ch
Feedback
🚀 Crypto DCA | Sinhala💰

🚀 Crypto DCA | Sinhala💰

前往频道在 Telegram

💰 Crypto DCA | Sinhala Invest smart, not fast! 💎 📈 DCA එකෙන් සතියකට හෝ මාසෙකට අඩු මුදලක් invest කරලා crypto ලෝකේ දිගුකාලීනව ලාභදායක වෙන්න. 🔥 Low risk • High confidence • Long-term growth #CryptoDCA #Sinhala #Cryptoසිංහල

显示更多
9 999
订阅者
无数据24 小时
-717 天
-35030 天

数据加载中...

标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
五月 '26
五月 '260
在0个频道中
四月 '26
+2
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+3
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+2
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+2
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+6
在0个频道中
Get PRO
九月 '250
在0个频道中
Get PRO
八月 '250
在0个频道中
Get PRO
七月 '250
在0个频道中
Get PRO
六月 '250
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+1
在0个频道中
Get PRO
三月 '250
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+22
在2个频道中
Get PRO
一月 '25
+4
在1个频道中
Get PRO
十二月 '24
+1 248
在2个频道中
Get PRO
十一月 '24
+131
在1个频道中
Get PRO
十月 '24
+160
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+306
在2个频道中
Get PRO
八月 '24
+171
在2个频道中
Get PRO
七月 '24
+65
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+41
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+121
在2个频道中
Get PRO
四月 '24
+141
在2个频道中
Get PRO
三月 '24
+213
在1个频道中
Get PRO
二月 '24
+195
在1个频道中
Get PRO
一月 '24
+429
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+192
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+245
在1个频道中
Get PRO
十月 '23
+746
在3个频道中
Get PRO
九月 '23
+6 039
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+4 507
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+8 542
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
03 五月0
02 五月0
01 五月0
频道帖子
මේ වීඩියෝ එක අද හවස 6 PM SL Tutorial යූටියුබ් නාලිකාවේ යනවා. ඔයාලගේ සල්ලි හොරා කන විදිය කියල දෙන්නේ.. කැමති අය බලලා බේරෙන්න.
මේ වීඩියෝ එක අද හවස 6 PM SL Tutorial යූටියුබ් නාලිකාවේ යනවා. ඔයාලගේ සල්ලි හොරා කන විදිය කියල දෙන්නේ.. කැමති අය බලලා බේරෙන්න.

2
සමහරවිට මේක වැදගත් වෙයි 🤠 අපේ සෙට් එක මට මැසේජ් කරලා අහනවා මම මේ කරන දේවල්මේ කියල දෙන්න කියල .... (YOUTUBE + Crypto ) මම දන්
