🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
Closed channel
Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
216
Subscribers
No data24 hours
+67 days
+1530 days
Posts Archive
අද සිකුරාදා උනාට MARKT එකේ NEWS ආවේ නෑ අද ඉතින් මම කියපු LEVEL වලට අද ආවේ
ඒත් ඊලග සතියේ MARKT එකේ ලොකු BUY එකක් සමග මම කියපු LEVEL වලට MARKT එකේ සෙල් එක යනෝ
හරිම තැනින් LEVEL එක අල්ල ගන්න ඔයාත් කැමතිද❤️😍
එහෙනම් සදුදා වෙද්දි අපේ SIGNL SERVICE එකට JOIN වෙලා ඉන්න💗😎
මාව විස්වාස කරලා එන ඔයලා හැමෝවම මම අනිවාර්යයෙන් ගොඩ දානෝ ❤️🤝😍
VIP SIGNAL SERVICE PROFIT 😱❤️😍
අද signl දෙන්න උනේ නෑ වැඩිය හසිදි ගමනක් ගියා දැන් ගෙදර ආවේ 💙😎
VIP JOIN වෙන්න කට්ටිය සල්ලිනම් දානෝ
PAY කරලා RISIT එක WHATSAPP එවන්න හොදේ
WHATSAPP :- 0755204732
ඔයාලා ඉන්න vip group වලත් මෙහෙම කියනෝද
එහෙනම් ඔයා අද ගොඩ 💙🤝😍
කියන්නේ මෙච්චරයි අද gold markt එකේ ලොකු සෙල් එකක් ඇත 💙🤝😎
අද GOLD MARKT එකේ 4098-4023 වගේ ලොකු සෙල් එකක් තියේ TECHNICALLY ANLISE කරලා තමා ඔය LEVEL මම කිව්වේ
NEWS ANLISE කරලා SELL LEVEK BUY LEVEL එකත් කියන්නම්
ඔයාලා ඉන්න VIP GROUP වල SELL එක BUY එක දුන්නොත් අනිවාර්යයෙන් ගන්න
අද සෙල් එක වගේම BUY එකුත් යන්න ඕනා
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
0.11$ (pips 11i) දැක්කනේ spread එක අඩුම boker තමා neex කියන්නේ ❤️😚😍
ඔයාලත් forex tarding කරනෝනම් spread අඩු neex boker ගෙන් trde කරන්න
වෙන ඒවගෙන් කරන්න එපා මේ ටිකේ ඒවගේ spread එක වැඩි ඔයාලට trde කරන්න අමාරුයි ❤️😍
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
0.11$ (pips 11i) දැක්කනේ spread එක අඩුම boker තමා neex කියන්නේ ❤️😚😍
ඔයාලත් forex tarding කරනෝනම් spread අඩු neex boker ගෙන් trde කරන්න
වෙන ඒවගෙන් කරන්න එපා මේ ටිකේ ඒවගේ spread එක වැඩි ඔයාලට trde කරන්න අමාරුයි ❤️😍
කොහොමද අනිත් boker හැමෝටම වඩා neex spred එක අඩුයි නේද ❤️😍
මම ඔයාලට කවදාවත් වැරදි දෙයක් කියන්නේ මාත් neex එකෙන් trde කරන නිසයි එකේ spread එක ගැන දන්න නිසයි ඔයාලට කිව්වේ ❤️😍
100% BONUS එකත් තියේ SPREAD එකත් අඩුයි 🤍😍
