181
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-330 天
帖子存档
اسم این بیکلام با نوتای آروم پیانو و ویالون "شبی که ما جدا شدیم" هست و غمگین، آروم و زیباست🌌
Repost from 𝙈𝙤𝙤𝙣𝙨𝙩𝙤𝙣𝙚𐙚ֹ
این کاربر واقعاً سعی میکنه با ادب و مهربون باشه ولی متاسفانه چهره اش قبل از دهنش صحبت میکنه.
موهايمان در جوانى سفيد شد!
گفتند؛ ارثى است،
راست گفتند!
ما وارثان اضطراب در تاريخ بوديم!
یه روزی بالاخره یکی رو پیدا میکنی که داستان زندگیتو درک میکنه و ازت مراقبت میکنه.چون نمیخواد دوباره اون دردا رو تجربه کنی.
ماجرا رو برای دوستات تعریف میکنی و بعد میبینی چقدر احمق، بچه، ساده، طفلک و امیدوار بودی.
بدترین قسمت بزرگ شدن، خوردن واقعیت تو صورتم بود. واقعیتی که نه شبیه داستانای بچگیامه و نه شبیه کارتونهایی که دیده بودم. دیدم که خیلی اوقات به چیزی که میخوای نمیرسی، شکست میخوری و تازه با شکستهای پی در پی هم «قوی»تر نمیشی، فقط بیشتر ترک برمیداری و نهایتا میشکنی. اشکالی هم نداره؛ بیشتر آدمبزرگ بودن همینجوری میگذره.
متاسفانه واقعیت خیلی بیرحمه و زندگی هم همیشه سختترین راه ممکن رو برای فهموندن این موضوع میذاره جلوت.
همه چى بهم ريختس.
كارم
فكرم
موهام
فكرم
اتاقم
خودم
زندگيم
فكرم
اعصابم
اخلاقم
خودم
فكرم
فكرم
فکرم.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