සමහරවිට මේක වැදගත් වෙයි 🤠 අපේ සෙට් එක මට මැසේජ් කරලා අහනවා මම මේ කරන දේවල්මේ කියල දෙන්න කියල .... (YOUTUBE + Crypto ) මම දන්න දේ අනිවාර්යයෙන්ම කියලා දෙනවා... (මමත් ලොකු පොරක් නෙවෙයි තාමත් ඉගෙන ගන්න කෙනෙක්) මටත් කාලයක් තිබුණා කන්නවත් හරියට මුදල් නැතිව.. මොනව කරන්නද කියලා හිතාගන්නවත් බැරුව 🙄 උඹලා දන්නවද මම මොකක්ද කරේ කියලා ... මට වුවමනා දේ පස්සෙ හති දදා දුවපු එක.. ආපහු හැරිලා බලද්දී මට හිතෙනවා මට මෙහෙම දෙයක් කරන්න පුළුවන් වුනාද කියලා.... 🤒😵‍💫 අද මම යම් තැනක ඉන්නවනම් ඒ තැනට එන්න එකම හේතුව මගේ කඩා වැටීම් .. එනිසා මගේ මිත්‍රයෝ උඹල කාට හරි කෙලවිලා ඉන්න කියල හිතෙනවනම් උඹට කෙලවිලා නෑ ඔය තමා උඹට ලැබුණු හොඳම මොරාල් එක.. වැටෙන තරමට තමා නැගිටින්නේ.. මේක මචං මම අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ. Youtube වලින් සල්ලි හොයන්න මට අවුරුදු හතරකට වඩා ගියා ... ( ඔය එකක්) අලුතින් හිතන්න .. අලුතින් දේවල් කරන්න... ඔයාට අවශ්‍ය දේ පස්සේ හතිදා දුවන්න... ආපහු හැරිලා බලද්දීත් ඒ හිටියේ මමම ද කියලා හිතෙන තරමට දුවන්න.. උඹට අනිවාර්යෙන්ම පුළුවන්.. _ ධනා _ Dhananjaya Sandaruwan #SriLanka 🇱🇰 #cryptotrading #crypto #Binance #motivationsinhala #slviralpost #dhananajayasandaruwan #onlinemoney
0
3
🪔✨ සුභ දිවාලි උත්සවයක් වේවා! ✨🪔 අඳුර මැඬවමින් ආලෝකය විහිදෙන පරිදි — ඔයාගේ crypto journey එකත් අද සිට අලුත් ආලෝකයක් ගනියි 💫
🪔✨ සුභ දිවාලි උත්සවයක් වේවා! ✨🪔 අඳුර මැඬවමින් ආලෝකය විහිදෙන පරිදි — ඔයාගේ crypto journey එකත් අද සිට අලුත් ආලෝකයක් ගනියි 💫 💰 ජයග්‍රහණය, ආශිර්වාද සහ සතුටින් පිරුණු දිවාලි දවසක් වේවා! #Deepavali2025 #SLTutorial #CryptoFamily #SriLanka #FestivalOfLights කමෙන්ට් එකක් දාගෙන යන්න අමතක කරන්න එපා 👍
0
4
🧩 DCA කියන්නේ මොකක්ද? DCA කියන්නේ ඔබ එක පාරට විශාල මුදලක් invest නොකර, ඒ වෙනුවට ඉතාමත් පොඩි ප්‍රමාණවල් වලින් ආයෝජනය කරන ක්‍ර
🧩 DCA කියන්නේ මොකක්ද? DCA කියන්නේ ඔබ එක පාරට විශාල මුදලක් invest නොකර, ඒ වෙනුවට ඉතාමත් පොඩි ප්‍රමාණවල් වලින් ආයෝජනය කරන ක්‍රමයක්. මෙහිදී ඔබ තෝරාගන්නා කොයින්වල මිල පහළ යන අවස්ථාවන්වල ඉතාමත් කුඩා ප්‍රමාණවල් වලින් මිලදී ගැනීම සිදුකරනවා. ( මෙය ඔබට මිල පහළ යන අවස්ථාවන්වල පමණක් නෙවෙයි අවශ්‍ය නම් කෙනෙකුට දිනපතා එහෙමත් නැතිනම් සතිපතා එහෙමත් නැතිනම් මාස් පතා මුදල් යෙදවීමෙන් කොයින් මිලදී ගැනීමත් සිදුකරන්න පුළුවන් ) ⸻ 💡 මෙකෙන් ලැබෙන ප්‍රයෝජන 1. මධ්‍යස්ථ මිලකට crypto (Coins) ලැබෙනවා. 2. ලොකු දැනුමක් අවශ්‍ය නැහැ තීරණ ගන්න අපහසු නැහැ 3. දිගුකාලීනව ලාභදායකයි ⸻ 📈 උදාහරණයක් ඔයා Bitcoin එකට DCA කරන්නේ කියලා හිතමු👇 • ඔක්තෝබර් වලට $100 buy කරනවා – BTC price $50,000 • නොවැම්බර් වලට $100 buy කරනවා – BTC price $40,000 • දෙසැම්බර් වලට $100 buy කරනවා – BTC price $60,000 එතකොට ඔයාගේ average buy price ≈ $50,000, ඒ කියන්නේ අවසානයේදි වඩා හොඳ මිලකට BTC එක ගන්න ලැබෙනවා. ලංකාවේ මම දකින දෙයක් තමා හුඟ දෙනෙක් මාකට් එකේ ඉන්වෙස්ට් කරන්නේ ක්‍රිප්ටෝල මිල ඉතාමත් ඉහල අවස්ථාවන්වල . එමගින් වෙන්නේ ආයෝජකයන්ගේ මුදල් නැති වෙන එක එහෙමත් නැතිනම් පාඩු සිද්ධ වෙන එක. එහෙම වෙන්නෙ නැතුව ඔයාටත් මේකෙන් සාර්ථක වෙන්න ඕනෙනම් අපි කියලා දෙන්නං මේකට තියෙන මඟ.
