uz
Feedback
sapphic

sapphic

Yopiq kanal

“On aime, on perd, et on apprend à danser sous la pluie”

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
330
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-87 kunlar
-930 kunlar
Postlar arxiv
لعنتی پا بده💔

منم خواستگار شیدام اتفاقا

چه بد ریدی بهم

https://t.me/c/2475452460/17509 من که خاستگار شیدام ببخشید با شما کاری ندارم

AnimatedSticker.tgs0.10 KB

ببخشید من قصدم ادامه تحصیله

یعنی میگی تفاهم زیاد داریم؟

عزیزم منو تو مثل همیم منم همش اینارو ریپوست میکنم

دوستت دارم

مرسی که نمیذاری کمبود محبت بگیرم

منو این که همش بهم ناشناس میده

AnimatedSticker.tgs0.40 KB

گهخورد

یک نفر اصلا با رفتارم حال نکرد