211
订阅者
无数据24 小时
+37 天
-530 天
帖子存档
211
از یه جایی به بعد حتی اگر همه چیزم درست بشه، دیگه هیچ ارزشی نداره. هر چیزی تو زمانِ خودش قشنگه. مثلِ محبتی که یک نفر میتونست بهت بکنه و نکرد. درسته ماهیو هر وقت از آب بگیری تازهست، ولی به شرطی که اون ماهی تو آب نمرده باشه-
211
من توی زندگی فهمیدم
هر جا بودی که قدرتو ندونستن
یجا دیگه هست که حتی بیشتر از چیزی که
انتظار داری قدرتو میدونن
پس رها کن عزیز من
و بزار زندگی ببرتت جاهای بهتر …🤍
211
بالاخره یه روزی میپذیری و میگذری از همه نبودنها، نشدنها، نخواستنها، رفتنها، تموم شدنهاو ناامید شدنها، بدون اینکه دیگه دلیلش برات مهم باشه.
211
آدمی که من براش مهم باشم،بهم احترام میذاره.
آدمی که من براش مهم باشم،بهم حس امنیت میده.
آدمی که من براش مهم باشم،ازم چیزیو مخفی نمیکنه.
آدمی که من براش مهم باشم،نمیتونه راحت از دستم بده.
آدمی که من براش مهم باشم،هرکاری میکنه تا خوشحالم کنه.
آدمی که من براش مهم باشم،اگه ناراحتم کنه هرکاری میکنه تا از دلم دراره.
آدمی که من براش مهم باشم،نمیتونه از حالم برای مدت طولانی بی خبر باشه.
”آدمی که من براش مهم باشم با کاراش بهم نشون میده که برام ارزش قائله،نه حرفاش“.
211
دخترا وقتی توی یک رابطه خوب باشن ، خوشگل تر ، پر شور تر و با انرژی زنانه زیاد بنظر میان و این فقط از پس یه مرد با عرضه بر میاد .
211
رها كن بره ديگه٫مگه چقدر زنده اى كه هم نقش خانواده آدما رو بازى ميكنى تا تربيتشون كنى، هم نقش روانشناس واسشون ايفا ميكنى و مشكلات روحيشونو تحمل ميكنى، هم نقش سنگ صبور ايفا ميكنى و درداشونو گوش ميدى، هم نقش حضرت ايوب بازى ميكنى و منتظر ميمونى
اينا عوض بشن لااااامصب :))))))
211
از آدمایی که به جزئیات دقت میکنن خوشم میاد ، مثلا :
از کجا فهمیدی اینو دوست دارم ؟
بعد بگه از لا به لای حرفات فهمیدم
211
از اون آدمایی شدم که بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم.
دیگه نه توان آدمهای بلاتکلیف رو دارم، نه رفاقت های یکی دو روزه، نه هر نوع رابطهی انسانی نصفه و نیمه.
نداشتن خیلی از چیزا بهتر از نصفه و نیمه داشتنشونه، مخصوصا آدمها
211
هيج توجيهى وجود نداره دربارهی اينكه كسى "اجازه" داشته باشه بد بگه از كسى كه "ادعا" ميكنيد دوسش داريد!
اگر كسى داره درباره عزيزتون پيش شما اراجيف ميبافه و شما سكوت ميكنيد، شما كوچيكترين فرقى با اون آدم نداريد و متاسفانه تمام دوست داشتن و علاقه و عشقى كه به زبون مياريد، ادعايى بيش نيست!
اگر "ترس" توجيه مناسبى براى سكوتِ شماست، با ترساتون زندگى كنيد و ادعاى دوست داشتن رو تموم كنيد *
!کنجد!
211
لول اپ شدن استاندارد برای دخترا یهو اتفاق میفته.
یه جایی صبرت لبریز میشه میگی به چه حقی داره با من اینجوری رفتار میکنه، من حقم رفتار بهتریه، خداحافظ.
211
من اهل مهمونی و پارتی نیستم، با من از گیلان بگو، از بخار چایی توی دل جنگل، از آتیشی که وسط مه روستا روشنه، از ساحل های بارونی، و دلی که با همین چیزای ساده خوشه.
211
انقدر فروتـن هستم که؛
بدونم جای منو میشه پر کرد.
و انقدر عاقـل که،
مطمئنـم هیچکس مثل من نمیشه.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
