468
Suscriptores
-124 horas
Sin datos7 días
+1230 días
Archivo de publicaciones
Matlap Discussion Timeline
https://docs.google.com/spreadsheets/d/14eZKbFNmtEr7_I93nER40YrdbfVJKIa6H4SA9sRq4Js/edit?usp=sharing
شباب لقينا دول امبارح في صالة 4 قبل تسليم البروچيكت ، اللي ضايع منه حاجة منهم يكلمنا
ارقام الجلوس نزلت علي ابن الهيثم يا شباب ماعدا آخر مادتين
https://Alexu.mans.edu.eg
ما تنسوش يا شباب و هنقفل الفورم بكرا الساعة ١٢ الظهر إن شاء الله عشان نلحق نسملها للمعيدين
نقلا عن زميلنا في الدفعة يا شباب جزاه الله كل خير
مساء الخير ياباشمهندسين,
انا سجلت فيديو عملت فيه التجربة بتاعة الماتلاب حاولت والله اختصر الوقت وطلع معايا نص ساعة التجربتين على simulink و simscape
https://www.youtube.com/watch?v=Y33IgZJKcjE
معلش حابب انوه اني غلطت في الفيديو وقولت ان الsimulink و الsimscape عبارة عن libraries مختلفة بس لما دورت عرفت ان الsimulink ده عبارة عن environment و الsimscape عبارة عن library اتمنى لو لاقيتو اخطاء تانية تقولولي
شباب الدكتور بكرة مش محضر حاجة للمحاضرة هو جاي بس عشان الي عنده اسألة فهل في عدد عنده اسألة هيحضر ولا يلغيها؟
حاولنا معاه تكون اونلاين ومش موافق ف حد هيحضر بكرا؟؟
محاضرة السيركيتس بتاعة الأسألة الدكتور مش هيشرح حاجة جديدة هتكون اللي عايز يتناقش أو يسأل علي حاجة هتكون بكرا إن شاء الله الفترة التانية في C40 في SSP الدور التاني
شباب التسليم هيتشفت ربع ساعة
يعني اول تيم هيبدأ 12:25
كل تيم ييجي بعد ربع ساعة من اللي مكتوب هنا
ال report لل Line follower بس يا شباب
بالنسبة لبروچكت باشمهندس حبيب عايز ال simulation بس
Microprocessors Teams Sheet
مواعيد تسليم كل فريق, ياريت كل الفرق تراجع الأسماء و الID ولو في حاجة غلط بلغونا
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TikeYoFRsfHfhnUB9r3eiacxxewig3S-U5XhFIG51cg/edit?usp=sharing
نقلا عن م/حبيب:
أولا هنشوف التيم حقق المطلوب و لا لا سواء ف العربية او ل الدايرة
تاني حاجة كل واحد هيتسال سوال او اتنين
المطلوب كمان محدش يطبع اي ريبورت كل حاجة تبقي علي اللابتوب اللي هيطبع بس ورقة واحدة فيها اسماء التيم
كل تيم ييجي بالتراك اللي جرب عليه عشان لو فيه calibration معين او كدة ف تمام أو لو عايزين تشتركوا في تراك دي حاجة ترجع ليكم
شباب تيمي النهاردة كنا شغالين في صالة 4 ونسينا شاحن بطاريات هناك لو حد لقاه يكلمني
بالنسبة للناس اللي مسجلة ميكرو تحسين من دفعات اكبر ،تسجل ع الفورم دي عشان باشمهندس حبيب يدكم درجة اعمال السنة
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJFH_eplqeGQDllBDI6MXEMg2HS7j_dSe2SAEpp2Y7Sq22Bg/viewform?usp=sf_link
شباب ياريت الي مسجلش في الفورم يسجل بسرعه عشان المعيدين بيستعجلونا عشان نظبط المواعيد فا هتتقفل بكره الصبح ونبعتها ان شاءالله
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
