en
Feedback
🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥

Closed channel

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
216
Subscribers
No data24 hours
+67 days
+1530 days
Posts Archive
Repost from N/a
ඔන්න 4323 BUY එක දැනට 4323 සිට 4332 BUY වි ඇත 💙😱😍
ඔන්න 4323 BUY එක දැනට 4323 සිට 4332 BUY වි ඇත 💙😱😍

Repost from N/a
4322 සිට 4327 දැනට අප් වී ඇත ❤️😍 SL උඩට ගන්න HOLD කරන් ඉන්න ගොඩ දෙනෙක් කිව්වනේ SIGNL එක බලද්දි TRDE ගන්න TIME නෑ කියලා ඔන්න
4322 සිට 4327 දැනට අප් වී ඇත ❤️😍 SL උඩට ගන්න HOLD කරන් ඉන්න ගොඩ දෙනෙක් කිව්වනේ SIGNL එක බලද්දි TRDE ගන්න TIME නෑ කියලා ඔන්න ඒ නිසා උදේම ENTRY LEVEL ටික දීලා ANLISE එකත් දුන්නා දැන් කැමති විදියකට TRDE දාන්නකෝ මම කොහෙන් දුන්නත් ඒ LEVEL වලින් MARKT එක හැරෙනෝ 😁💙😎

Repost from N/a
4322-4323 LEVEL වලින් ගත්ත TRDE මෙසේ RUN වෙනෝ ඇති ❤️😍 UP වෙන්න වෙන්න SL උඩට ගන්න අද මේ විදියට BUY එකක් යනෝ වගේම මම ඇදලා තීනා
4322-4323 LEVEL වලින් ගත්ත TRDE මෙසේ RUN වෙනෝ ඇති ❤️😍 UP වෙන්න වෙන්න SL උඩට ගන්න අද මේ විදියට BUY එකක් යනෝ වගේම මම ඇදලා තීනා SUPPORT LEVEL වලට සෙල් වෙන්නත් ඕනා සෙල් උනාම තමා SUPPORT LEVEL වෙන්නේ ඊලගට ඒ LEVEL එකෙන් තමා SUPPORT LEVEL එකක් වෙලා අප් වෙන්නේ

Repost from N/a
😎💙BUY SUPPORT LEVEL ANLISE එක❤️😎
😎💙BUY SUPPORT LEVEL ANLISE එක❤️😎

Repost from N/a
😍❤️TODAY NEWS TIME ❤️😍
😍❤️TODAY NEWS TIME ❤️😍

Repost from N/a
4330 ඉදන් 4334 BUY වි ඇත❤️😍

Repost from N/a
කොහොමද ඉතින් PROFIT ❤️😍
කොහොමද ඉතින් PROFIT ❤️😍

Repost from N/a
RUNNING PROFIT SL USE ❤️😍
RUNNING PROFIT SL USE ❤️😍

Repost from N/a
4330 entry done traders ❤️😍
4330 entry done traders ❤️😍

Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥 🪙XAUUSD BUY 4330 🪙XAUUSD BUY 4323-4327 🪙XAUUSD BUY 4310-4315 🪙XAUUSD BUY 4305-4309 දැනට markt එකේ අපිට TRDE ගන්නෝනම් ENTRY වෙන්න පුලුවන් LEVEL තමා මේ සෙල් LEVEL දැනුවත් කරන්නම්

Repost from N/a
GOOD MORNING TRADERS ❤️😍

😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3 BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM WHATSAPP :- 0755204732

මගේ අය වැඩ ❤️😍 HURRY UP GUYS VIP SIGNL SERVICE ❤️😍 WHATSAPP :- 0755204732
මගේ අය වැඩ ❤️😍 HURRY UP GUYS VIP SIGNL SERVICE ❤️😍 WHATSAPP :- 0755204732