0
5
Binance futures Trade දාලා loss වෙච්ච අයට අයට නැවත කොටසක් ලබා දුන්නා. ඔයාගේ එකවුන්ට් එකත් ලොස්වෙලා නම් ඇවිල්ලද කියල බලන්න. ආව
Binance futures Trade දාලා loss වෙච්ච අයට අයට නැවත කොටසක් ලබා දුන්නා. ඔයාගේ එකවුන්ට් එකත් ලොස්වෙලා නම් ඇවිල්ලද කියල බලන්න. ආව අය loss ප්‍රමාණයයි ලැබුණු ප්‍රමාණයයි කමෙන්ට් කරගෙන යන්න.
0
6
🚀 Crypto DCA | Sinhala 💰 💎 Learn, invest, and grow your crypto portfolio step by step! 📊 අපි කියලා දෙන්නේ DCA (Dollar Cos
🚀 Crypto DCA | Sinhala 💰 💎 Learn, invest, and grow your crypto portfolio step by step! 📊 අපි කියලා දෙන්නේ DCA (Dollar Cost Averaging) ක්‍රමය, දිගුකාලීන ආයෝජන මඟ, සහ නවතම crypto විශ්ලේෂණ. 🌍 සිංහලෙන් Crypto ඉගෙනගන්න, සාර්ථකය වෙන්න ඔයාටත් පුළුවන්. 📢 මෙතැනින් ඔබට ලැබෙන දේවල්: ✅ DCA portfolio updates ✅ සිංහලෙන් crypto පාඩම් (Crypto education in Sinhala) ✅ වෙළඳපොළ විශ්ලේෂණ සහ news 🔥 DCA මගින් දිනන්න — හැමදිනම little step එකක්. #CryptoDCA #Sinhala #Cryptoසිංහල
0
7
Popit Time 🤪
Popit Time 🤪
0
8
https://vt.tiktok.com/ZSBmn123V/
0
9
DCA කරන්න 🔥
DCA කරන්න 🔥
0
10
අද වීඩියෝ එක හවස පහමාරට අරගෙන එනව. (5.30 PM) නොමිලේ USDT ලබාදෙන ලින්ක් එක පළමු කමෙන්ට් එකේ ඇති. sl tutorial youtube නාලිකාවේ
අද වීඩියෝ එක හවස පහමාරට අරගෙන එනව. (5.30 PM) නොමිලේ USDT ලබාදෙන ලින්ක් එක පළමු කමෙන්ට් එකේ ඇති. sl tutorial youtube නාලිකාවේ අවසානයට දාපු වීඩියෝ එකේ ( අද 5.30 pm)පළමු කමෙන්ට් එකේ Free Crypto Link එක දාල තියෙනවා. ඒවගේම ඒ වීඩියෝ එකේ ලයික් එකක් දාල කමෙන්ට් එකක් දාන අයත් තෝරලා USDT ලබාදෙනවා. මට පුළුවන් උපරිමයෙන්ම මම ඔයාලට නොමිලේ USDT ලබාදෙනවා.
