uk
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Відкрити в Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Показати більше
181
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-330 день
Архів дописів
دلم واسه خوابگاه تنگ شد:)

اسم این بیکلام با نوتای آروم پیانو و ویالون "شبی که ما جدا شدیم" هست و غمگین، آروم و زیباست🌌

تایمای که فر موهام بدون ۱ ساعت روتین مرتبه خوشحال ترینم🥹🥹 گوگولیامم فرفنری شدن باز

باشد که روزگار مارا به آنکه دوستش داریم برساند !✨️

Man Delam Mikhad - Heliyom.mp35.89 MB

این کاربر واقعاً سعی میکنه با ادب و مهربون باشه ولی متاسفانه چهره اش قبل از دهنش صحبت میکنه.

‏من قبلاً مشکلاتمو با خواب حل می‌کردم،حالا خوابیدنم خودش شده یه مشکل.

موهايمان در جوانى سفيد شد! گفتند؛ ارثى است، راست گفتند! ما وارثان اضطراب در تاريخ بوديم!

‏یه روزی بالاخره یکی رو پیدا میکنی که داستان زندگیتو درک میکنه و ازت مراقبت میکنه.چون نمیخواد دوباره اون دردا رو تجربه کنی.

ماجرا رو برای دوستات تعریف میکنی و بعد میبینی چقدر احمق، بچه، ساده‌، طفلک و امیدوار بودی.

خداوندا ما را از جنگ، دروغ، خشکسالی و فامیل در امان بدار.

حس ناکافی بودن رو کسی بهت میده که از سرشم زیادی :) صبح بخیر

بدترین قسمت بزرگ شدن، خوردن واقعیت تو صورتم بود. واقعیتی که نه شبیه داستانای بچگیامه و نه شبیه کارتون‌هایی که دیده بودم. دیدم که خیلی اوقات به چیزی که میخوای نمیرسی، شکست میخوری و تازه با شکست‌های پی در پی هم «قوی»تر نمیشی، فقط بیشتر ترک برمیداری و نهایتا میشکنی. اشکالی هم نداره؛ بیشتر آدم‌بزرگ بودن همینجوری میگذره. متاسفانه واقعیت خیلی بی‌رحمه و زندگی هم همیشه سخت‌ترین راه ممکن رو برای فهموندن این موضوع میذاره جلوت.

New

شد شد، نشد دیگه از حوصله‌ی ما گذشته، بذار کنسل شه.

من برای یک آدم تاکسیک زیادی خوبم، برای آدم خوب زیادی تاکسیکم.

همه چى بهم ريختس. كارم فكرم موهام فكرم اتاقم خودم زندگيم فكرم اعصابم اخلاقم خودم فكرم فكرم فکرم.

اوقاتم تلخه عزیزم، بوسم کن شیرین بشه.

برنامه ام امروز: مثلا به مناسبت ۰۴/۰۴/۰۴ بیا بریم چهار تا چایی بخوریم.