මම හරියට signal ටික දෙන්නම් ඔයාලා neex account එකක් හදන් trde කරන්න forex අනිත් boker එක්ක මේ ටිකේ ඔයාලට trde කිරිමට අපසුයි spread එක වැඩි නිසා❤️😍 Forex boker ලගෙන් spread එක අඩුම boker තමා neex මම දෙන signl වලට හෝ හොදට හරියටම බලලා signl දෙන අයගේ signl වලට neex account එකක් හදන් එකෙන් trde කරන්න (විශේෂයෙන් කියන්නේ එක දිගට signl දෙන අයගේ අයගේ සහ දවස ගානේ signl ගොඩක් ලොස් යන අයගේ signl වලට trde කරන්න එපා ඔයාගේ account එක wash වෙයි)

😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎 FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :- https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35 CODE :- XZZNHS35 ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3 BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM WHATSAPP :- 0755204732

මම ඔයාලට දීපු anlise එක අනුව දැන් markt එකට ගිහින් මේක බලන්න😱❤️😍 මගේ level වලින් සෙල් සහ බයි ගිහින් තියෙනෝ ඔයාලට බලාගන්න පු
මම ඔයාලට දීපු anlise එක අනුව දැන් markt එකට ගිහින් මේක බලන්න😱❤️😍 මගේ level වලින් සෙල් සහ බයි ගිහින් තියෙනෝ ඔයාලට බලාගන්න පුලුවන් ❤️😱😎 ඒ විතරක් නෙමේ මේ සෑම LEVEL එකිනම් VIP GROUP එකේ SIGNL දී ඇත FREE GROUP වල අයට SIGNL 2ක් දී ඇත මේ LEVEL වලින් 💙😍 කොහොමද CRYPTO THILI ANLISE POWER 💙😱😁😍 වෙන GROUP වල එවලෙම දෙන SIGNL එකත් ලොස් යනවිට මම උදේම ANLISE එකත් දීලා SIGNL එකත් දෙනු ලැබේ මගේ LEVEL වලින් MARKT එකත් හැරෙයි ❤️😍

CRYPTO THILI VIP SIGNL ❤️😱😍 මේවා VIP ම තමා ඒකට හේතුව උදේම මම ඔයාලට දෙන ANLISE එකේ තීන LVEL වලින් තමා මම ඔයාකට මේ දෙන SIGNL
CRYPTO THILI VIP SIGNL ❤️😱😍 මේවා VIP ම තමා ඒකට හේතුව උදේම මම ඔයාලට දෙන ANLISE එකේ තීන LVEL වලින් තමා මම ඔයාකට මේ දෙන SIGNL TYPE කරලා දෙන්නේ ❤️😱😍 ඉතින් හිතන්න මගේ ANLISE වල POWER එක උදේ LEVEL කියලා දවල්ටත් LEVL වලින් SIGNL දෙනෝ කියනේ මට මේ දැනුම ඇති හොදටම ❤️😁😍 වෙන SIGNL GROUP වල එවලෙට දෙන SIGNL එකෙත් LOS වෙද්දි මම උදේ දෙන ANLISE එකේ LEVEL වලින් දවසම SIGNL දෙද්දි කොහොමද ගැම්ම 😱😎 HURRY UP CRYPTO THILI VIP SIGNL SERVICE ❤️🤝😍 WHATSAPP :- 0755204732

GOLD MARKT එක හැරෙන හරිම තැනින් SIGNL ගන්න ඔයාලත් දැන්ම JOIN වෙන්න අපේ CRYPTO THILI SIGNL SERVICE එකට ❤️😱😍 HURRY UP GUYS 😱
GOLD MARKT එක හැරෙන හරිම තැනින් SIGNL ගන්න ඔයාලත් දැන්ම JOIN වෙන්න අපේ CRYPTO THILI SIGNL SERVICE එකට ❤️😱😍 HURRY UP GUYS 😱❤️😎 WHATSAPP :- 0755204732