ch
Feedback
Electrical Power 26⚡

Electrical Power 26⚡

前往频道在 Telegram
468
订阅者
-124 小时
无数据7
+1230
帖子存档
ده ملخص للابات بالشرح احتياطي و الخطوات

labs circuit.pdf1.41 MB

شباب لقينا دول امبارح في صالة 4 قبل تسليم البروچيكت ، اللي ضايع منه حاجة منهم يكلمنا
شباب لقينا دول امبارح في صالة 4 قبل تسليم البروچيكت ، اللي ضايع منه حاجة منهم يكلمنا

Audio from Rewan Khaled

آخر سكشن فلويد هيكون بكرا إن شاء الله فترة تالتة و رابعة في ك٢

ارقام الجلوس نزلت علي ابن الهيثم يا شباب ماعدا آخر مادتين https://Alexu.mans.edu.eg

شباب الباشمهندس طالب نحسب التاو في الريبورت

ما تنسوش يا شباب و هنقفل الفورم بكرا الساعة ١٢ الظهر إن شاء الله عشان نلحق نسملها للمعيدين

المناقشة هتكون في مكتب معيدين باور كهربا الدور الاول

نقلا عن زميلنا في الدفعة يا شباب جزاه الله كل خير مساء الخير ياباشمهندسين, انا سجلت فيديو عملت فيه التجربة بتاعة الماتلاب حاولت والله اختصر الوقت وطلع معايا نص ساعة التجربتين على simulink و simscape https://www.youtube.com/watch?v=Y33IgZJKcjE معلش حابب انوه اني غلطت في الفيديو وقولت ان الsimulink و الsimscape عبارة عن libraries مختلفة بس لما دورت عرفت ان الsimulink ده عبارة عن environment و الsimscape عبارة عن library اتمنى لو لاقيتو اخطاء تانية تقولولي

يبقا في محاضرة إن شاء الله اكيد في ناس قالت مش هتحضر و هتحضر 🙈

شباب الدكتور بكرة مش محضر حاجة للمحاضرة هو جاي بس عشان الي عنده اسألة فهل في عدد عنده اسألة هيحضر ولا يلغيها؟ حاولنا معاه تكون اونلاين ومش موافق ف حد هيحضر بكرا؟؟
Anonymous voting

محاضرة السيركيتس بتاعة الأسألة الدكتور مش هيشرح حاجة جديدة هتكون اللي عايز يتناقش أو يسأل علي حاجة هتكون بكرا إن شاء الله الفترة التانية في C40 في SSP الدور التاني

شباب التسليم هيتشفت ربع ساعة يعني اول تيم هيبدأ 12:25 كل تيم ييجي بعد ربع ساعة من اللي مكتوب هنا

ال report لل Line follower بس يا شباب بالنسبة لبروچكت باشمهندس حبيب عايز ال simulation بس

Microprocessors Teams Sheet مواعيد تسليم كل فريق, ياريت كل الفرق تراجع الأسماء و الID ولو في حاجة غلط بلغونا https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TikeYoFRsfHfhnUB9r3eiacxxewig3S-U5XhFIG51cg/edit?usp=sharing نقلا عن م/حبيب: أولا هنشوف التيم حقق المطلوب و لا لا سواء ف العربية او ل الدايرة تاني حاجة كل واحد هيتسال سوال او اتنين المطلوب كمان محدش يطبع اي ريبورت كل حاجة تبقي علي اللابتوب اللي هيطبع بس ورقة واحدة فيها اسماء التيم كل تيم ييجي بالتراك اللي جرب عليه عشان لو فيه calibration معين او كدة ف تمام أو لو عايزين تشتركوا في تراك دي حاجة ترجع ليكم

شباب تيمي النهاردة كنا شغالين في صالة 4 ونسينا شاحن بطاريات هناك لو حد لقاه يكلمني

بالنسبة للناس اللي مسجلة ميكرو تحسين من دفعات اكبر ،تسجل ع الفورم دي عشان باشمهندس حبيب يدكم درجة اعمال السنة https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJFH_eplqeGQDllBDI6MXEMg2HS7j_dSe2SAEpp2Y7Sq22Bg/viewform?usp=sf_link

شباب ياريت الي مسجلش في الفورم يسجل بسرعه عشان المعيدين بيستعجلونا عشان نظبط المواعيد فا هتتقفل بكره الصبح ونبعتها ان شاءالله