معکوس
前往频道在 Telegram
لینک اون یکی کانال https://t.me/bedroodiha حرفا: https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
显示更多765
订阅者
-224 小时
无数据7 天
-430 天
帖子存档
765
به من گفت: «واقعیت اینه که تنها چیز ثابت درونت ناپایداریه. و به شکل عجیبی با اعتماد به نفس زیاد از این ناپایداری دفاع میکنی. هروقت هم راجع بهش باهات حرف میزنیم دلت میخورد ما رو هم با خودت بکشی تو چاه. ولی خب حداقل کسل کننده نیستی. به شکل عجیبی تهاجمی و غیرکسلکنندهای!»
765
Honestly though, the only consistent thing about you is inconsistency—with confidence. Which is kind of impressive, in a chaotic-energy way.
But hey, at least you’re not boring. If anything, you’re aggressively un-boring.
765
نتیجه اخلاقی: راجع به هیچکدوم از داستانات تا تموم شدنشون با هیچکس حرف نزن تا تموم بشه.
راجع به هر داستانی قبل تموم شدنش حرف زدم تموم نشده باقی موند.
765
موجودات جالبی هستیما
بر اساس شخصیت و امیال خودمون یکسری ایدهال ها میسازیم و توی آدما دنبالش میگردیم (یا قبلا میگشتیم)
این قفله واقعا احتمال پیدا شدن اون یکیِ خودمون حتی ۱ درصد هم کمتره.
765
ببینید کلا همه چی تکراریه
یعنی از پایه ثابته
چیزی که بامزش میکنه و دوستداشتنی اینه که ما رنگ خودمون رو روش بزنیم
چشمای خودمون رو در اختیارش بذاریم
ماییم که زندگی رو با تموم بدبختیاش ادامهدار میکنیم
چون هویت خودمون رو بهش میدیم
765
امروز داشتم یه پلی لیست گوش میدادم تو یوتیوب و بعد شروع کردم کامنتای زیرش رو خوندم و واقعا بیشتر از اون موزیک حرف برای گفتن داشت
وااااقعاااااا عجیبه که میبینی مثلا ۵ سال پیش یه شبی یه آدمی داشته دقیقا همین موزیک رو گوش میکرده و به یه چیزی فکر میکرده که اونو نوشته
765
یه زمانی فکر میکردم باید یه آدم پیدا کنم که حتی اون حقیقت خیلی مخفی رو هم بهش بگم. متاسفانه جواب نمیده. یه حقیقت نگفته همیشه لازمه.
765
امروز یه نتیجهی کوچیک از اورثینکام گرفتم گفتم با شماهم درمیون بذارم. (ممکنه فکت نامحبوب باشه حتی ولی خب)
همیشه پای یه دروغ وسط هست. وسط پاکترین احساس، میون خالصترین حرفا، تو عمق قشنگترین نگاه. ما آدما همیشه یه چیزی داریم برای نگفتن، نه برای اینکه درست نباشه گفتنش؛ برای اینکه تمام جلوهای که از خودمون نشون دادیم و میبره زیر سوال. فقط نباید دلخوش کرد چون اون تناقضی که پنهان شده بلاخره یه روزی خودشو نشون میده.
765
کتاب بدی که نیست
کتاب خوبیه
داستایوسکی (طبق تلفظ درستی که دوستان گفتن) کتاب بد نداره ولی همههههه خوندنش
اینکه یه چیزیو همههههه بخونن هم بد نیست
اینکه همههههه حس کنن باهاش چه کتابخوان خفنین بده
بهخاطر سادگیش و اسم بزرگ نویسنده عین بمب ترکید
بخونیدش
مثل اسمش روشنه
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
