en
Feedback
sapphic

sapphic

Closed channel

“On aime, on perd, et on apprend à danser sous la pluie”

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
330
Subscribers
No data24 hours
-87 days
-930 days
Posts Archive
لعنتی پا بده💔

منم خواستگار شیدام اتفاقا

چه بد ریدی بهم

https://t.me/c/2475452460/17509 من که خاستگار شیدام ببخشید با شما کاری ندارم

AnimatedSticker.tgs0.10 KB

ببخشید من قصدم ادامه تحصیله

یعنی میگی تفاهم زیاد داریم؟

عزیزم منو تو مثل همیم منم همش اینارو ریپوست میکنم

دوستت دارم

مرسی که نمیذاری کمبود محبت بگیرم

منو این که همش بهم ناشناس میده

AnimatedSticker.tgs0.40 KB

گهخورد

یک نفر اصلا با رفتارم حال نکرد