Storyteller
Open in Telegram
The Story Of Success ✅ Resources For Advanced Leval Examination 📙
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
1 263
Subscribers
-424 hours
-307 days
-11930 days
Posts Archive
1 263
https://t.me/Sci_Link
අනුරාද පෙරේරා අමිල දසනායක රුවන් දර්ශන සර්ගේ ඔක්කොම Live දෙනවා මෙයාලා Free
උබලා ගෙවල් වලින් Classes වල Original සල්ලි ගාන අරගෙන Fees share එහෙම යනවා කියන්නේ හෙන පිට හෙන ගහන වැඩ හරිද බන්.. ජිවිතේට කරන්න එපා ගොඩ යාමක් නම් නෑ කල්පෙකට.. තමන් තමන්ට අවංක වෙයන් අවංක එවුන්ට විතරයි මේකේ හරියන්නේ..
1 263
✅Done. දැන් වැඩ කරන්න පටන් ගන්න. අලුතෙන් පටන් ගන්න. හැමදේම වෙනස් කරමු. අපි හැදෙමු.❤️
1 263
The Summary01. වටේ යන එක නවත්තන්න ✅ 02. නින්ද සහ A/L ✅ 03. Past Papers and Paper Classes✅ 04. Paper Writing ✅ 05. Live Classes and Recordings ✅ 06. A/L Stress ✅ 07. A/L සහ Additions ✅ අපි හැදෙමු..☺️ #Storyteller @thestoryteller_lk
1 263
ලමයි මං Summary ටික Voices විදිහට දාන්නද කියන්න ගොඩක් දෙවල් තියෙනවා Type කරන්න ලොකු වෙලාවක් යනවා..ඒකයි අවුලක් නැ නේද
1 263
The Summary
හරි ළමයි. මේක තමයි සැලකිල්ලෙන්ම කියවන්න ඕන අන්තිම දේ මේ වෙනකොටත් අර පරිච්ඡේද දෙක කියවපු අයට දල අදහසක් ඇති මේවා ගැන අපි මේ ටික ගැන Deep කතා කරමු.
Number 01 - වටේ යන එක නවත්තන්න.
ඒ කියන්නේ හැම කෙනාගෙම පංති යන්න එපා.. දවස් 2-3ක් හරි අරගෙන එක්කෙනෙක් තෝරගන්න.. මොකද ඉතුරු මාස 11 ගෙවන්නේ ඒ සර්ලා තුන්දෙනා එක්ක... අපි හිතමු සමහර පාඩමක් තෙරෙන් නෑ කියලා ඒ සර්ගේ ඒ වෙලාවට විතරක් වෙන සර් කෙනෙක්ගේ ඒ පාඩම බලන්න.. අර සර්ගේසෙමිනා වලටයි මෙ සර්ගේ සෙමිනා වලටයි මගුල් නටන්න එපා බන් මේකේ.. මොකද ගුරුවරයෙක්ගෙන් ගුරුවරයා උගන්නන විදිහ වෙනස්... උබ එකෙක්ගෙ ගිහින් ඒ සර්ගේ අඩුවෙන් තෙරුන පාඩමක් වෙන කෙනෙක්ගෙන් තෙරෙන්න පුලුවන් සෙමිනා එකකට ගිහින් එතකොට උබ හිතනවා උබ යන සර්ට වඩා මේ යකා පට්ට කියලා. ඒක එයාගේ ඇති පට්ට කමක් නෙවෙයි බන්.. උබ ඒ පාඩම එක්ක ඔට්ටු වෙලා ඔට්ටු වෙලා ubata ඒක මොලයට ගිහින් තියෙන්නේ උබ ඒක ඉගෙන ගන්න 3-4 වෙනි පාර නිසා අර සර්ගෙ අලුත් ඉගැන්වීමත් එක්ක උබටඒක ටීක් ගාලා ඔලුවට යනවා ඇත්තටම ඒක ඒ සර්ගේ හැකියාව නෙවෙයි උබේම ඇකියාව උඩට ගැනීමක් විතරයි අලුත් විදිහකට..