0
11
ඔන්න අදත් අරගෙන ආවා වීඩියෝ එකක් 🔥🔥🔥🚀 https://youtu.be/EzS11Nxoboc https://youtu.be/EzS11Nxoboc
ඔන්න අදත් අරගෙන ආවා වීඩියෝ එකක් 🔥🔥🔥🚀 https://youtu.be/EzS11Nxoboc https://youtu.be/EzS11Nxoboc
0
12
https://youtu.be/OC_p_y2hyO0 https://youtu.be/OC_p_y2hyO0 👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆 කලින් video එකේ කමෙන්ට්ස් දාපු winners ල ම
https://youtu.be/OC_p_y2hyO0 https://youtu.be/OC_p_y2hyO0 👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆 කලින් video එකේ කමෙන්ට්ස් දාපු winners ල මට මට message එකක් දාන්න. @sltutorial අදත් උදෑසන නවයට අලුත් video එකක් ගෙනාවා . ඔයාලට පුළුවන් වීඩියෝ එකට පුංචි ලයික් එකක් දාලා කමෙන්ට් එකක් දාලා රුපියල් 2000 මුදල් ත්‍යාග ලබාගන්න . විශේෂයෙන් කියන්න ඕනේ මුලින්ම වීඩියෝ එක බලන අයට නොමිලේ USDT ලබාගන්න පුළුවන් කමෙන්ට් එකේ පින් කරලා තියෙනවා ( Free USDTcode හැම පැයක ම අලුත් කරනවා. මුලින් බලන අයට දාපු ගමන් claim කරගන්න පුළුවන් . ඒක නිසා අද උදෑසන නවයට වීඩියෝ එක දාපු ගමන් බලල නොමිලේ USDT ලබා ගන්න. 🔥🔥
0
13
මිල අඩුවුණු අවස්ථාවක Broccoli පොඩ්ඩක් අරගෙන තියාගන්න. මිලදීගන්න පහත exchange එක හදාගන්න. 👇👇👇👇👇👇 MEXC Exchange දරාගන්න ප
මිල අඩුවුණු අවස්ථාවක Broccoli පොඩ්ඩක් අරගෙන තියාගන්න. මිලදීගන්න පහත exchange එක හදාගන්න. 👇👇👇👇👇👇 MEXC Exchange දරාගන්න පුළුවන් පුංචි මුදලක් යොදවන්න
0
14
Binance Campus මේ වර්ෂයේ ශ්‍රී ලංකාව තුළ පැවැත්වෙනවා. 🔥🔥 Binance Campus එකට ගිහිල්ලා අප්ඩේට් එකක් දෙන්නම් . #binancecampus
Binance Campus මේ වර්ෂයේ ශ්‍රී ලංකාව තුළ පැවැත්වෙනවා. 🔥🔥 Binance Campus එකට ගිහිල්ලා අප්ඩේට් එකක් දෙන්නම් . #binancecampus
0
15
අද වීඩියෝ එකේ දැම්මෙන් ලක්ෂ දහඅටකට වඩා වැඩි මුදලක් හොයපු ක්‍රමයක් ගැන.මේ වගේ මුදල් ඔයාලටත් හොයන්න පුළුවන්. විශේෂත්වය තමා සත පහක්වත් වියදම් වෙලා නෑ. අද වීඩියෝ එක අනිවාර්යයෙන්ම බලන්න. 🔥🔥
0
16
1. අද දාපු වීඩියෝ එක හොයාගන්න බැරිනම්. මුලින්ම youtube එකට යන්න. sl tutorial කියල youtube එකේ සර්ච් කරන්න. (Sl tutorial ටච් ක
1. අද දාපු වීඩියෝ එක හොයාගන්න බැරිනම්. මුලින්ම youtube එකට යන්න. sl tutorial කියල youtube එකේ සර්ච් කරන්න. (Sl tutorial ටච් කරපු ගමන් sl tutorial කියන එක කොපි වෙනවා. ) වීඩියෝ එක බලලා නොමිලේ USDT ගන්න . ඒවගේම පුංචි Like එකක් දාල කමෙන්ට් එකක් දාලා රුපියල් දෙදහක giveaway ලබාගන්න.
0
17
1. ඔන්න වීඩියෝ එක publish කරා නොමිලේ USDT ලබා ගන්න . දැන්ම බැලුවොත් ලබා ගන්න පුළුවන්. පරක්කු වුනොත් ආයෙත් පැයකට පස්සේ උත්සාහ
1. ඔන්න වීඩියෝ එක publish කරා නොමිලේ USDT ලබා ගන්න . දැන්ම බැලුවොත් ලබා ගන්න පුළුවන්. පරක්කු වුනොත් ආයෙත් පැයකට පස්සේ උත්සාහ කරන්න. 🔥🔥 ඔයාලා දන්නවනෙ දෙනව කිව්වොත් අනිවාර්යෙන්ම මම දෙනවා. ❤️🔥 like එකක් දාල කමෙන්ට් එකක් දාන්නත් අමතක කරන්න එපා.. 👍
0
18
