ch
Feedback
Electrical Power 26⚡

Electrical Power 26⚡

前往频道在 Telegram
468
订阅者
-124 小时
无数据7
+1230
帖子存档
السيكشن في ٤٠٢ ، المعيد هيتأخر ربع ساعة

في H31 في ssp

شباب محاضرة الفلويد هتبقى بكرا الفترة التالتة في A3 ان شاءالله

شباب محاضرة الفلويد هتبقى بكرا الفترة التالتة في A3 ان شاءالله

Microprocessors' Teams Form: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfjQZMbQiIYgHe7Vx1qzwkObU7BJkx1Ybfsrl7RDPWI6NfPgw/viewform?usp=sf_link ياريت نملى الForm بسرعة يشباب عشان المعيدين يظبطوا مواعيد التسليم

شباب اللي مادخلش في تيم سيركيتس يكلمنا

معيد اللينيار عايز يعرف كام شخص هيحضر بكرة

حضور سيكشن لينيار بكرة
Anonymous voting

بالنسبة لامتحان اعذار الثيرمو ، نقلا عن دكتور زيتون :
بالنسبة لامتحان اعذار الثيرمو ، نقلا عن دكتور زيتون :

بصوا يا شباب بالنسبة لتيمات الماتلاب ، شخص واحد من كل تيم هيخش يسجل للفردين و يكتب الاسم و الID و بعد التسجيل احنا هننزلكم كل تيم هتبقي المناقشة بتاعته امتي . المناقشة يوم الاثنين ١/١ الفترتين التانية و التالتة و احنا هنوزعكم عليها. https://forms.gle/CbppTMwrUV2gNAbZ6

شباب نقلا عن باشمهندس رجب معيد السيركتس : هيكون في سؤال اورال بسيط عن اللابات مع تسليم الماتلاب و المناقشة عليه ، فياريت بس نبص و نراجع علي التجارب مراجعة بسيطة .

photo content

شباب دكتورة ساره نزلت درجات الاعذار على التيمز بالنسبه لمحاضرة بكره هتبقى اخر محاضرة وهتكون محاضرة مراجعة ان شاءالله فا دكتورة ساره بتقترح يا تعمل المحاضرة او تلغيها وتنزلنا الاسئلة عشان هيبقى في جاب كبير بين اللينير والفلويد
Anonymous voting

Week 13 🫠 Section : Electro ✅ Micro ❌ Circuits ❌ Linear ✅ فترة تانية في ك٦ وهيكون آخر سكشن Mecha ✅ فترة رابعة و خامسة Lab : Micro ❌ Circuits زوجي

شباب تنبيه صغير بس دكتور أيمن كان عايز يمتحننا لاب سيركيتس مع اسايمنت الماتلاب بس المعيد حاول معاه يكون اسايمنت ماتلاب بس فا الدكتور وافق علي أنه يكون اسايمنت ماتلاب بس كان عايزه علي كل التجارب مش اول تجربتين بس فا المفروض أنه المعيد قاله تمام و لما نروح هيكون اورال عن التجارب اللي عملناها في اللاب و اسايمنت الماتلاب بتاع كل التجارب بس اللي هيحصل اننا هنسلم تجربتين بس اللي قولت عليهم فوق و هتكون مناقشة في اللي اتعمل علي ماتلاب مش مناقشة في اللاب نفسه يعني لو دكتور أيمن سأل في محاضرة المراجعة اللي هنعملها ف آخر اسبوع إن شاء الله هنقول اننا علينا كل التجارب و اورال في اللاب بتاعهم عشان يكون كلامنا زي باشمهندس رجب..

درجات كويز اللينار يا شباب ان شاءالله هنبعت فورم للتظلمات هتقفل بعد يومين المعيد بس بينبه علينا ان لو حد عمل تظلم ومطلعش له درجات المعيد هينقص درجة 😑

Linear Algebra Power Department - Quiz 1.pdf0.65 KB

نقلا عن د/منار Late Section Reports! السلام عليكم ورحمة الله يارب تكونوا بخير 🌷 دي لينكات ريبورتات السكاشن اللي فاتت عشان لو حد فاته تسليم، هتتقفل يوم الاربعاء ٢٧ ديسمبر ، الساعه 11:59 بالليل ⚠️ مش هستلم اي ريبورت بعد ما الفورم تقفل. Report(1): https://forms.gle/wHznXgP8NFWnaoj9A Report(2): https://forms.gle/VCzgRBkyeJonYxmu8 Report(3): https://forms.gle/iJztytdiiLzecG3f6 Report(4): https://forms.gle/De4V4BeKv6ezYtzt5 Report(5): https://forms.gle/PKZrwwsppJBVmwsg7

ديدلاين تسليم السيركيتس هيكون يوم الاتنين ١/١ إن شاء الله

Electrical Power 26⚡ - Telegram 频道 @eep26 的统计与分析