති
FUNDED ACCOUNT ගැන නම් හොදක් කියන්නේ නෑ කොහොමත්
TRADE කරන අය NEEX ACCOUNT එකෙන් TRDE කරන්න මම කරන්නෙත් දැනට NEEX ACCOUNT එකෙන් ඒ නිස RECOMMEND කරනෝ
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
Repost from N/a
ඔන්න 4323 BUY එක
දැනට 4323 සිට 4332 BUY වි ඇත 💙😱😍
