es
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

Ir al canal en Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada

📈 Análisis del canal de Telegram Matin SenPai

El canal Matin SenPai (@matinsenpaii) es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 159 916 suscriptores, ocupando la posición en la categoría Otro.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 159 916 suscriptores.

Según los últimos datos del 27 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -501, y en las últimas 24 horas de 1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 33.01%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 21.60% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 52 781 visualizaciones. En el primer día suele acumular 34 529 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 751.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 28 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Otro.

159 916
Suscriptores
+124 horas
-5017 días
-50130 días
Archivo de publicaciones
اتصال به اینترنت آزاد با کمک گوگل درایو! 😮 🔥 آموزش متد جدید اسکیرک! 📣 برای این متد نیاز دارید به یه سرور لینوکسی ضعیف خارج کشور! 📹 لینک ویدیوی آموزشی روی یوتیوب 🔗 لینک ویدیوی‌ آموزشی از زیرساخت داخلی (مدت زمان یک روز)(اختصاصی) 🔗 لینک ویدیوی آموزشی از زیرساخت داخلی دوم (مدت زمان یک روز) 📱 گیت‌هاب پروژه اسکیرک 💳 حمایت مالی از من 🗣 اینترنت برای همه، یا هیچ‌کس! 🗣 @luluch_code 🏠 theazizi.ir

کلا باگ پنل سنایی بود. از اون طرف باگ سایفون هم بود متد ترکیبی یه روز کار کرد، تا دو روز بعدش هممون سر کار بودیم حتی با چند تا از بزرگان من صحبت می‌کردم نمی‌تونستیم بفهمیم چه خبر شده

photo content

دوستان عزیز، همونطور که عزیزانی که از زمان ترکیب با سایفون(اواخر اسفند) یادشون هست، این کار به ظاهر جادویی(!) باعث نمیشه از ح
دوستان عزیز، همونطور که عزیزانی که از زمان ترکیب با سایفون(اواخر اسفند) یادشون هست، این کار به ظاهر جادویی(!) باعث نمیشه از حجم کانفیگ جدیده مصرف بشه. بلکه همچنان از حجم کانفیگ پولیتون داره استفاده میشه. خواهشا همچین مطلب اشتباهی رو نشر ندید

این دوستمون گفت برای نت خودش هم وصل شده نمیدونم چه منطقه‌ایه اما خوش به حالش

اگر آیپی تمیز کلودفلر داشته باشید، ۱- آدمای عادی(مثل من) می‌تونید با https://youtu.be/svYBcv4bSzo به صورت رایگان پنل ادج بساز
اگر آیپی تمیز کلودفلر داشته باشید، ۱- آدمای عادی(مثل من) می‌تونید با https://youtu.be/svYBcv4bSzo به صورت رایگان پنل ادج بسازید، و جای address هرکدوم از کانفیگا، اگر آیپی تمیزتون رو بذارید کار میکنه. ۲- کسایی که پنل دارید می‌تونید یه inbound وب سوکت(WS) یا Xhttp بسازید با هاست و sni روی دامنه‌ای که به آیپیتون point کنه و پروکسی کلودفلرش روشن باشه، و جای address، آیپی تمیزتون رو بذارید. این شکلی باید کار کنه

یه سری تک و توک هنوز بهم میگن که اسپوف وصله اما خب ۹۹ درصد بسته شده. روی سرورهای ایرانتون تست بگیرید✅
یه سری تک و توک هنوز بهم میگن که اسپوف وصله اما خب ۹۹ درصد بسته شده. روی سرورهای ایرانتون تست بگیرید✅

چنین بود، افسانه‌ی شیر و خورشید🫠
چنین بود، افسانه‌ی شیر و خورشید🫠

Repost from White DNS
داخل گروه اصلی تاپیکی ساختیم به اسم «اولین شروع» که یک توضیح کامل از وایت دی ان اس هستش + یک سری رکورد صدا که آموزش و نحوه اس
داخل گروه اصلی تاپیکی ساختیم به اسم «اولین شروع» که یک توضیح کامل از وایت دی ان اس هستش + یک سری رکورد صدا که آموزش و نحوه استفاده کلی از اپلیکیشن رو آموزش میده. لینک گروه https://t.me/whitedns_group

نکته‌ی مهم راجب سرورهای StormDNS و MasterDNS که روی WhiteDNS استفاده می‌کنیم: هر سرور و پورت 53، فقط ظرفیت 255 کانکشن رو داره و دامنه برای تعداد بالاتر باید لودبالانس(توزیع بار) بشه. خلاصه اینکه اگر با سرورهای رایگان سرعت نسبتا پایینی رو تجربه می‌کنید، به خاطر تعداد بالای کانکشن روی اون سرور هستش. اگر سرور شخصی خودتون رو راه‌اندازی کنید(که آموزشش رو ضبط می‌کنم واستون) به هیچ وجه سرعت پایینی نخواهید داشت

