en
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

Open in Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified

📈 Analytical overview of Telegram channel Matin SenPai

Channel Matin SenPai (@matinsenpaii) is an active participant. Currently, the community unites 159 916 subscribers, ranking in the Other category.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 159 916 subscribers.

According to the latest data from 27 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -501 over the last 30 days and by 1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 33.01%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 21.60% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 52 781 views. Within the first day, a publication typically gains 34 529 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 751.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 28 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Other category.

159 916
Subscribers
+124 hours
-5017 days
-50130 days
Posts Archive
اتصال به اینترنت آزاد با کمک گوگل درایو! 😮 🔥 آموزش متد جدید اسکیرک! 📣 برای این متد نیاز دارید به یه سرور لینوکسی ضعیف خارج کشور! 📹 لینک ویدیوی آموزشی روی یوتیوب 🔗 لینک ویدیوی‌ آموزشی از زیرساخت داخلی (مدت زمان یک روز)(اختصاصی) 🔗 لینک ویدیوی آموزشی از زیرساخت داخلی دوم (مدت زمان یک روز) 📱 گیت‌هاب پروژه اسکیرک 💳 حمایت مالی از من 🗣 اینترنت برای همه، یا هیچ‌کس! 🗣 @luluch_code 🏠 theazizi.ir

کلا باگ پنل سنایی بود. از اون طرف باگ سایفون هم بود متد ترکیبی یه روز کار کرد، تا دو روز بعدش هممون سر کار بودیم حتی با چند تا از بزرگان من صحبت می‌کردم نمی‌تونستیم بفهمیم چه خبر شده

photo content

دوستان عزیز، همونطور که عزیزانی که از زمان ترکیب با سایفون(اواخر اسفند) یادشون هست، این کار به ظاهر جادویی(!) باعث نمیشه از ح
دوستان عزیز، همونطور که عزیزانی که از زمان ترکیب با سایفون(اواخر اسفند) یادشون هست، این کار به ظاهر جادویی(!) باعث نمیشه از حجم کانفیگ جدیده مصرف بشه. بلکه همچنان از حجم کانفیگ پولیتون داره استفاده میشه. خواهشا همچین مطلب اشتباهی رو نشر ندید

این دوستمون گفت برای نت خودش هم وصل شده نمیدونم چه منطقه‌ایه اما خوش به حالش

اگر آیپی تمیز کلودفلر داشته باشید، ۱- آدمای عادی(مثل من) می‌تونید با https://youtu.be/svYBcv4bSzo به صورت رایگان پنل ادج بساز
اگر آیپی تمیز کلودفلر داشته باشید، ۱- آدمای عادی(مثل من) می‌تونید با https://youtu.be/svYBcv4bSzo به صورت رایگان پنل ادج بسازید، و جای address هرکدوم از کانفیگا، اگر آیپی تمیزتون رو بذارید کار میکنه. ۲- کسایی که پنل دارید می‌تونید یه inbound وب سوکت(WS) یا Xhttp بسازید با هاست و sni روی دامنه‌ای که به آیپیتون point کنه و پروکسی کلودفلرش روشن باشه، و جای address، آیپی تمیزتون رو بذارید. این شکلی باید کار کنه

یه سری تک و توک هنوز بهم میگن که اسپوف وصله اما خب ۹۹ درصد بسته شده. روی سرورهای ایرانتون تست بگیرید✅
یه سری تک و توک هنوز بهم میگن که اسپوف وصله اما خب ۹۹ درصد بسته شده. روی سرورهای ایرانتون تست بگیرید✅

چنین بود، افسانه‌ی شیر و خورشید🫠
چنین بود، افسانه‌ی شیر و خورشید🫠

Repost from White DNS
داخل گروه اصلی تاپیکی ساختیم به اسم «اولین شروع» که یک توضیح کامل از وایت دی ان اس هستش + یک سری رکورد صدا که آموزش و نحوه اس
داخل گروه اصلی تاپیکی ساختیم به اسم «اولین شروع» که یک توضیح کامل از وایت دی ان اس هستش + یک سری رکورد صدا که آموزش و نحوه استفاده کلی از اپلیکیشن رو آموزش میده. لینک گروه https://t.me/whitedns_group

نکته‌ی مهم راجب سرورهای StormDNS و MasterDNS که روی WhiteDNS استفاده می‌کنیم: هر سرور و پورت 53، فقط ظرفیت 255 کانکشن رو داره و دامنه برای تعداد بالاتر باید لودبالانس(توزیع بار) بشه. خلاصه اینکه اگر با سرورهای رایگان سرعت نسبتا پایینی رو تجربه می‌کنید، به خاطر تعداد بالای کانکشن روی اون سرور هستش. اگر سرور شخصی خودتون رو راه‌اندازی کنید(که آموزشش رو ضبط می‌کنم واستون) به هیچ وجه سرعت پایینی نخواهید داشت

