Storyteller
Open in Telegram
The Story Of Success ✅ Resources For Advanced Leval Examination 📙
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
1 262
Subscribers
-424 hours
-307 days
-11930 days
Posts Archive
1 262
Golden Hour SessionsDay 01✅ https://youtube.com/live/V-uYJfLcOWE?feature=share Day 02✅ https://www.youtube.com/live/UsAYblluhGk?si=zUY6eJueXLPZXap6 Day 03✅ https://youtube.com/live/B_-pGkAuyAo?feature=share
1 262
රන්දීර් සර්ගේ අනුමාන... අනුමාන පමනි. මේවට වැඩි තැනක් දීලා අනිත් ටිකත් හොදට පාඩම් කරන්න
1 262
Seminar Programs
GasDay 01✅ https://youtu.be/eLWPKxZuLQA Day 02✅ https://youtu.be/7SVBLVXQ7v8 Day 03✅ https://youtu.be/TiEDv35rmcI Day 04✅ https://youtu.be/wd9sNoHStV4 Day 05✅ https://youtu.be/Etc8N1iNAzs Day 06✅ https://youtu.be/hGie7sV6o34 Day 07✅ https://youtu.be/pVP2V8rllCQ Day 08✅ https://youtu.be/TpZTgnV6F30 Day 09✅ https://youtu.be/85_RjbYoAYQ
Organichttps://www.youtube.com/live/_DRdSpSGhBQ?si=cGIvpeNIjgjN1PwP
Inorganichttps://www.youtube.com/live/LLntj3RFmoA?si=WzHzDbuGPcHPGgWi
පරිසරයhttps://www.youtube.com/live/6owdqhg7K0A?si=jzFyGVECG7FzQumf
1 262
පැය 4-5 විඩියෝ බලන්න දැන් කාලය අඩු නිසා.. අඩු කාලයකින් ගේමක් ගහගන්න පුලුවන්.. මේ ටික බලලා🔥
1 262
Dr.Randeer Inorganic Playlisthttps://youtube.com/playlist?list=PLlzJlvYW1Kqaaw6_8wehl7CQF5KXgi7Ac&si=If5xfT0BaZAF6f0Y
1 262
Repost from 2027 Chemistry Revision Dr Randeer
Organic Chemistry- Grand Seminar - Smart Note 🗒️🔥
1 262
Resource Books Aniwaren Balanna .. Organic ehema Essay Eke Anthimata Wisthara Karanna ena Part Eka Goda daganna Puluwan..
1 262
දැනට ඔය ටිකෙන් ගේමක් ගහගන්න.. Free උන ගමන් අනිත් ටිකත් මේ දවස් ටික ඇතුලේ දාලා දෙන්නම් ඔතන ගොඩක් තියෙයි..
1 262
Repost from 🧿SeleNix℠ - Main
⚠️ ඔන්න එහෙනම් මේ අවුරුද්දට ඔයාල වෙනුවෙන් මට කරන්න පුලුවන් අවසානම දේ.❤️
Bio ළමය්නම් ඉතින් සමාවෙන්නෝනී. ඔයාලට දෙන්න දෙයක් තමා නැත්තෙ මං ලඟ. 🥺
අන්තිම සති දෙකේ යන්න පුලුවන් උපරිමම ළකුණකට මේ ටික නම් වැඩිත් එක්කය්.✅
හැබැය් එහෙම උනා කියල අත අරින්නෙ නැතුව ගේම ගහගමු.🥳
මොකද මාත් සෑහෙන්න මහන්සි උනා ඔයාලට මේ ටික පිළිවෙලට හදල දෙන්න.🙃
ඒනිසා ඒකටත් සාධාරණයක් වෙන්නත් එක්කම වැඩේ කරගමු ළමාය්... 👊
❗️Note:-
⚡️ ඔයාල Videos බලන ගමන් පහලින් Time Stamps එහෙමත් පුලුවන්නම් Comment කරගෙන යන්න අමතක කරන්නෙපා. ⚡️ Videos 400 ගානක් වගේ Merge කරල හදපු නිසා මට Video එකෙන් එකට වෙන වෙනම බලන්න වෙලාවක් නම් තිබුනෙ නෑ. ඒනිසා සමහරවිට සමහර ඒවගේ පොඩි පොඩි අවුල් තියෙන්න පුලුවන්. එහෙම උනොත් කියන්න. ⚡️ ඒ වගේම සමහර Video වල File Size ලොකු වැඩි නිසා yt එකෙන් මගදි Process කරන එක Abounded කරල දාලා තිබ්බ. ඒව මම බලල Reupload කරල දෙන්නම්. ⚡️ මේවා විවිධ Sources වලින් අරන් දාපු නිසා සමහර විට ඒවගේ අඩුපාඩු තියෙන්න පුලුවන්. අනික සමහර Discussions වල සර්ලගේ පැත්තෙනුත් සමහර ප්රශ්න හැලිල ඇති. ඒව ඉතින් Balance කරගන්න Marking වලින් එහෙම.
