en
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

Open in Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified

📈 Analytical overview of Telegram channel Matin SenPai

Channel Matin SenPai (@matinsenpaii) is an active participant. Currently, the community unites 159 982 subscribers, ranking in the Other category.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 159 982 subscribers.

According to the latest data from 25 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -295 over the last 30 days and by -295 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 34.00%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 22.86% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 54 438 views. Within the first day, a publication typically gains 36 596 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 762.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 26 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Other category.

159 982
Subscribers
-29524 hours
-2957 days
-29530 days
Posts Archive
اینطور که من می‌بینم، قطعی در پیش داریم به زودی

آیا سرور MasterDNS راه انداختید برای خودتون و خانوادتون؟
Anonymous voting

خلاصه خیلی ساده‌ی Fragment در Xray:
۱. Mux → ۸ - چند اتصال همزمان روی یک لینک. - مقادیر ممکن: 0 (خاموش)، ۴، ۸، ۱۶ - مثال: ۸ = خوب برای سرعت معمولی ۲. Fakehost → cloudflare.com - هاست جعلی (برای پورت‌های Non-TLS). - مقادیر ممکن: cloudflare.com, www.google.com, microsoft.com و غیره. ۳. Packets → tlshello - کدام پکت‌ها شکسته شوند. - مقادیر ممکن: - tlshello ← بهترین برای TLS - 1-3 یا 1-5 - all یا خالی (همه پکت‌ها) ۴. Length (byte) → 10-20 - اندازه هر تکه (به بایت). - مقادیر ممکن: 10-20, 15-30, 8-15, 20-40, 5-10 ۵. Interval (ms) → 10-20 - فاصله زمانی بین تکه‌ها (میلی‌ثانیه). - مقادیر ممکن: 10-20, 5-15, 15-30, 20-40
 نکته: هر چی Length و Interval کوچکتر باشه، پینگ کمتره ولی ممکنه کمتر کار کنه(قدرت عبور کمتر). و هر چی بزرگتر باشه، پینگ بیشتره اما ولی قدرت عبور هم بالاتره.

هرچی کانفیگ مرده بود با این تنظیمات واسم زنده شد. توضیحاتش رو هم میدم خدمتتون که هر کدوم چیه و Mux رو خاموش بذارید
هرچی کانفیگ مرده بود با این تنظیمات واسم زنده شد. توضیحاتش رو هم میدم خدمتتون که هر کدوم چیه و Mux رو خاموش بذارید

آموزش فعالسازی Fragment توی اپلیکیشن MahsaNG برای رفع مشکل سرعت آپلود و محدودیت اتصال توی برخی نقاط روی Auto بذارید فعلا، من
+3
آموزش فعالسازی Fragment توی اپلیکیشن MahsaNG برای رفع مشکل سرعت آپلود و محدودیت اتصال توی برخی نقاط روی Auto بذارید فعلا، من در ادامه واستون یه سری تنظیمات پیش‌فرض می‌ذارم که تست کنید روی اینترنتتون اگر الان کانفیگ واستون با سرعت خوبی وصله، نیازی به فعال کردن Fragment ندارید. چون سرعت کلی رو پایین میاره

ما آخر نفهمیدیم جنگ شد یا نشد

امیدوارم WhiteDNS ستاپ کرده باشید. برای اتصال توی شرایط جنگ دیگه حوصله‌ی اصرار نیست

اگر خواستید مفهوم فیلترینگ منطقه‌ای رو بفهمید، سوار اتوبوس بشید و از تهران برید خوزستان. به هر شهری می‌رسید آیپی تمیزهاتون از کار میفتن و باید دوباره اسکن کنید. به استان خوزستان که می‌رسید، گوشی تبدیل به یه پاره آجر بی‌مصرف میشه و فقط می‌تونید باهاش زنگ بزنید😂