نیاز داشتم روی هاست X ایرانی که اسمشو نمی‌برم یه سرویس بخرم می‌گه دامنه می‌خواد رفتم دامنه گرفتم میگه فقط دامنه .ir قبوله حالا رفتم از خودش دامنه گرفتم میگه احراز هویت سطح 3 نداری توی ایرنیک رفتم ایرنیک میگه سامانه هدا نصب کن داخلش احراز کن سامانه هدا نصب کردم عکس قیافه الان منو با عکس ۱۵ سالگیم که روی کارت ملیم هست می‌خواد تطبیق بده و نمیتونه میرم میبینم نوشته شماره پشتیبانی ۱۵۱۰ هست. حالا هرچی زنگ میزنیم هیچکس جواب نمیده و دیدم هرچی دامین داشتم هم پریده نمیتونم تمدید کنم با اینکه پولشو ازم گرفتن رسما دیوونه خونست

فردا میان میگن WhiteDNS هم ناامنه و حکومتیه مردم چه حرف‌ها که نمی‌زنن

ورژن جدید WhiteDNS Desktop واقعا خفنه. الانم با سرور رایگان وصلم هر سؤالی هم دارید توی کانال تیم جواب داده شده: @WhiteDNS
+1
ورژن جدید WhiteDNS Desktop واقعا خفنه. الانم با سرور رایگان وصلم هر سؤالی هم دارید توی کانال تیم جواب داده شده: @WhiteDNS

اگر رایتل دارید و کسب کار ندارید با این حال اس ام اس پرو اومده جدی نگیریدش چون اول ازتون پول میگیرن، بسته فعال میشه و بعد از دوروز بسته قطع میشه با این بهانه که شما صاحب کسب و کار نیستید و پیامک اشتباهی اومده. پولتونم برنمیگردونن. این عین دیالوگی بود که با کارمند رایتل داشتم ✍️ شیوان

چنل‌های این چنینی هم دنبال گرفتن ویو هستن و مدام در حال نشر دادن اطلاعات غلطن. به حرفشون توجه نکنید. الکی برگشته میگه حتما قب
چنل‌های این چنینی هم دنبال گرفتن ویو هستن و مدام در حال نشر دادن اطلاعات غلطن. به حرفشون توجه نکنید. الکی برگشته میگه حتما قبل از اتصال به یه اپلیکیشن IP های اپ رو چک کنید😂 انگار مردم متخصص شبکه‌ان بشینن Wireshark بزنن پکت‌های شبکه رو رصد کنن. جمع کنید مسخره بازیهاتون رو "از ابزارهای معتبر استفاده کنید" چشم الان میرم اینترنت پرو میخرم جناب

اینها پروپاگاندای حکومته طبیعتا. یه مدتی هم ریخته بودن میگفتن SNI Spoofing امن نیست یه مدت هم میگفتن Npv امن نیست و... کلا ما
اینها پروپاگاندای حکومته طبیعتا. یه مدتی هم ریخته بودن میگفتن SNI Spoofing امن نیست یه مدت هم میگفتن Npv امن نیست و... کلا ما از این چیزا زیاد دیدیم. توجه نکنید. اگر به من اعتماد دارید، حرف من رو گوش کنید و با خیال راحت استفاده کنید.

شیر و خورشید توسط یکی از افراد مورد اعتماد بنده نوشته شده و کدهاش هم به صورت متن‌باز، روی گیتهاب هست و میتونید برید مطالعه کن
شیر و خورشید توسط یکی از افراد مورد اعتماد بنده نوشته شده و کدهاش هم به صورت متن‌باز، روی گیتهاب هست و میتونید برید مطالعه کنید: https://github.com/shirokhorshid/shirokhorshid-android این اپ هیچ چیز ناامنی نداره و یه فورک از سایفون هستش. اگر این اپ ناامن باشه، طبیعتا یعنی سایفون ناامنه. که خب درست نیست

ارتباطات زیرساخت و سیستم DPI تمام ترافیک شما رو رصد میکنه. در این مقیاس شما نمیتونی بدون رانت و پارتی سروری پیدا کنی که بشه ا
ارتباطات زیرساخت و سیستم DPI تمام ترافیک شما رو رصد میکنه. در این مقیاس شما نمیتونی بدون رانت و پارتی سروری پیدا کنی که بشه این حجم ترافیک از روش رد کرد. متد خاصی هم پیدا کنی، درجا میفهمن سرورتو به یک طریقی وصل کردی به خارج. کلا تانل زدن و سرور خریدن رو از سرتون بیرون کنید و با WhiteDNS و MHR و Goose و Skirk و مابقی متدهای رایگان وصل بشید. به محض اینکه بشه تانل زد یا روش کم هزینه‌ای پیدا بشه من بهتون آموزش میدم

اکثر وی‌پی‌ان فروش‌هایی که شما می‌بینید عمده میخرن به عنوان واسطه و مجدد به شما میفروشن. خودشون کاره‌ای نیستن. منظور من کسایی بودش که مستقیم سرورشون رو وایت می‌کنن از بالا و ترابایت ترابایت ترافیک رد می‌کنن