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ https://youtu.be/e9-0Czl6NFM https://youtu.be/e9-0Czl6NFM 👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆 කලින් video එකේ කමෙන්ට්ස් දාප
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ https://youtu.be/e9-0Czl6NFM https://youtu.be/e9-0Czl6NFM 👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆 කලින් video එකේ කමෙන්ට්ස් දාපු winners ල මට මට message එකක් දාන්න. @sltutorial අදත් උදෑසන නවයට අලුත් video එකක් ගෙනාවා . ඔයාලට පුළුවන් වීඩියෝ එකට පුංචි ලයික් එකක් දාලා කමෙන්ට් එකක් දාලා රුපියල් 2000 මුදල් ත්‍යාග ලබාගන්න . විශේෂයෙන් කියන්න ඕනේ මුලින්ම වීඩියෝ එක බලන අයට නොමිලේ USDT ලබාගන්න පුළුවන් කමෙන්ට් එකේ පින් කරලා තියෙනවා ( Free USDTcode හැම පැයක ම අලුත් කරනවා. මුලින් බලන අයට දාපු ගමන් claim කරගන්න පුළුවන් . ඒක නිසා අද උදෑසන නවයට වීඩියෝ එක දාපු ගමන් බලල නොමිලේ USDT ලබා ගන්න. 🔥🔥
0
19
සත පහක් වත් වියදම් නොකර ලක්‍ෂ දහඅටක් හෙව්වා..🔥🔥🔥 1. සත පහක් වත් වියදම් නෑ 2. Referral මොනවත් නෑ අද මේ කියන්න යන්නේ අවුරුද්+1
සත පහක් වත් වියදම් නොකර ලක්‍ෂ දහඅටක් හෙව්වා..🔥🔥🔥 1. සත පහක් වත් වියදම් නෑ 2. Referral මොනවත් නෑ අද මේ කියන්න යන්නේ අවුරුද්දකට වඩා මහන්සි වුනු ප්‍රොජෙක්ට් එකක් ගැන. (BERA) ඔයාලා දන්නව මම සාක්ෂි නැතුව දෙයක් පටන් ගන්නේ නෑ.. ඔන්න සාක්ෂි ඇතුව පටන් ගන්න යන්නේ අවුරුද්දක් ඇතුළත ලක්ෂ දහ අටක්.. 💰 හරි දැන් ඔයාලා ඇත්තටම මේකෙන් මුදලක් හොයන්න පුළුවන් කියල දකින්නැතිනේ. නමුත් මෙන්න මේ දේවල් ගැන අනිවාර්යෙන්ම ඔයාලා දැනගන්න ඕනේ. ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ මේ වෙනකොට ටෙස්නෙට් ගණනාවක් කරලා තියෙනවා.. ඒවගෙන් ලැබූ නැති ඒවා ගොඩක් තියෙනවා.. අනේ ලැබෙන්නෙ නෑනේ පොඩ්ඩයිනෙ ලැබෙන්නේ කියලා වැඩේ අතාරින්නෙ නෑ.. අතෑරිය නැති එකේ ප්‍රතිඵල ඔන්න තියෙනවා. 🔥 කරන හැම එකෙන්ම ලැබෙන්නේ නෑ.. ඒ වුනාට අපිට හරි යන අවස්ථාවක් අනිවාර්යයෙන්ම එනවා. මම වෙන අය වගේ සුරංගනා කතා කියන්නේ නෑ.. මුදල් හොයන්න බැරි ලම්බවල් එක දිගට දාන්නේ නෑ.. ඉතින් ඔයාලට tesnet කරනවා නම් කෙටිකාලීනව මුදල් හොයන්න බලාපොරොත්තුවෙන් කරන්න එපා. අඩුම අවුරුද්දක්වත් එක දිගට කරන්න ඕනේ. එහෙම කැමති අයට අද ඉඳලා වැඩ පටන් ගන්න පුළුවන්. Tesnet කරන්න කැමති අය පහත චැනල් එකට ජොයින් වෙන්න. කරන්නෙ නැති අය බොරුවට ජොයින් වෙන්න එපා. https://t.me/TestnetHunterslk මම ධනංජය සඳරුවන් (SL TUtorial)
0
20
ඔන්න ඔහොමයි සමහර චැනල් වල ප්‍රොපිට් කාඩ් දාන්නේ.. 😃 වරදවා වටහා ගන්න එපා ලැවරේජ් එක වෙනස් කරහම තමා ඔය විදිහට වැටෙන්නේ.. ඉස්සර
ඔන්න ඔහොමයි සමහර චැනල් වල ප්‍රොපිට් කාඩ් දාන්නේ.. 😃 වරදවා වටහා ගන්න එපා ලැවරේජ් එක වෙනස් කරහම තමා ඔය විදිහට වැටෙන්නේ.. ඉස්සරහට ඔයාලා වෙනුවෙන් ලොකු වැඩක් කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා 🔥🔥❤️
0