‏وقتشه یه سری حقایق راجب بورسیه MEXT ژاپن بگم. حالم از این پوسترا مخصوصا راجب بورسیه‌ی ژاپن به هم می‌خوره. واقعیت: ۱- از چندی
‏وقتشه یه سری حقایق راجب بورسیه MEXT ژاپن بگم. حالم از این پوسترا مخصوصا راجب بورسیه‌ی ژاپن به هم می‌خوره. واقعیت: ۱- از چندین هزار متقاضی، سالانه زیر ۵۰ نفر(متغیر) مجموعا از تمام مقاطع برگزیده میشن که اونم کاملا شانسیه. ۲- انتخاب شدن شما تماما به نیاز ژاپن بستگی داره و اصلا هم اعلام نمی‌کنن که ما به فلان رشته نیاز داریم. ممکنه شما تمام شرایط عالی رو داشته باشی با بالاترین نمره، اما «امسال ژاپن به رشته شما نیاز نداشته باشه»(مقطع ارشد و دکتری) و این رو به صورت مبهم فقط بهتون میگن که شما رد شدید! یعنی هیچ دلیلی برای رد شدنتون بهتون نمیدن توی هیچ مقطعی. شخص A با دانش نزدیک به صفر بدون بلد بودن انگلیسی یا ژاپنی قبول میشه چون ژاپن این رشته رو نیاز داره، شخص B بدون توضیح رد میشه با اینکه دانش و علم خیلی بالایی داره یا حتی مدرک زبان ژاپنی داره، چون به رشته‌اش نیاز ندارن. و فقط میگن رد شدی بدون توضیح. ۳- روند غربالگری به شدت غیراستاندارد، و رد شدن توی هر مرحله بدون توضیح هست(سه مرحله داره شامل ارسال مدارک و آزمون کتبی و مصاحبه که هرجا رد شدید، علتی نمیگن) ۴- ثبت نام برخلاف به روز بودن خود کشور ژاپن، به صورت کاملا سنتی و با پست کردن مدرک کاغذی برای سفارت توی یه فرآیند بسیار زمان‌بر و استرس‌زا(نکنه فلان چیز رو یادم رفته باشه) و هزارتا دنگ و فنگ انجام میشه. همه چیز کاغذی. همه‌چیز. یعنی حتی زحمت نمی‌دن به خودشون کد ملی شما رو وارد کنن اطلاعاتتون رو بگیرن. و توی همه‌ی ۱۵-۲۰ تا مدرکی هم که می‌خوان، یه نقطه اگر اشتباه باشه رد می‌شید توی مرحله‌ی اول. که باز هم توضیحی نمی‌دن بهتون که چرا رد شدید. صرفا میگن نقص مدارک ۵- شما ممکنه تمام تلاشتون رو بکنید، همه‌ی مراحل رو قبول بشید، اما در نهایت ژاپن توی اون سال Mext رو برای ایران کنسل کنه!! بله درست شنیدید. پارسال به خاطر جنگ ۱۲ روزه، ژاپن بورسیه‌اش رو برای ایران لغو کرد(🤣🤣🤣) صرفا چون تایم آزمونش جنگ شد. به تعویق هم ننداخت. لغو کرد. امسال هم همین شد دقیقا و به دلیل وضعیت کشور، لغو کرد. و تمام کسایی که پارسال و امسال هدفشون رو گذاشته بودن Mext، گند خورد به زندگیشون. خلاصه‌ی کلام اینکه برای بورسیه تمرکزتون رو روی ژاپن به تنهایی نذارید و چندین تا کشور زیر نظرتون باشه

⭐️پروژه‌ی FreeLLMAPI — یه پروکسی OpenAI-compatible فوق‌العاده‌ست که ۱۶ تا از بهترین ارائه‌دهنده‌های LLM(مدل‌های زبانی بزرگ. ه
⭐️پروژه‌ی FreeLLMAPI — یه پروکسی OpenAI-compatible فوق‌العاده‌ست که ۱۶ تا از بهترین ارائه‌دهنده‌های LLM(مدل‌های زبانی بزرگ. همون هوش مصنوعی خودمون) رایگان رو روی هم جمع کرده! تقریباً ۱٫۷ میلیارد توکن توی هر ماه ظرفیت inference (از Google Gemini، Groq، Mistral، Cerebras، OpenRouter، GitHub Models، Cloudflare، NVIDIA، HuggingFace و ... + هر endpoint سفارشی مثل Ollama، vLLM، LM Studio و غیره) می‌ده. ویژگی‌های اصلی: 🔤یه endpoint واحد (/v1/chat/completions) برای همه‌چی 🔤روتینگ هوشمند + failover خودکار (اگر یه کلید به rate limit خورد، سریع میره سراغ بعدی) 🔤مدیریت دقیق quota هر api key تا زیر حد استفاده‌ی رایگان بمونیم 🔤کلیدها به صورت رمزنگاری‌شده ذخیره میشن 🔤داشبورد باحال برای مدیریت api key 🔤نصب خیلی راحت با Docker در واقع همه free tierهای پراکنده رو تبدیل کرده به یه LLM قدرتمند و همیشه در دسترس، بدون اینکه مجبور بشی با کلی SDK و rate limit جداگانه کلنجار بری. بهترین‌ها برای کدنویسی (بر اساس این پروژه و لیست هوش مصنوعی‌ها) عمدتاً DeepSeek V4 Pro، Qwen3-Coder سری (مخصوصاً Qwen3-Coder Next و 480B) و Codestral/Devstral هستن. ⚡️لینک پروژه: https://github.com/tashfeenahmed/freellmapi ✉️ t.me/MatinSenPaii

امیرپارسا زحمت کشید تمام لینک‌های ساب رو جمع کرد اینجا: https://t.me/xsfilterrnet/3549

