uk
Feedback
شین

شین

Відкрити в Telegram

لینک ناشناس من✨ t.me/BluChtBot?start=6ea3af06bfdbad8189

Показати більше
Іран147 949Категорія не вказана
211
Підписники
Немає даних24 години
+37 днів
-530 день
Архів дописів
از یه جایی به بعد حتی اگر همه چیزم درست بشه، دیگه هیچ ارزشی نداره. هر چیزی تو زمانِ خودش قشنگه. مثلِ محبتی که یک نفر می‌تونست بهت بکنه و نکرد. درسته ماهیو هر وقت از آب بگیری تازه‌ست، ولی به شرطی که اون ماهی تو آب نمرده باشه-

من توی زندگی فهمیدم هر جا بودی که قدرتو ندونستن یجا دیگه هست که حتی بیشتر از چیزی که انتظار داری قدرتو میدونن پس رها کن عزیز من و بزار زندگی ببرتت جاهای بهتر …🤍

بالاخره یه روزی میپذیری و میگذری از همه نبودن‌ها، نشدن‌ها، نخواستن‌ها، رفتن‌ها، تموم شدن‌هاو ناامید شدن‌ها، بدون اینکه دیگه دلیلش برات مهم باشه.

شد شد ، نشد راستش دیگه حوصله ندارم جهان یادگار است و ما رفتنی…

آدما دوتا چیزو خیلی زود فراموش میکنن؛ خوبی که بهشون کردی و بدی که بهت کردن.

آدمی که من براش مهم باشم،بهم احترام میذاره. آدمی که من براش مهم باشم،بهم حس امنیت میده. آدمی که من براش مهم باشم،ازم چیزیو مخفی نمیکنه. آدمی که من براش مهم باشم،نمیتونه راحت از دستم بده. آدمی که من براش مهم باشم،هرکاری میکنه تا خوشحالم کنه. آدمی که من براش مهم باشم،اگه ناراحتم کنه هرکاری میکنه تا از دلم دراره. آدمی که من براش مهم باشم،نمیتونه از حالم برای مدت طولانی بی خبر باشه. ”آدمی که من براش مهم باشم با کاراش بهم نشون میده که برام ارزش قائله،نه حرفاش“.

دخترا وقتی توی یک رابطه خوب باشن ، خوشگل تر ، پر شور تر و با انرژی زنانه زیاد بنظر میان و این فقط از پس یه مرد با عرضه بر میاد .

رها كن بره ديگه٫مگه چقدر زنده اى كه هم نقش خانواده آدما رو بازى ميكنى تا تربيتشون كنى، هم نقش روانشناس واسشون ايفا ميكنى و مشكلات روحيشونو تحمل ميكنى، هم نقش سنگ صبور ايفا ميكنى و درداشونو گوش ميدى، هم نقش حضرت ايوب بازى ميكنى و منتظر ميمونى اينا عوض بشن لااااامصب :))))))

photo content

photo content

از آدمایی که به جزئیات دقت میکنن خوشم میاد ، مثلا : از کجا فهمیدی اینو دوست دارم ؟ بعد بگه از لا به لای حرفات فهمیدم

از اون آدمایی شدم که بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب می‌کنم. دیگه نه توان آدم‌های بلاتکلیف رو دارم، نه رفاقت‌ های یکی دو روزه، نه هر نوع رابطه‌ی انسانی نصفه و نیمه. نداشتن خیلی از چیز‌ا بهتر از نصفه و نیمه داشتنشونه، مخصوصا آدم‌ها

هيج توجيهى وجود نداره درباره‌ی اينكه كسى "اجازه" داشته باشه بد بگه از كسى كه "ادعا" ميكنيد دوسش داريد! اگر كسى داره درباره عزيزتون پيش شما اراجيف ميبافه و شما سكوت ميكنيد، شما كوچيكترين فرقى با اون آدم نداريد و متاسفانه تمام دوست داشتن و علاقه و عشقى كه به زبون مياريد، ادعايى بيش نيست! اگر "ترس" توجيه مناسبى براى سكوتِ شماست، با ترساتون زندگى كنيد و ادعاى دوست داشتن رو تموم كنيد * !کنجد!

۲۴ سالگی✨هنوزم خودمم فقط حالم بهتره و آرزوهام بزرگتر ، قدر خودمم بیشتر میدونم❤️
۲۴ سالگی✨هنوزم خودمم فقط حالم بهتره و آرزوهام بزرگتر ، قدر خودمم بیشتر میدونم❤️

‏لول اپ شدن استاندارد برای دخترا یهو اتفاق میفته. یه جایی صبرت لبریز میشه میگی به چه حقی داره با من اینجوری رفتار می‌کنه، من حقم رفتار بهتریه، خداحافظ.

هیچ علاقه ای به دیده شدن ندارم . فقط میخوام مشغول ، پر در آمد ، سالم و در نهایت خوشحال باشم✨

برای هرچیزی که میخواستم زیادی تایم دادم و صبوری کردم.تمومه دیگه

من اهل مهمونی و پارتی نیستم، با من از گیلان بگو، از بخار چایی توی دل جنگل، از آتیشی که وسط مه روستا روشنه، از ساحل های بارونی، و دلی که با همین چیزای ساده خوشه.

In Shaba.mp32.22 MB

انقدر فروتـن هستم که؛ بدونم جای منو میشه پر کرد. و انقدر عاقـل که، مطمئنـم هیچکس مثل من نمیشه.