ch
Feedback
شین

شین

前往频道在 Telegram

لینک ناشناس من✨ t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

显示更多
伊朗147 949未指定类别
211
订阅者
无数据24 小时
+37
-530
帖子存档
‏ما هزاربار از هم خداحافظی کردیم و هزار و یک بار دل نکندیم.

‏اسم خودتون رو دوست نزارید وقتی خیلی راحت پشت سر حرف میزنید وقتی از صد تا دشمن بدتر میشید وقتی از اعتماد آدما سواستفاده میکنید ‏نه تنها دوست نیستید بلکه آدمم نیستید!

کنار گذاشتن یه سری آدم رفیق‌نما بزرگترین دستاورد امسالم بود🤞🏻

من همه چی ديدم، دوست ديدم، دشمن ديدم، از رفيق نامردى ديدم، از آشنا حسادت ديدم، ولى اينو فراموش نكن كسى كه بتونه ما رو از پا در بياره نديدم! 🤌🏻✨💙

سلیقم ادمیه که برام وقت میزاره،خوشحالم میکنه،بهم اهمیت میده، از ناراحت کردنم متنفره و بلده مردونه رفتار کنه. البته که اینا بیسیک ‌ترین چیزای یک رابطن 🤌🏻

‏و یهو تبدیل شدم به کسی که دیر جواب می‌ده، تنهایی رو ترجیح میده، اگر انرژی منفی حس کنه، ناپدید میشه و اگر دیگه کسی باهاش در ارتباط نباشه، براش اهمیتی نداره.

خيال نكن هميشه دلم برات ميميره

‏مهم نیست که چه کسی دوستت داره یا بهت علاقه منده ‏مهم اینه که چه کسی اونقدر شجاعت داره که ریسک کنه و هدفمند و پیوسته دنبالت بیاد و بارها و بارها تورو انتخاب کنه و حرف و عملش با هم یکی باشه

ذات مرد حمایتگر واقعا جذابه دوسش داری ؟ برات میخرم ناراحتی ؟ بپوش دارم میام مشکل پیش اومده ؟ حلش میکنم از پسش بر نمیای ؟ من کنارتم همین جمله های ساده‌ست که یه زن رو قوی تر دلگرم تر و عاشق تر میکنه

مهران مدیری حرف قشنگی زد و گفت: همیشه قبل از بحث با هر کسی دو تا سوال از خودتون بپرسید کجای زندگیشم؟ کجای زندگیمه؟ اگه جواب «هیچ جا» بود بحث بیخود نکنید.

وقتی تو رابطه ای هر عکسی رو لایک نکن ! هر جنس مخالفی رو فالو نکن ! برای هرکسی کامنت نزار ! هر استوری رو لایک نکن! «اسمش محدودیت نیست احترام به تعهد نسبت به پارتنرش»

"دوتایی" چه کلمه‌ی باحالیه. دوتایی بریم کوه. دوتایی بریم تاتر. دوتایی فیلم ببینیم. دوتایی بریم خرید. دوتایی شام درست کنیم. دوتایی مست کنیم. دوتایی بریم سفر. دوتایی برقصیم. دوتایی درستش کنیم...

چه ترکیبی🤌🏻🥹

لبخند بزن و امیدوار بمان به روزی که نخواهد آمد.

در آخرین لحظاتی که به تو نگاه میکردم، در چشمان تو شب بود و خودت ماه بودی…

این دفعه به مو رسید،پاره هم شد،گره هم نزدم،من دیگه نایی واسه ادامه دادن ندارم،بسه

خدا بهت نمیگه دوستت دارم به جاش یه پارتنر آذرماهی بهت میده🙂‍↔️

از لحاظ روحی نیاز دارم فاصله خونمون تا دریا پنج دیقه باشه🫠

در نهایت آن هایی میمانند که زیبایی واقعیت را در روحت دیدند ؛ باقی آهسته می‌روند✨