بچه‌های WhiteDNS دارن رو یه چیزی کار می‌کنن که شاهکاره ایده‌اش (عاشق UI اولیه‌ی اپلیکیشنم😂)
+1
بچه‌های WhiteDNS دارن رو یه چیزی کار می‌کنن که شاهکاره ایده‌اش (عاشق UI اولیه‌ی اپلیکیشنم😂)

این هم بنچمارک‌ها(هرچند بنچمارک همیشه بزرگنمایی میشه به نفع مدل جدید و باید ببینیم در عمل چه اتفاقی میفته)
این هم بنچمارک‌ها(هرچند بنچمارک همیشه بزرگنمایی میشه به نفع مدل جدید و باید ببینیم در عمل چه اتفاقی میفته)

آنتروپیک هنوز جوهر Opus 4.8 خشک نشده بود، مدل جدید Fable 5 رو به عنوان قوی‌ترین مدل عمومی Claude معرفی کرد! این مدل توی برنامه‌نویسی، تحقیق و همینطور تحلیل تصویر عالی‌ترینه؛ هرچقدر کارمون پیچیده‌تر بشه، برتریش نسبت به مدل‌های دیگه بیشتر و بیشتر مشخص می‌شه. همینطور به دلیل توانایی‌های بالاش، برای موضوعات حساس مثل امنیت سایبری(هک و امنیت)، زیست‌شناسی(شاید تولید سلاح‌های زیستی)، شیمی(شاید تولید مواد مخدر😂) و مطالب مشابه، از مدل ضعیف‌تر Opus 4.8 استفاده می‌شه. همینطور همزمان مدل Mythos 5 هم معرفی شده که یه نسخه از Fable 5 با محدودیت‌های امنیتی کمتره. فعلاً Mythos 5 فقط در اختیار تیم‌های امنیت سایبری خود آمریکا و زیرساخت‌های حیاتیش هست و ممکنه بعداً برای پژوهش‌های پزشکی و امنیتی به افراد مورد اعتماد بیشتری داده بشه. طبق جدول منتشر شده، Mythos 5 و Fable 5 در بنچمارک‌ها امتیاز بالاتری نسبت به GPT 5.5 و Gemini 3.1 Pro و خود Claude Opus 4.8 کسب کردن

کاملا درسته و حواستون به این نکته باشه. اگر می‌خواید آیپیتون ثابت باشه و برای کارای حساس استفاده کنید، اولا که ترجیحا خودتون
کاملا درسته و حواستون به این نکته باشه. اگر می‌خواید آیپیتون ثابت باشه و برای کارای حساس استفاده کنید، اولا که ترجیحا خودتون VPS بگیرید و ستاپ کنید، دوما اگر می‌خواید از کانفیگای رایگان استفاده کنید یکی از کانفیگ‌ها رو انتخاب کنید و به هیچ وجه روی بالانسر هیدیفای یا Clash نباشید

من خودم با Hiddify راحتترم برای ساب، از اون استفاده میکنم کلا(با نت H+ الان دارم این پست رو می‌ذارم با همین ساب) اگر پینگ ندا
من خودم با Hiddify راحتترم برای ساب، از اون استفاده میکنم کلا(با نت H+ الان دارم این پست رو می‌ذارم با همین ساب) اگر پینگ نداد، توی تنظیمات Tls Fragment رو روشن کنید

این ساب‌ها رو می‌تونید توی هر کلاینت V2rayای که دارید وارد کنید و استفاده کنید ازشون

ساب لینک مخصوص تمامی اپراتور ها نامحدود ❤️ ✔️اپدیت کنین ساب رو اگه نتونستین اضافه کنین ساب رو کافیه لینکو توی مرورگر بزنید بالا میاد و کانفیگا رو کپی کنید ⚡️لینک ساب دائمی کانفیگ ها:
https://raw.githubusercontent.com/masir-sefid/Sub/main/@Masir_Sefid.txt
⚡️توی تمامی کلاینت ها به جز npv میتونین استفاده کنین پینگ نگیرین وصله 🟢نحوه ی اضافه کردن ساب لینک با اپدیت خودکار ⭐️پروکسی 1⭐️ دونیت برای کمک به ادامه دادن این مسیر❤️
🪐Channel | @Masir_Sefid | کانال🪐

Repost from White DNS
⏯️ ویدیو آموزش استفاده از WhiteDNS Wizard و نصب و راه‌اندازی کامل و اتوماتیک پنل ثنایی https://youtu.be/rxxlNXLcaqU

روش وارد کردن کلید avast secureline
هر کلید برای صد کاربر هستش
اگه به لوکیشن گیر داد داخل نرفت یبار کلیر کش کنید دوباره کلید رو وارد کنید یا به نت دیگه و vpn دیگه