نیاز داشتم روی هاست X ایرانی که اسمشو نمی‌برم یه سرویس بخرم می‌گه دامنه می‌خواد رفتم دامنه گرفتم میگه فقط دامنه .ir قبوله حالا رفتم از خودش دامنه گرفتم میگه احراز هویت سطح 3 نداری توی ایرنیک رفتم ایرنیک میگه سامانه هدا نصب کن داخلش احراز کن سامانه هدا نصب کردم عکس قیافه الان منو با عکس ۱۵ سالگیم که روی کارت ملیم هست می‌خواد تطبیق بده و نمیتونه میرم میبینم نوشته شماره پشتیبانی ۱۵۱۰ هست. حالا هرچی زنگ میزنیم هیچکس جواب نمیده و دیدم هرچی دامین داشتم هم پریده نمیتونم تمدید کنم با اینکه پولشو ازم گرفتن رسما دیوونه خونست

فردا میان میگن WhiteDNS هم ناامنه و حکومتیه مردم چه حرف‌ها که نمی‌زنن

ورژن جدید WhiteDNS Desktop واقعا خفنه. الانم با سرور رایگان وصلم هر سؤالی هم دارید توی کانال تیم جواب داده شده: @WhiteDNS
+1
ورژن جدید WhiteDNS Desktop واقعا خفنه. الانم با سرور رایگان وصلم هر سؤالی هم دارید توی کانال تیم جواب داده شده: @WhiteDNS

اگر رایتل دارید و کسب کار ندارید با این حال اس ام اس پرو اومده جدی نگیریدش چون اول ازتون پول میگیرن، بسته فعال میشه و بعد از دوروز بسته قطع میشه با این بهانه که شما صاحب کسب و کار نیستید و پیامک اشتباهی اومده. پولتونم برنمیگردونن. این عین دیالوگی بود که با کارمند رایتل داشتم ✍️ شیوان

چنل‌های این چنینی هم دنبال گرفتن ویو هستن و مدام در حال نشر دادن اطلاعات غلطن. به حرفشون توجه نکنید. الکی برگشته میگه حتما قب
چنل‌های این چنینی هم دنبال گرفتن ویو هستن و مدام در حال نشر دادن اطلاعات غلطن. به حرفشون توجه نکنید. الکی برگشته میگه حتما قبل از اتصال به یه اپلیکیشن IP های اپ رو چک کنید😂 انگار مردم متخصص شبکه‌ان بشینن Wireshark بزنن پکت‌های شبکه رو رصد کنن. جمع کنید مسخره بازیهاتون رو "از ابزارهای معتبر استفاده کنید" چشم الان میرم اینترنت پرو میخرم جناب

اینها پروپاگاندای حکومته طبیعتا. یه مدتی هم ریخته بودن میگفتن SNI Spoofing امن نیست یه مدت هم میگفتن Npv امن نیست و... کلا ما
اینها پروپاگاندای حکومته طبیعتا. یه مدتی هم ریخته بودن میگفتن SNI Spoofing امن نیست یه مدت هم میگفتن Npv امن نیست و... کلا ما از این چیزا زیاد دیدیم. توجه نکنید. اگر به من اعتماد دارید، حرف من رو گوش کنید و با خیال راحت استفاده کنید.

شیر و خورشید توسط یکی از افراد مورد اعتماد بنده نوشته شده و کدهاش هم به صورت متن‌باز، روی گیتهاب هست و میتونید برید مطالعه کن
شیر و خورشید توسط یکی از افراد مورد اعتماد بنده نوشته شده و کدهاش هم به صورت متن‌باز، روی گیتهاب هست و میتونید برید مطالعه کنید: https://github.com/shirokhorshid/shirokhorshid-android این اپ هیچ چیز ناامنی نداره و یه فورک از سایفون هستش. اگر این اپ ناامن باشه، طبیعتا یعنی سایفون ناامنه. که خب درست نیست

ارتباطات زیرساخت و سیستم DPI تمام ترافیک شما رو رصد میکنه. در این مقیاس شما نمیتونی بدون رانت و پارتی سروری پیدا کنی که بشه ا
ارتباطات زیرساخت و سیستم DPI تمام ترافیک شما رو رصد میکنه. در این مقیاس شما نمیتونی بدون رانت و پارتی سروری پیدا کنی که بشه این حجم ترافیک از روش رد کرد. متد خاصی هم پیدا کنی، درجا میفهمن سرورتو به یک طریقی وصل کردی به خارج. کلا تانل زدن و سرور خریدن رو از سرتون بیرون کنید و با WhiteDNS و MHR و Goose و Skirk و مابقی متدهای رایگان وصل بشید. به محض اینکه بشه تانل زد یا روش کم هزینه‌ای پیدا بشه من بهتون آموزش میدم

اکثر وی‌پی‌ان فروش‌هایی که شما می‌بینید عمده میخرن به عنوان واسطه و مجدد به شما میفروشن. خودشون کاره‌ای نیستن. منظور من کسایی بودش که مستقیم سرورشون رو وایت می‌کنن از بالا و ترابایت ترابایت ترافیک رد می‌کنن